1164 Reacties

8 dagen geleden

Nog meer mensen waarbij de krampen toenemen? Vergeleken met vorige week voelt het nu erger, het weeïge gevoel is nu echt menstruatie kramp achtig en steken links of rechts. Zou nu in week 8 moeten zitten

8 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Nog meer mensen waarbij de krampen toenemen? Vergeleken met vorige week voe ...
Deze is kenbaar en oh zo moe ben 9 weken

8 dagen geleden

Reactie op Annabella2025

Deze is kenbaar en oh zo moe ben 9 weken
Ja die vermoeidheid is ook echt next level nu haha, door m’n werk kan ik geen dutjes doen helaas maar jeetje wat kan je moe zijn 😟

7 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Nog meer mensen waarbij de krampen toenemen? Vergeleken met vorige week voe ...
Jaa heel herkenbaar! Bij mij met name rechts. En ‘‘s avonds over de gehele onderbuik. Net soort bandenpijn. Maar geen idee of dat al kan met 10+0 wkn

7 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Nog meer mensen waarbij de krampen toenemen? Vergeleken met vorige week voe ...
Ja dat heb ik ook sinds afgelopen woensdag. Ineens menstruatie achtige pijn. De vk zegt dat het er bij hoort… as donderdag de 2e echo, ben dan 10 weken.. blijft spannend

7 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Nog meer mensen waarbij de krampen toenemen? Vergeleken met vorige week voe ...
Yes hier ook! 12 weken zwanger. Schijnt er bij te horen heb het na gevraagd.

7 dagen geleden

Meer mensen die een vieze soort zurige nasmaak hebben na eten? Heeel irritant had het vorige zwangerschap ook. Poets soms wel 3x per dag m’n tanden, dat helpt iets.

7 dagen geleden

Reactie op Daisyyy❤️

Meer mensen die een vieze soort zurige nasmaak hebben na eten? Heeel irrita ...
Ja ik!! Begon rond 6 weken ben nu bijna 12 weken zwanger haha echt heel vies het zure gevoel zit ongeveer achter op mn tong en laat me ook soms kokhalzen😂

7 dagen geleden

Reactie op Xlauurra

Jaa heel herkenbaar! Bij mij met name rechts. En ‘‘s avonds over de gehele ...
Dat durf ik ook niet te zeggen, dit is mijn eerste zwangerschap en zou 8 weken moeten zijn

7 dagen geleden

Reactie op Tessazwanger

Ja dat heb ik ook sinds afgelopen woensdag. Ineens menstruatie achtige pijn ...
Ergens wel blij te lezen dat meer er last hebben en het er bij hoort, geeft iets van geruststelling 😅 het is heel spannend! Ik 7 november pas tweede echo en zou dan als de berekening klopt 11 weken zijn

7 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Yes hier ook! 12 weken zwanger. Schijnt er bij te horen heb het na gevraagd ...
Met hoeveel weken kreeg jij de menstruatie krampen? Ik zou nu 8 weken moeten zijn, tot week 7 was het echt weeïg..

7 dagen geleden

Reactie op Pinkstarlady

Ja ik!! Begon rond 6 weken ben nu bijna 12 weken zwanger haha echt heel vie ...
Oh ja precies dit!! Ik wordt er zo misselijk van ook. Wat helpt bij jou?

7 dagen geleden

Reactie op Daisyyy❤️

Oh ja precies dit!! Ik wordt er zo misselijk van ook. Wat helpt bij jou?
Ik was sws al heel misselijk, ik slik suprimal & drink veel water🙈

7 dagen geleden

Hebben jullie ook een super gladde huid? Ja weet niet hoe ik het moet omschrijven mijn gezicht is echt glad en zacht geen puistjes, mijn handen gortdroog handcrème helpt amper. Maar voelt wel fijn 😊
Hebben mensen tips voor overgeven. Ik heb nu sinds gisteren dat ik moet overgeven als ik wat heb gegeten. De afgelopen 2 weken ook veel misselijk geweest maar overgeven vind ik toch zo naar. Ik ben nu 8+ weken zwanger. Ik vind het wel echt spannend aangezien ik wel voedingsstoffen moet binnen krijgen.

6 dagen geleden

Meer vrouwen die vanaf begin zwangerschap bekend zijn met veel buikpijn? Dan lage buikpijn, dan rondom navel, dan de zijkanten. Dan lijkt het meer richting vagina te zitten. Ik word gek van de buikpijnen soms 🥲 kan er soms moeilijk door slapen en focus me dan teveel op de pijn. Ben nu 12+3 weken zwanger, had gehoopt dat de buikpijn wel beetje zou gaan afnemen… het is de ene dag wel meer aanwezig dan de andere dag.

6 dagen geleden

Reactie op VerrukkelijkeFakkel410245

Oh oh lieve mensen… nu 11 weken zwanger en al 5 weken in bed… kan geen tv k ...
Ach ik herken het van mijn dochters, vocht infusen medicijnen, liggen, HG trucjes en niets leek te helpen. Wat mij hielp waren waterijsjes en cola. Alkes spuugde ik verder uit en ja medicijnen waren echt de redding. Nu is Hg meer bekend dus lag best lang uitgedroogd in het ziekenhuis want iedereen is misselijk 🤮 maar als je in jouw bed woont wordt je gek. Maar waarom kan je geen tv kijken, of liggend lezen? Radio aan? Ik was gewoon zo zwaar uitgedroogd en uitgeput ik kroop maar naar mijn wc lopen ging niet meer. Dus als je echt zo op bent toch weer het ziekenhuis bellen? En zelfs met de medicijnen erbij stopte het niet volledig. Maar wel merkte ik dat de vicieuze cirkel van leeg zijn, misselijk 🤮 worden van het leeg zijn, en gal spugen mij echt mentaal op brak. Met veel trucjes ben ik de zwangerschappen doorgekomen maar pas na de bevallingen stopte de HG. Het kan echt nog minder worden de hcg zit in zijn piek nu. Ik snap dat je op bent ervan. Meer dan op!

6 dagen geleden

Reactie op Michellex1990

Meer vrouwen die vanaf begin zwangerschap bekend zijn met veel buikpijn? Da ...
Ja, same! Heb ik ook last van, om gek of onzeker van te worden want je leest het ook nergens.. mijn verloskundige zei dat het logisch is dat alle organen plaatsmaken en dat je dat continu voelt..

6 dagen geleden

Iemand ook zo snel bloeduitstortingen? Echt stoot me ergens en meteen dikke blauw/paarse vlek 😩 dacht dat alleen oude mensen dit hadden haha

6 dagen geleden

Reactie op denniese

Hebben jullie ook een super gladde huid? Ja weet niet hoe ik het moet omsch ...
Mijn gezicht juist mega vettig. 😂 ging van de week googlen hoe dat opgelost kan worden. Overal lees je past bij een meisje. We gaan het zien over een paar weken.