1165 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Die 12 weken is natuurlijk geen garantie. Maar het is meer dat je hormoonsp ...
Bedankt voor je reactie! Ik krijg er inderdaad medicatie voor, maar ik heb niet het idee dat het heel erg helpt... Verder heb ik weinig klachten overigens. Ik hoop dat het snel minder wordt

3 dagen geleden

Ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger en heb voor het eerst bruine afscheiding bij het afvegen na het plassen. Het is heel licht bruin. Ik maak me nu ontzettend zorgen want ik heb niet eerder bloed gehad in mijn afscheiding. De eerste echo was goed (kloppend hartje gezien). Herkennen mensen dit al wat later in het 1e trimester? Of kan dit echt het begin van een miskraam zijn? De verloskundige is vandaag alleen op spoed bereikbaar, dus ik kan het ook niet overleggen.

3 dagen geleden

Reactie op DJR8096

Ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger en heb voor het eerst bruine afscheidin ...
Ik heb het ook af en toe, had het vanaf 9 weken (nu 12). Het wordt steeds gevoeliger daaronder, meer doorbloeding, dus kan echt al gebeuren als je niest of je ontlasting bijvoorbeeld lastiger gaat. Hou het even in de gaten hoe lang het blijft. En anders gewoon weer later even proberen te bellen, dan kunnen ze hopelijk ook geruststellen. Maar lichtbruinig of rozig hoeft niets te zijn ♡

3 dagen geleden

Ben nu 12+2 maar sinds gisteren heb ik lage zeurende rugpijn en ook in mn buik voel ik deze zeurende pijn. Ik vroeg mij af of anderen dit ook hebben rond dit termijn. Mijn inziens voelt banden pijn toch anders…

3 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik moet vooral kokhalzen als ik m'n kiezen bovenin moet doen. Dingen die i ...
Oh wat fijn!! Ik ga het allemaal uitproberen vandaag haha. Vooral dat neuriën lijkt me wel wat 😂

3 dagen geleden

Vandaag 9+3 en opeens lijkt de mist opgetrokken uit m’n hoofd, voel me ook totaal niet meer moe en heb weer zin om dingen te ondernemen. Super fijn natuurlijk maar ik maak me ook meteen zorgen. Heb volgende week vrijdag pas weer een echo. Lees dat er meer vrouwen zijn waarbij de klachten vanaf week 9 afnemen maar het stelt me nog niet helemaal gerust.

3 dagen geleden

Reactie op Rianne 1990

Vandaag 9+3 en opeens lijkt de mist opgetrokken uit m’n hoofd, voel me ook ...
Hier hetzelfde inderdaad! Al 3 weken kotsmisselijk op de bank en vanaf gisteren plots zo veel beter! Vond het ook spannend, maar het feit dat ik nog wel moet kokhalzen in de buurt van de koelkast stelt me gerust ;)

3 dagen geleden

Reactie op WijzeOchtendgloren004027

Ik heb sinds paar dagen buikpijn in mijn onderbuik als ik bijvoorbeeld nies ...
Ja dit heb ik ook! Vooral bij het niezen

3 dagen geleden

Mijn misselijkheid was een week weg en heb er van genoten, helaas is het weer terug met overgeven, kokhalsen en al 😢😅

2 dagen geleden

Reactie op LauraS1995

Mijn misselijkheid was een week weg en heb er van genoten, helaas is het we ...
Oh nee! Hoe ver ben je ? Ik ben nu 9 weken en m’n misselijkheid is ook een soort van weg! Wel weeïg gevoel maar niet meer misselijk.

2 dagen geleden

Reactie op Rianne 1990

Vandaag 9+3 en opeens lijkt de mist opgetrokken uit m’n hoofd, voel me ook ...
Oh meen je !! Ik heb de vorige zwangerschap een milde hg gehad en heb tot einde overgegeven. Nu zelfde verhaal (dacht ik) maar sinds vandaag ook ineens stukken minder en voel me zelfs niet meer misselijk. Ben 9 weken vandaag. Gek hè maar ga je je toch zorgen maken

2 dagen geleden

Reactie op Pinkstarlady

Ik was sws al heel misselijk, ik slik suprimal & drink veel water🙈
Ik heb ontdekt dat je tong poetsen helpt. Je hebt ook van die cleansers speciaal voor je tong. Echt een opluchting die zure smaak is zoveel minder

2 dagen geleden

Reactie op Daisyyy❤️

Oh nee! Hoe ver ben je ? Ik ben nu 9 weken en m’n misselijkheid is ook een ...
Ik zit in week 10 nu.😊 Hoop dat ik me snel beter voel want het is vreselijk die misselijkheid weer 🤭

2 dagen geleden

Ik ben vandaag 9+3 en nu 2x overgegeven vandaag. De rest van de tijd nog nooit hoeven overgeven!

2 dagen geleden

Ik ben vandaag 9+3 en sinds vanochtend heb ik geen symptomen meer. Dit maakt mij wel angstig. Hiervoor heel misselijk geweest en heel moe. Meer mensen hier ervaring mee?

2 dagen geleden

Reactie op Olliebloemetje1

Ik ben vandaag 9+3 en sinds vanochtend heb ik geen symptomen meer. Dit maak ...
Ja! Geniet er van. Dag 9+0 en 9+1 was alles weg, en vandaag ben ik weer een dweil ;)

2 dagen geleden

Reactie op Olliebloemetje1

Ik ben vandaag 9+3 en sinds vanochtend heb ik geen symptomen meer. Dit maak ...
Ja hoor, dat is wel normaal. Je hcg is een beetje aan het settelen waardoor je klachten kunnen afnemen of zelfs even echt weg zijn. Ze kunnen wegblijven, maar ook weer terugkomen. Maar je hoeft je er niet echt druk om te maken.

2 dagen geleden

Ik heb zo’n last van m’n darmen soms dat ik echt zo’n buikpijn aanval heb en dan ook moet overgeven en diarree, pffff. Houd echt niks meer binnen op deze manier. Nog tips en hebben andere ook zo’n last van hun darmen?

2 dagen geleden

Reactie op 💜

Ik heb zo’n last van m’n darmen soms dat ik echt zo’n buikpijn aanval heb e ...
Geen diarree, maar wel echt heel erg buikpijn en vermoed dat dat darmen zijn ja. Soms hele steken waardoor ik moeilijk van mn stoel af kom. Heel veel last van winderigheid dan ook.

2 dagen geleden

Reactie op Secondchance

Oohh je reactie stelt me al iets gerust. Ik ben heel de tijd bang dat ik bl ...
Jaaaa ik voel je was ook heel bang door eerdere miskramen maar kan gewoon goed lopen is waarschijnlijk dan gewoon dat je baarmoeder aan t groeien is 🥹💗