1123 Reacties

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Vraagje; ik voelde me niet zo lekker en m'n temperatuur is rond de 37.5. Be ...
Ik heb zelfde alleen mijn is sinds vandaag naar 38 a 38,2 gegaan. Een het zelfde wat jij er vaart. Hopen dat snel voor gaat

één maand geleden

Reactie op sarah322

Ik had die bruine afscheiding 10 en 12 dpo ook. Met m'n vorige zwangerschap ...
Dankjewel voor je reactie💛 kwam dat tegelijk met menstruatie achtige krampen?

één maand geleden

Reactie op Mama-1989

Oooooh zijn jullie ook zo moe? Jeetje mina. Kan mn ogen bijna niet openhoud ...
Jaaaa ik ben g e s l o o p t het voelt echt alsof ik me aanstel maar ben gewoon echt verschrikkelijk moe 😭😭😭😭😭😭 kan amper het huishouden doen 😭😭

één maand geleden

Reactie op liesjemooi

Dankjewel voor je reactie💛 kwam dat tegelijk met menstruatie achtige kramp ...
Ja, zeker! Met 8 weken nog een urine laten onderzoeken omdat ik de "groeipijnen" verwarde met een blaasontsteking, hahaha. Na de 8/9 weken zakte het af!

één maand geleden

We zijn een paar dagen verder en het is nu al raak met dromen 🛌 💭 ik kan me niet herinneren dat dat bij mijn zoontje ookal zo vroeg gebeurde. Ik droom altijd veel en heftig maar tijdens de zwangerschap is het toch anders , heel apart. Oh en ik moet eruit om te plassen ook zo vervelend weer 😂 nachtrust wordt nu al verstoord 😂

één maand geleden

Reactie op liesjemooi

De menstruatiepijn is af en aan aanwezig en eigenlijk ook wel echt onplezie ...
Ik heb dat ook, vooral vandaag op mijn NOD. Maakt me zo onzeker!! Blij als het morgen is en geen bloed heb gezien vandaag 🤭

één maand geleden

Reactie op Andrea 89

Hier nu 4 weken zwanger en al sinds vorige week klachten als lage rugpijn 1 ...
Spannend hè? Ik had in juni ook een mk dus snap je! Grappig ik heb ook maar 1 pijnlijke borst (alleen rechts) hoe gek is dat?! Ik heb vandaag mijn NOD en bij wakker worden heftige krampen. Dood eng

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Spannend hè? Ik had in juni ook een mk dus snap je! Grappig ik heb ook maar ...
Ja heel spannend, en hopelijk voor jou dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan🍀 ja ik ook rechterborst pijnlijk, Sinds gisteravond gevoelige tepels en lage rugpijn, verder gaat nog goed🤞 ojee minder dat je met zulke krampen wakker geworden bent, hopelijk zijn de krampen nu weg? ik ga duimen voor je dat het goed gaat🤞

één maand geleden

Ik ben normaal al heel gevoelig voor hooikoorts en snel last van allergische reacties. Dus nu al een dikke week zo enorm verkouden.. Normaal vind ik het erg vervelend, maar het werkt nu wel enorm als een goede smoes zeg.. 'ja, nee volgensmij wordt ik ziek ik sla het wijntje deze keer over'.

één maand geleden

Hoiii zijn er meer meiden met rugpijn? En dan geen zeurende maar echt pijn steken. Bij elke stap die ik zet voel ik het…

één maand geleden

Reactie op Anne99!

We zijn een paar dagen verder en het is nu al raak met dromen 🛌 💭 ik kan ...
Die dromen zijn niet normaal! Na de bevalling had ik die overdag ook 🤯

één maand geleden

Week 4 had ik veel krampjes, en nu zit ik in week 5 en alles is foetsie?🤔. Ga me daardoor echt zorgen maken

één maand geleden

Reactie op Sylvia.214

Die dromen zijn niet normaal! Na de bevalling had ik die overdag ook 🤯
Haha jaaa verschrikkelijk 😂 Ook de raarste dingen en ze zijn zo intens!

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Week 4 had ik veel krampjes, en nu zit ik in week 5 en alles is foetsie?🤔. ...
Ik had dit ook! Zal er denk ik wel bij horen 😅

één maand geleden

Reactie op Li95

Ik had dit ook! Zal er denk ik wel bij horen 😅
Bedankt voor het reageren! Hoever ben je nu?

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Week 4 had ik veel krampjes, en nu zit ik in week 5 en alles is foetsie?🤔. ...
Ik had hetzelfde, paar dagen krampjes en nu zijn ze weg.. wel nog erg moe

één maand geleden

Ik heb vandaag best wel last van krampjes en ik zag net in mijn ondergoed dat mijn vloed een beetje lichtelijk rood gekleurd is. Mijn benen voelen ook immens ongemakkelijk. Ik heb wel heel de dag gewerkt en werk in de horeca dus lichamelijk is dat wel zwaar natuurlijk. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.. het is ook mijn eerste zwangerschap dus dat maakt het extra spannend. ik voel me zo ongemakkelijk door het gevoel in mijn benen en onderbuik.. ik maak me ook een beetje zorgen😣 herkent iemand dit??

één maand geleden

Op het moment kan ik niet slapen. Heb best wat buikpijn met uitstraling naar de benen. Heb net even wat gegeten, in de hoop dat dat gaat helpen. Morgen maar even rustig aan doen (5+2)

één maand geleden

Reactie op AD89

Op het moment kan ik niet slapen. Heb best wat buikpijn met uitstraling naa ...
Hier vannacht hetzelfde gehad, rugpijn en rond het midden van mn billen ook trekkend naar mijn benen. Het bleef maar zeuren en pijn doen 😫

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Bedankt voor het reageren! Hoever ben je nu?
5+1