1234 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Nomi4
Vraagje; ik voelde me niet zo lekker en m'n temperatuur is rond de 37.5. Be ...
Ik heb zelfde alleen mijn is sinds vandaag naar 38 a 38,2 gegaan. Een het zelfde wat jij er vaart. Hopen dat snel voor gaat
2 maanden geleden
Reactie op sarah322
Ik had die bruine afscheiding 10 en 12 dpo ook. Met m'n vorige zwangerschap ...
Dankjewel voor je reactie💛 kwam dat tegelijk met menstruatie achtige krampen?
2 maanden geleden
We zijn een paar dagen verder en het is nu al raak met dromen 🛌 💭 ik kan me niet herinneren dat dat bij mijn zoontje ookal zo vroeg gebeurde. Ik droom altijd veel en heftig maar tijdens de zwangerschap is het toch anders , heel apart. Oh en ik moet eruit om te plassen ook zo vervelend weer 😂 nachtrust wordt nu al verstoord 😂
2 maanden geleden
Reactie op liesjemooi
De menstruatiepijn is af en aan aanwezig en eigenlijk ook wel echt onplezie ...
Ik heb dat ook, vooral vandaag op mijn NOD. Maakt me zo onzeker!! Blij als het morgen is en geen bloed heb gezien vandaag 🤭
2 maanden geleden
Reactie op Andrea 89
Hier nu 4 weken zwanger en al sinds vorige week klachten als lage rugpijn 1 ...
Spannend hè? Ik had in juni ook een mk dus snap je! Grappig ik heb ook maar 1 pijnlijke borst (alleen rechts) hoe gek is dat?!
Ik heb vandaag mijn NOD en bij wakker worden heftige krampen. Dood eng
2 maanden geleden
Reactie op charlie88lilly
Spannend hè? Ik had in juni ook een mk dus snap je! Grappig ik heb ook maar ...
Ja heel spannend, en hopelijk voor jou dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan🍀 ja ik ook rechterborst pijnlijk, Sinds gisteravond gevoelige tepels en lage rugpijn, verder gaat nog goed🤞 ojee minder dat je met zulke krampen wakker geworden bent, hopelijk zijn de krampen nu weg? ik ga duimen voor je dat het goed gaat🤞
2 maanden geleden
Ik ben normaal al heel gevoelig voor hooikoorts en snel last van allergische reacties. Dus nu al een dikke week zo enorm verkouden..
Normaal vind ik het erg vervelend, maar het werkt nu wel enorm als een goede smoes zeg..
'ja, nee volgensmij wordt ik ziek ik sla het wijntje deze keer over'.
2 maanden geleden
Reactie op Anne99!
We zijn een paar dagen verder en het is nu al raak met dromen 🛌 💭 ik kan ...
Die dromen zijn niet normaal! Na de bevalling had ik die overdag ook 🤯
2 maanden geleden
Week 4 had ik veel krampjes, en nu zit ik in week 5 en alles is foetsie?🤔. Ga me daardoor echt zorgen maken
2 maanden geleden
Reactie op Li95
Ik had dit ook! Zal er denk ik wel bij horen 😅
Bedankt voor het reageren! Hoever ben je nu?
2 maanden geleden
Reactie op Klavertje30
Week 4 had ik veel krampjes, en nu zit ik in week 5 en alles is foetsie?🤔. ...
Ik had hetzelfde, paar dagen krampjes en nu zijn ze weg.. wel nog erg moe
2 maanden geleden
Ik heb vandaag best wel last van krampjes en ik zag net in mijn ondergoed dat mijn vloed een beetje lichtelijk rood gekleurd is. Mijn benen voelen ook immens ongemakkelijk. Ik heb wel heel de dag gewerkt en werk in de horeca dus lichamelijk is dat wel zwaar natuurlijk. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.. het is ook mijn eerste zwangerschap dus dat maakt het extra spannend. ik voel me zo ongemakkelijk door het gevoel in mijn benen en onderbuik.. ik maak me ook een beetje zorgen😣 herkent iemand dit??