1123 Reacties

één maand geleden

Ik word vooral in de avond heel misselijk. Hele dag ook moe maar wel slecht kunnen slapen, slechte combi😂

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Hier vannacht hetzelfde gehad, rugpijn en rond het midden van mn billen ook ...
Hier is de rugpijn vandaag begonnen. Buik ook nog erg aanwezig en inderdaad ook vanuit de billen naar de benen en ook aan de voorkant van 1 been 😅

één maand geleden

's ochtends word ik standaard brak wakker, zooo moe, misselijk en... chagrijnig 🫠 naar mate de dag vordert, gaat 't beter... Ik overleef momenteel op dutjes, heel benieuwd hoe dat volgende week met het werken weer gaat 😅

één maand geleden

Vandaag 4+5 en best wat last van krampen met vlagen. Borsten zijn wel pijnlijk en stuk groter. Ik kom ook moeilijk in slaap en standaard om half 6 wakker.. haha meer mensen die dit ook ineens hebben?

één maand geleden

Reactie op Mw96

Vandaag 4+5 en best wat last van krampen met vlagen. Borsten zijn wel pijnl ...
Ben al de hele week om 6 uur wakker ineens haha! Misschien ook de onbewuste enorme spanning...

één maand geleden

Reactie op Mw96

Vandaag 4+5 en best wat last van krampen met vlagen. Borsten zijn wel pijnl ...
Zelfde klachten heb ik, alleen val ik juist makkelijk in slaap in tegenstelling tot normaal gesproken, maar ook vroeg wakker steeds en moe de hele dag

één maand geleden

Nu 3 weken zwanger, dus nog heel pril en voornamelijk een opgeblazen buik, kan m echt niet inhouden… ook die soort van steken/krampen wat je voelt als je ongesteld moet worden, en moe.

één maand geleden

Hebben jullie ook meer afscheiding? Dat is momenteel mijn enige symptoom

één maand geleden

Wanneer vertellen jullie op werk dat je zwanger bent?

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Hebben jullie ook meer afscheiding? Dat is momenteel mijn enige symptoom
Ja, en ook waterig

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wanneer vertellen jullie op werk dat je zwanger bent?
Ik heb het alleen tegen mijn leidingevende al gezegd. Dan zijn ze al op de hoogte.

één maand geleden

Ongesteld geworden vanmorgen 😟 was drie dagen overtijd. Op naar de volgende ronde ❤️

één maand geleden

Reactie op Blessed25

Ongesteld geworden vanmorgen 😟 was drie dagen overtijd. Op naar de volgend ...
Sterkte! ❤️

één maand geleden

Reactie op Mw96

Vandaag 4+5 en best wat last van krampen met vlagen. Borsten zijn wel pijnl ...
Ik vandaag 4+1. Juist nog helemaal geen symptomen. Maar alleen dat heel vroeg wakker worden! Waar komt dat door? Ben normaal totaal geen ochtendmens! 😅

één maand geleden

Reactie op PientereTornado

Ik vandaag 4+1. Juist nog helemaal geen symptomen. Maar alleen dat heel vro ...
Ja ik las dus dat vroeg of laat iedereen het krijgt, meesten pas later maar sommigen al meteen.. beter blijft dat niet zo 🤣

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Hebben jullie ook meer afscheiding? Dat is momenteel mijn enige symptoom
Ja hier ook!

één maand geleden

Reactie op AD89

Hier is de rugpijn vandaag begonnen. Buik ook nog erg aanwezig en inderdaad ...
Bij mij gelukkig weer wat afgezakt, wel hier en daar een pijntje😅 las dat het vooral te maken heeft dat je lichaam ‘ week’ wordt door een hormoon. Herken het ook wel van bij mijn zoontje haha maar wist even niet meer dat dat dus zo voelde🙈😂

één maand geleden

Reactie op AD89

Op het moment kan ik niet slapen. Heb best wat buikpijn met uitstraling naa ...
Heb ik ook! Maakt me zo bang

één maand geleden

Vandaag ben ik precies 4 weken. Ik heb al een dag of 4 een beetje pijn onder mn linkerrib zo wat naar de zijkant. Beetje vergelijkbaar met van die zij pijn als je veel gelopen hebt.. herkend iemand dit? Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en merk dat ik toch zorgen heb..

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wanneer vertellen jullie op werk dat je zwanger bent?
Ik denk dat ik het mijn leidinggevende na de 1e echo vertel