1124 Reacties

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Wanneer vertellen jullie op werk dat je zwanger bent?
Ik met 13/14 weken ongeveer, wanneer de 12 weken echo goed is en alle vrienden en familie ook op de hoogte zijn!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja ik las dus dat vroeg of laat iedereen het krijgt, meesten pas later maar ...
Haha o jee

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Bij mij gelukkig weer wat afgezakt, wel hier en daar een pijntje😅 las dat ...
Hier ook, hoop niet dat het vanavond weer op gaat spelen 😅 vandaag vaak naar de wc geweest om te checken of ik bloed verloor. Al 2x miskraam gehad. Dus angst is er.. maar still going strong 🤞🏻 nog 2,5 week voor de 1e echo. Duuuuurt laaaaaaang 😅

één maand geleden

Reactie op LG1987

Vandaag ben ik precies 4 weken. Ik heb al een dag of 4 een beetje pijn onde ...
Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook veel gehad. Allemaal goedgekomen😉

één maand geleden

Ik ben 4 weken zwanger en heb af en toe rugpijn, maar mn borsten..... Die doen zooo veel pijn dat ik er bijna niet van kan slapen (ik slaap altijd op mn buik),voelen ook anders aan en ze zijn al best duidelijk gegroeid.

één maand geleden

Ik had zojuist wat oud bloed. Voelde ineens wat stromen. Ik naar de wc, maar was niet thuis.. nu onderweg naar huis.. ik ben zo bang nu 😭

één maand geleden

Reactie op Dadess

Ik ben 4 weken zwanger en heb af en toe rugpijn, maar mn borsten..... Die d ...
Ohjaa en heeeel veeeel plassen

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik had zojuist wat oud bloed. Voelde ineens wat stromen. Ik naar de wc, maa ...
Oh wat naar, hopelijk valt het mee. Bloeding hoeft niet gelijk een slecht teken te zijn, het kan ook nog van innesteling zijn of een adertje die gesprongen is.

één maand geleden

Reactie op lotusje1990

Oh wat naar, hopelijk valt het mee. Bloeding hoeft niet gelijk een slecht t ...
Het is nu helderrood 😢 borsten doen ook niet meer pijn. Denk echt dat het voorbij is 😢

één maand geleden

Reactie op AD89

Het is nu helderrood 😢 borsten doen ook niet meer pijn. Denk echt dat het ...
Heb je ook krampen? Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap ook gehad. Helderrood. En dat kwam van een gesprongen ader. Het kan helaas ook slecht nieuws betekenen, maar dat hoeft dus niet zo te zijn!

één maand geleden

Hebben jullie ook weleens dat je borsten dan minder pijn doen, je dan direct denkt dat het foute boel is? Klopt het dat het zo fluctueert?

één maand geleden

Reactie op Lisa98-24

Hebben jullie ook weleens dat je borsten dan minder pijn doen, je dan direc ...
Ik heb nu ook bijna geen last… 4 weken 4 dagen als het goed is.

één maand geleden

Reactie op Lisa98-24

Hebben jullie ook weleens dat je borsten dan minder pijn doen, je dan direc ...
Zelfde hier!

één maand geleden

Reactie op LoveLastForever

Heb je ook krampen? Ik heb dit in mijn vorige zwangerschap ook gehad. Helde ...
Ja, ik heb ook wel buikpijn. Met uitstraling naar mijn benen. Dit heb ik al 2 dagen

één maand geleden

Reactie op AD89

Het is nu helderrood 😢 borsten doen ook niet meer pijn. Denk echt dat het ...
Is het veel? Zitten er stukjes weefsel bij? Als je het niet vertrouwd kan je de verloskundige of huisarts bellen. 1 deze dagen anders een test doen. Ik hoop voor je dat het niks ergs is🤗

één maand geleden

Ik ben 5 weken en 2 dagen nu Alleen ik merk dat ik mega pijn aan me rug krijgt en aan me baarmoeder. Me botsten en me tepels doen zeer. Vooral heel erg moe laaste dagen. Ben af en toe misselijkheid hoor dit maak me zorgen er over

één maand geleden

Reactie op Lisa98-24

Hebben jullie ook weleens dat je borsten dan minder pijn doen, je dan direc ...
Ja heb ik ook! Meteen stress

één maand geleden

Ik heb in de eerste paar weken echt heel veel last gehad van krampen. Vooral in week 3/4. Morgen begint week 5. Ik voel dat de krampen nu ineens afnemen. Ik merk dat ik me daar dan zorgen om maak en heb dus gister nog een testje gedaan. Ik kijk zo erg uit naar de eerste echo en vooral ook het einde van dit trimester, zodat de onzekerheid een beetje minder wordt! Verder heb ik niet heel veel last van symptomen, zijn er meerdere die dat niet hebben?

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Ik ben 5 weken en 2 dagen nu Alleen ik merk dat ik mega pijn aan me rug k ...
Wie helpt me ff

één maand geleden

Reactie op lotusje1990

Is het veel? Zitten er stukjes weefsel bij? Als je het niet vertrouwd kan j ...
Het bloeden is nu gestopt. Gisterenavond nog een klein beetje en 1 wc papiertje met 1 smalle klodder 'slijm?' Had zonet alleen restjes 'oud'. Mijn vorige miskraam ging dit net zo. Ik heb een traject via het ziekenhuis en vorige keer wilden ze ook niet eerder kijken. Nog 2 weken wachten dus😔