Een prille zwangerschap is hartstikke spannend en roept vaak veel vragen op over kwaaltjes en symptomen.
Heb jij al ergens last van?
Een fijne zwangerschap gewenst 💗
Geen symptomen behalve vermoeidheid. Merk dat ik mij daar wel wat onzeker over voel omdat ik in mijn vorige zwangerschap (het eerste trimester) zooo ontzettend misselijk was. 🤷🏼♀️
Vandaag positief getest. Sinds 2 dagen vlagen van misselijkheid, gisteravond een mega buikpijn aanval. Moet vaak plassen en zit helemaal onder de pukkeltjes. Vandaag vermoedelijk 4+1🤍✨
Ik krijg kleine bultjes op mijn tepels. Mijn tepels jeuken soms ook erg en zijn gevoelig 🙈 Mijn buik ziet erg opgezet na het eten. En ik heb veel buik krampjes. Ik ben nu 5-6 weken zwanger.
Hier ook veel last van bandenpijn. En mijn borsten doen de hele dag veel pijn, dat is de laatste dagen echt toegenomen. Merk dat ik na een dag werken meer krampjes heb dan na een dag vrij. Gisteravond wat bloed verloren in de wc daarna wat rode afscheiding. Was na een lange werkdag. Heb net nog maar een test gedaan maar dat was gelukkig een knaller! Nu 5 weken zwanger
Zijn er ook mensen die in jet begin wel wat gevoeld hebben maar zich na 4wk niet echt meer zwanger voelen met momenten? Gisteren avond nog beetje opgeblazen gevoel maar nu weer niet. Wel beetje gevoelige borsten..
het maakt me zo onzeker ook al lees ik verschillende ervaringen dat het allemaal erbij hoort.
Hier flinke opruim woede, maar denk dat dat komt omdat het de 3e is en ik het beter nu maar vast kan doen ipv straks opgeblazen en twee kindjes om me heen 😂.
Op advies van het ziekenhuis me laten adviseren over een magnesium supplement en dat scheelt aanzienlijk in de misselijkheid!
Mijn bingokaart is vol qua kwaaltjes 😅. “Gelukkig” wisselt het elkaar af, maar het is duidelijk dat ik zwanger ben!
- vermoeidheid
- duizeligheid
- hoofdpijn
- misselijkheid met vlagen
- opgeblazen gevoel
- krampjes in mijn onderbuik
Zijn er ook mensen die in jet begin wel wat gevoeld hebben maar zich na 4wk ...
Dat kan heel goed hoor! Hoewel ik al best veel kwaaltjes heb ervaren, voel ik me op bepaalde momenten ook weer super fit, en lijkt het alsof er niets gebeurt… 😅