1126 Reacties

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Wie helpt me ff
Dit zijn normale zwangerschapsklachten

één maand geleden

Reactie op AD89

Het bloeden is nu gestopt. Gisterenavond nog een klein beetje en 1 wc papie ...
Wat balen zeg. Ik hoop voor je 🍀🤞🏼

één maand geleden

Reactie op DPB15

Ik heb in de eerste paar weken echt heel veel last gehad van krampen. Voora ...
Ik heb precies wat jij ook hebt.

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Een beetje misselijk soms, wat dunnere ontlasting, en op sommige dagen opee ...
Ja deze klachten heb ik ook! En dat ‘s nachts snel wakker zijn herken ik ook zo uit mijn vorige zwangerschap 🤰

één maand geleden

Zijn er ook dames die nauwelijks klachten hebben op het moment?

één maand geleden

Reactie op Hophop

Zijn er ook dames die nauwelijks klachten hebben op het moment?
Ja ik echt rond nod, en nu niet veel. Heel af en toe een heel licht krampje en wel wat gevoelige tepels, maar ook af en aan... we gaan het meemaken 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Hophop

Zijn er ook dames die nauwelijks klachten hebben op het moment?
Hoe ver ben je? De meeste kwaaltjes komen pas rond de 6 weken! Hier sinds een paar dagen echt heftiger als de 2 weken ervoor!

één maand geleden

Reactie op Hophop

Zijn er ook dames die nauwelijks klachten hebben op het moment?
Voor nod voelde ik wel vanalles. Nu stuk minder en dat maakt me onzeker. Hoe gek ook, geef mij die symptomen maar!

één maand geleden

En de maagzuur is begonnen hier 😫 vorige zwangerschap erg veel last van gehad en helaas werkte niks. Hopelijk zakt het een beetje 😂🙈

één maand geleden

Moeilijk in slaap komen, krampen in onderbuik en liezen, gevoelige borsten

één maand geleden

Geen symptomen behalve vermoeidheid. Merk dat ik mij daar wel wat onzeker over voel omdat ik in mijn vorige zwangerschap (het eerste trimester) zooo ontzettend misselijk was. 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Vandaag positief getest. Sinds 2 dagen vlagen van misselijkheid, gisteravond een mega buikpijn aanval. Moet vaak plassen en zit helemaal onder de pukkeltjes. Vandaag vermoedelijk 4+1🤍✨

één maand geleden

Ik krijg kleine bultjes op mijn tepels. Mijn tepels jeuken soms ook erg en zijn gevoelig 🙈 Mijn buik ziet erg opgezet na het eten. En ik heb veel buik krampjes. Ik ben nu 5-6 weken zwanger.

één maand geleden

Hier ook veel last van bandenpijn. En mijn borsten doen de hele dag veel pijn, dat is de laatste dagen echt toegenomen. Merk dat ik na een dag werken meer krampjes heb dan na een dag vrij. Gisteravond wat bloed verloren in de wc daarna wat rode afscheiding. Was na een lange werkdag. Heb net nog maar een test gedaan maar dat was gelukkig een knaller! Nu 5 weken zwanger

één maand geleden

Zijn er ook mensen die in jet begin wel wat gevoeld hebben maar zich na 4wk niet echt meer zwanger voelen met momenten? Gisteren avond nog beetje opgeblazen gevoel maar nu weer niet. Wel beetje gevoelige borsten.. het maakt me zo onzeker ook al lees ik verschillende ervaringen dat het allemaal erbij hoort.

één maand geleden

Reactie op Peach_

Zijn er ook mensen die in jet begin wel wat gevoeld hebben maar zich na 4wk ...
Ja, ik voel helemaal niks. Eerste zwangerschap alleen maar overgeven eerste trimester en nu niks, heel raar

één maand geleden

Hier flinke opruim woede, maar denk dat dat komt omdat het de 3e is en ik het beter nu maar vast kan doen ipv straks opgeblazen en twee kindjes om me heen 😂. Op advies van het ziekenhuis me laten adviseren over een magnesium supplement en dat scheelt aanzienlijk in de misselijkheid!

één maand geleden

Reactie op Mini86!

Hier flinke opruim woede, maar denk dat dat komt omdat het de 3e is en ik h ...
hahaha dat heb ik ook! Alles moet opgeruimd en schoon 😂

één maand geleden

Mijn bingokaart is vol qua kwaaltjes 😅. “Gelukkig” wisselt het elkaar af, maar het is duidelijk dat ik zwanger ben! - vermoeidheid - duizeligheid - hoofdpijn - misselijkheid met vlagen - opgeblazen gevoel - krampjes in mijn onderbuik

één maand geleden

Reactie op Peach_

Zijn er ook mensen die in jet begin wel wat gevoeld hebben maar zich na 4wk ...
Dat kan heel goed hoor! Hoewel ik al best veel kwaaltjes heb ervaren, voel ik me op bepaalde momenten ook weer super fit, en lijkt het alsof er niets gebeurt… 😅