19 Reacties

19 dagen geleden

Super leuk. Omgeving Nunspeet / Harderwijk 😊

19 dagen geleden

Leuk! Ik kom uit omgeving Harderwijk !

15 dagen geleden

Gezellig! Ik kom ook uit Harderwijk! Vandaag de termijnecho gehad, we hebben nu al een dwarsligger. 🤣 Donderdag moet ik even terugkomen, hopen dat ze het dan beter kunnen zien. Gelukkig wel weer een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. 🥰 Hoe ver zijn jullie?

15 dagen geleden

Hey hallo! Zeker gezellig 😍 oh wauw wat fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien en gehoord. Kan me voorstellen dat dat wat geruststelling geeft. Ik ben zelf op ongeveer 6+3, nog heel pril dus allemaal. Heb 17 oktober de eerste echo en hoop dan ook een mooi kloppend hartje te horen. Hoe voel je je verder?

15 dagen geleden

Ik ben nu bijna 7 weekjes. Ik heb volgende week eerste echo, zo benieuwd! Welk verloskundige praktijk zitten jullie?

15 dagen geleden

Hoii ik kom ook uit harderwijk. Vandaag 6+6 dus bijna de 7. Donderdag met 7+1 de eerste echo dus heel spannend hoe dat zal gaan. Vind het eerlijk gezegd wel eng omdat in het verleden zoon echo ook niet positief was maar toch voel ik me nu anders. Dus hopelijk is dat een goed voorteken. Zodra ik meer weet dump ik dat hier in de reacties🍀❤️

15 dagen geleden

Laten we hopen dat we allemaal een mooie echo krijgen! 🥰 en inderdaad fijn om dan elkaar even op de hoogte te houden ervan! Ik zit zelf bij ‘dé verloskundigepraktijk’, jullie?

15 dagen geleden

Vandaag 7+5 ( Volgens eigen berekening) en aanstaande donderdag de eerste echo in Nunspeet. Vind het heel erg spannend. Hopen dat alles goed is... :-) Ik voel me voor de rest goed. Geen kwaaltjes. Alleen erg moe.

14 dagen geleden

Reactie op MD01

Ik ben nu bijna 7 weekjes. Ik heb volgende week eerste echo, zo benieuwd! W ...
Ik zit bij 'de 9 maanden'

14 dagen geleden

Reactie op Joniiii

Ik zit bij 'de 9 maanden'
Oja leuk! Ik bij de verloskundigen praktijk Harderwijk.

12 dagen geleden

Reactie op 🌙🤎

Vandaag 7+5 ( Volgens eigen berekening) en aanstaande donderdag de eerste e ...
En.. hoe je echo verlopen? 🙏

12 dagen geleden

Reactie op Sanndra1993

En.. hoe je echo verlopen? 🙏
Wat lief dat je een berichtje stuurt! De echo is goed gegaan. De verloskundige schat me op 6+5. ( In plaats van 8 weken. Daar gingen ze vanuit aan de hand van eerste dag laatste menstruatie). Ik had zelf al verwacht dat het nog wat priller zou zijn. Dit omdat ik in het weekend van 6 september een ovulatietest had en aanvoelde dat m’n eisprong er aan zat te komen. Geen reden voor paniek dus volgens de verloskundige. 😊 We hebben het hartje zien kloppen. Zo bijzonder allemaal. 🥰5 november hebben we de volgende echo op de planning. Hopen dat de kleine spruit goed blijft groeien 🤞🏻 Hoe voel jij je?

8 dagen geleden

Reactie op 🌙🤎

Wat lief dat je een berichtje stuurt! De echo is goed gegaan. De verloskund ...
Hee hallo! ✨ Deze app bijhouden gaat me nog niet helemaal goed af haha. Sorry voor de lage reactie-snelheid 😉 Wauw wat bijzonder dat jullie het hartje hebben horen kloppen! En ook dat de termijn nu beter past bij wat je gevoel je al zei. Hoop dat jullie er fijn van kunnen genieten samen ☺️ Gaat goed hier! Tot nu toe hele milde klachten (moeheid, zere borsten), maar niet ontwrichtend voor mijn dagdagelijkse dingen. Daar probeer ik maar veel van te genieten ook al maakt het me met vlagen ook wel onzeker. Wij hebben donderdag de eerste echo en zien er echt zó naar uit. Heb inmiddels 3 miskramen gehad en helaas nog nooit een hartje horen kloppen dus hoop heel erg op mooi nieuws donderdag. Blijft wel spannend 🙏

8 dagen geleden

Reactie op Sanndra1993

Hee hallo! ✨ Deze app bijhouden gaat me nog niet helemaal goed af haha. So ...
Heyyyy, Hier ook vergeten te update hahaha. Donderdag onze eerste echo gehad. Het was zo spannend want ik wist niet wat ik kon verwachten en het besef moment dat ik zwanger was dat kwam toen ik die kleine frummel zag met een kloppend hartje. De kleine is gemeten op 1,1 cm en tot nu toe ben ik zover als wat ik zelf berekend heb. 29 oktober mogen we weer opnieuw voor de termijn echo. Wat is dit toch leuk🥰 het enige wat ik minder vind is de kwaaltjes haha. Misselijk, opgeblazen en moe maar verder voel ik me goed. Liefs❤️🧸

7 dagen geleden

Reactie op Sanndra1993

Hee hallo! ✨ Deze app bijhouden gaat me nog niet helemaal goed af haha. So ...
Hey Sandra, Wat verdrietig dat je 3 miskramen hebt gehad. 😢 Ik ga heel erg duimen voor jullie dat jullie een goede echo hebben aanstaande donderdag. 🤞🏻 Ik heb morgen een extra echo voor mijn eigen geruststelling. Afgelopen zondag en maandag wat rozig bloed / afscheiding na de ontlasting . Verloskundige denkt dat het daar mee te maken, omdat de ontlasting best moeizaam gaat. Maar voor mijn eigen geruststelling ( Hopelijk) op eigen verzoek een echo morgen. Merk dat ik er erge spanning van hebt en bang ben dat het mis gaat / is gegaan.

6 dagen geleden

Reactie op 🌙🤎

Hey Sandra, Wat verdrietig dat je 3 miskramen hebt gehad. 😢 Ik ga heel e ...
Och jeetje wat een spannende tijd zeg.. hoop dat je inmiddels iets meer duidelijkheid hebt door de extra echo, zou je willen laten weten hoe dat is gegaan? Bloedverlies tijdens de zwangerschap blijft heel spannend, ook al lees je dat het ook goed kan gaan. Fijn dat je zo snel al langs mocht komen. Wij kijken inmiddels erg uit naar de echo van morgen (donderdag). Ondanks dat het spannend is behoefte aan een eerste soort meetpunt dat we een beetje weten hoe en wat🧡✨

6 dagen geleden

Wij hebben inmiddels een mooie termijnecho gehad vorige week. Alles zag er goed uit, we zijn zelfs 5 dagen vooruit gezet. Inmiddels 12+2 en uitgerekend op 28 april. 🌸 Volgende week donderdag hebben wij de 13 weken echo. Ook wij hebben eerder een miskraam gehad. Hierdoor waren de eerste maanden echt zenuwslopend. Genieten zat er totaal niet bij, het feit dat ik weinig klachten heb maakte me ook alleen maar meer onzeker. Na de goede termijnecho merk ik eindelijk meer rust. We zagen echt een compleet kindje op de echo, alles zat er al op/aan en hij of zij was heel beweeglijk. Zo ontzettend bijzonder om te zien. Dus voor alle mama's die nog niet zo ver zijn: hou nog even vol, probeer te genieten en vertrouwen te hebben dat het goed komt, 'vergeet' geen foto's te maken of bijzondere momenten/dingen vast te leggen (ik heb nu spijt dat ik dat niet gedaan heb). Laten jullie even weten hoe de echo('s) gegaan zijn? 🥰

5 dagen geleden

Reactie op Sanndra1993

Och jeetje wat een spannende tijd zeg.. hoop dat je inmiddels iets meer dui ...
Ik heb je een berichtje gestuurd hoe het is gegaan. 😊 Heel benieuwd hoe jullie echo is gegaan vandaag!

5 dagen geleden

Vandaag had ik een intake. De verloskundige veraste mij door te vragen of ik een echo wou. Zo ontzettend lief tuurlijk zei ik ja. De termijn echo hebben wij 29 oktober maar toch groeit ons kleintje lekker hard want ze zei nu al dat we 8 weken en 3 dagen zijn terwijl dat wij naar onze eigen berekening 8 weken en 1 dag zijn. Dus al 2 dagen verder dan gepland. De termijn echo zal het definitieve antwoord geven.