22 Reacties

één maand geleden

Reactie op Joniiii

Wij hadden vanmiddag een goede 13 weken echo! Heel blij en opgelucht dat al ...
Oh wat fijn dat jullie een goede 13 weken echo hebben gehad. Wat een opluchting moet dat zijn geweest. 😊 Lekker van genieten. Heel erg leuk dat jullie volgende week al de geslachtsbepalende echo hebben. Ben benieuwd!😀 Wij hebben 6 november de termijn echo staan ( Dan waarschijnlijk 10+5) Aan de hand daarvan wordt de 13 weken ingepland en gaan we de niptest doen. Merk dat ik de laatste dagen erg gespannen ben en heel erg twijfel om voor die tijd nog een tussendoor echo te plannen bij Goudecho in Ermelo 🫣 Hier moeten wij ook heen voor de 13 en 20 weken echo ( Mocht alles goed zijn met de kleine 6 november).

één maand geleden

Reactie op 🌙🤎

Oh wat fijn dat jullie een goede 13 weken echo hebben gehad. Wat een opluch ...
Ja we zijn inderdaad enorm opgelucht en blij! Het blijft wel nog steeds heel onwerkelijk voelen, steeds als we een echo hebben dan heb ik totaal nog niet het gevoel dat dat koprollende en zwaaiende kindje écht in mijn buik zit, dat hij of zij straks onderdeel is van ons gezin. Zo bijzonder, we kunnen niet wachten! 🥰 Ah ik snap je spanning! Wat zou voor jou het verschil maken als je een extra echo doet? Het veranderd in feite niets aan de situatie natuurlijk, behalve dat je iedere keer waarschijnlijk nog sneller weer de bevestiging wil of het nog wel goed gaat. Ik herken het heel erg hoor, stond zelfs op het punt om allerlei dure apparaten aan te schaffen om het thuis zelf te kunnen bekijken/horen. Achteraf blij dat ik het niet gedaan heb en mezelf gedwongen heb om het zo goed mogelijk los te laten... Die ene week (of 2) zouden uiteindelijk niet het verschil maken voor mijn kindje, puur en alleen maar de bevestiging voor mezelf. Bepaalde topics in deze app een tijdje vermijden hielp voor mij ook heel erg, ik werd heel bang en onzeker door alle miskraam en missed abortion berichten die hier voorbij kwamen. Merk dat ik inmiddels veel meer rust ervaar na een paar goede echo's en langzaamaan steeds meer het vertrouwen krijg dat het goed gaat komen. Doe vooral waar jij je goed bij voelt, maar probeer ook te vertrouwen op je lichaam en gun jezelf genoeg rust, stress is namelijk ook niet goed 🍀🤗