20 Reacties

20 dagen geleden

Hey, ik heb er ervaring mee maar helaas geen goede afloop. In oktober '22 hetzelfde meegemaakt als jij, met 6+3 een echo maar het hartje klopte niet zo hard als zou moeten. Twee weken erna een miskraam gehad. Daarna een gezonde zoon gekregen en nu 8 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik hoop voor je dat t goedkomt!

19 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Hey, ik heb er ervaring mee maar helaas geen goede afloop. In oktober '22 h ...
Dankjewel voor je reactie. Had je naast dat het hartje te traag ging nog meer tekenen dat het niet goed ging? Ik merk verder namelijk helemaal niets en voel me zo zwanger het kindje was ook gewoon goed gegroeid sinds de vorige echo een week geleden

19 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Dankjewel voor je reactie. Had je naast dat het hartje te traag ging nog me ...
Nee ik had geen bloedverlies oid. De week erna mochten we weer voor een echo en toen klopte die nog heeeeeel traag. Week daarna was het gestopt. Toen 7 weken, wat dus eigenlijk 8 zou zijn.

19 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Nee ik had geen bloedverlies oid. De week erna mochten we weer voor een ech ...
Maar zagen ze dat je kindje bij de eerste echo nog wat kleiner geschat werd of dat de vruchtzak er afwijkend uitzag of iets dergelijks?

19 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Maar zagen ze dat je kindje bij de eerste echo nog wat kleiner geschat werd ...
Nee klopte wel eigenlijk. Werd op 6+3 geschat en dat klopte ook met het termijn. Sorry dat ik je niet gerust kan stellen 😘 Mijn geval is natuurlijk de jouwe niet!

19 dagen geleden

Kan het zijn dat je berekening niet klopt. Ik had het ook week later opnieuw een echo en toen was het heel goed. De berekening klopte niet

19 dagen geleden

Reactie op Sousje

Kan het zijn dat je berekening niet klopt. Ik had het ook week later opnieu ...
Ja het kan dat mijn berekening niet klopt maar ik vind het gewoon heel spannend en onzeker dus ben opzoek naar verhalen die hetzelfde hebben gehad. Ik lees veel dat het 50/50 kan zijn.

19 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Ja het kan dat mijn berekening niet klopt maar ik vind het gewoon heel span ...
Het is ook heel spannend. Probeer wat afleiding te vinden ipv verhalen op te zoeken, want die gaan er niks aan veranderen en dan maak je jezelf alleen maar gek.

19 dagen geleden

Ik heb dit afgelopen mei gehad, ik zou 8 weken moeten zijn, maar het hartje klopte erg traag en het vruchtje werd ook op 6+2 gemeten. De week erna was heel moeilijk, je hoofd weet dat het niet goed is, maar je hart heeft stiekem toch hoop. Weekje later was het hartje gestopt. Sterkte in deze wachttijd, hopelijk mag je volgende echo toch goed zijn! 🧡

19 dagen geleden

Echo met 6+2 van een cryo terug plaatsing Echo beeld liet een traag beeld zien en een (te) kleine “vrucht” (kan even niet op de naam komen hoe anders te noemen) Maar wel passend bij elkaar Geschat 5 1/2 week 7+1 echo Met lood in me schoenen heen, durfde niet eens te hopen op een goede uitkomst En het beeld was goed Wat je verwacht van de termijn en zat op 7weken 🥰

19 dagen geleden

Ah jeetje wat vervelend, je hoopt natuurlijk op een geruststellende echo en zit nu wrs met veel spanning. Ik had op mijn echo 2 vrucht zakjes waarvan 1 baby het ook niet zo goed deed. Hartje klopte traag en embryo was de helft kleiner dan degene die het wel goed deed. Daarnaast was het voedingszakje ook opgeblazen. Dit waren tekenen dat het waarschijnlijk bij dit kindje niet goed zou gaan. Dat is idd ook gebeurt helaas. Elke situatie is anders, dus ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt bij je volgende echo en dat je een vechtertje bij je draagt. ♥️

19 dagen geleden

Dankjewel en ik duim ook op een goede echo zondag 🍀

18 dagen geleden

Helaas is het hartje gestopt met kloppen zagen we vandaag

18 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Helaas is het hartje gestopt met kloppen zagen we vandaag
Ach wat verdrietig, dikke knuffel 🫂

18 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Helaas is het hartje gestopt met kloppen zagen we vandaag
Ach, ik had het je zo anders gegund ❤️ Veel sterkte met de miskraam en de verwerking. Ben een beetje lief voor jezelf en hou elkaar goed vast 😘

18 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Helaas is het hartje gestopt met kloppen zagen we vandaag
Och jeetje... Veel sterkte...❤

18 dagen geleden

Dankjewel allemaal 🥰💋

18 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Helaas is het hartje gestopt met kloppen zagen we vandaag
Och 😔 heel veel sterkte samen 🧡

17 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Helaas is het hartje gestopt met kloppen zagen we vandaag
Och zo verdrietig! 😔 Sterkte! ♥️

16 dagen geleden

Reactie op Mommy to be-26

Helaas is het hartje gestopt met kloppen zagen we vandaag
Heel veel sterkte :(