Hoi iedereen. Ik ben 11+2 w zwanger en wacht al best een tijd op een echo. Nu heb ik een Doppler gekocht en vraag me af of ik die kan gebruiken? Lees verschillende verhalen op internet. Enige wat ik wil is even een paar seconde luisteren.. ik hoor graag van jullie hoe en wat. 馃槆
Onze verloskundige vertelde toevallig bij de 10 weken echo, dat je vanaf 14 weken pas een kans hebt om een hartje te horen met een Doppler en raadde het om die reden dan ook af om eerder te doen omdat dat voor onrust kon zorgen
Ik doe het vanaf 10 weken al. Al bij alle 3 de kindjes gedaan elke dag en nu weer. Mijn gynaecoloog zegt dat het geen kwaad kan, enkel kan zou je kunnen stressen als je het niet zou kunnen vinden.
Ik kon het ook niet meer laten! Net een prachtig kloppend hartje gehoord. Ik ben als het goed is 10+6.. maar ik heb morgen de termijnecho dus dan weet ik het precies. Ik moest wel heel lang zoeken omdat het natuurlijk nog zo klein is! Dus niet te snel opgeven als je het gaat proberen.
Ik ben 13+1 en doe heel erg mn best maar vind alleen mn eigen hartslag 馃槀馃槀 ...
Ik heb ook echt 20 minuten gezocht. En ik moest de Doppler onder een bepaalde hoek houden om 鈥榤 uiteindelijk te vinden. Ik moest ook iets links van het midden en dan de Doppler een beetje kantelen. Maar als ik 鈥榤 nu weer zou moeten vinden zou ik waarschijnlijk weer zo lang moeten zoeken.