Ik ben nu 14 weken zwanger van een tweeling en heb veel last van mijn bloeddruk en hartkloppingen. Volgens de gynaecoloog hoort dit erbij. Heeft er nog iemand last van? Hebben jullie tips om ermee om te gaan?
Bedoel je lage bloeddruk en daardoor hartkloppingen? Ik heb dat namelijk ook (onderdruk van 54). Sinds ik elke dag verdeeld over de dag wat dropjes eet, heb ik er geen last meer van gehad.
Ik heb het ook. M'n bloeddruk was de laatste keer 80/40 de dokter schrok dat ik nog leefde xD. Ik ga meestal even op m'n linkerzij liggen en probeer zout te eten. Na 20 minuten gaat het dan al beter
Zout eten helpt heel goed! Daardoor houd je meer vocht vast en stijgt je bloeddruk. En gewoon echt je lichaam volgen en rustiger aandoen als je je niet goed voelt
Hallo,
Ik heb daar ook last van. Daar komt ook benauwdheid bij kijken. Ik mocht meteen langskomen van de gynaecoloog. Bloed laten prikken en daaruit bleek dat mijn TSH hormoon te laag was. Vandaar mijn klachten. Over 4 weken mag ik opnieuw laten prikken.