Jeetje, ik voel met je mee. Ik ben nu 7+3 en ben gewoon de hele dag door misselijk. Voor nu helpt een cracker met kaas wel tegen het verlichten van, wellicht dat het voor jou ook helpt.
Ik lees mee..
Je hcg piek is tussen de 7 en 12 weken. Vandaar dat ze ook vaak zeggen dat het in het 2e trimester allemaal beter wordt.
Maar sommige vrouwen blijven de hele zwangerschap misselijk, ondanks dat hun hcg al gepiekt heeft.
Je misselijkheid hoeft ook niet erger te worden tot aan je piek, het kan ook gewoon nog 4 weken hetzelfde blijven.
Bij extreme misselijkheid kunnen medicijnen soms helpen. Je kunt Suprimal gewoon bij de drogist halen en gebruiken. Andere reistabletjes mogen niet worden gebruikt.
Fijn! Haha wat kan je daar onzeker van worden. Volgende week de termijn echo en over een half uurtje de intake bij de verloskundige. Dan kaart ik het wel even aan.
Fijn! Haha wat kan je daar onzeker van worden. Volgende week de termijn ech ...
Laat me even weten hoe het ging! Ik word er ook zo onzeker van maar ik heb mijn termijn echo pas over 2 weken, heb wel vorige week een echo gehad en die was goed!
Laat me even weten hoe het ging! Ik word er ook zo onzeker van maar ik heb ...
Zonet de intake gehad. En zowaar mochten we even spieken 🥰 een keurig kindje met goede hartslag. Armpjes en beentjes al goed te zien en is begonnen met bewegen.
Wat betreft de klachten gaven ze aan dat het continu kan wisselen. En het afnemen niks zegt. Geniet ervan was het advies😇