16 Reacties

21 dagen geleden

Jeetje, ik voel met je mee. Ik ben nu 7+3 en ben gewoon de hele dag door misselijk. Voor nu helpt een cracker met kaas wel tegen het verlichten van, wellicht dat het voor jou ook helpt. Ik lees mee..

21 dagen geleden

Je hcg piek is tussen de 7 en 12 weken. Vandaar dat ze ook vaak zeggen dat het in het 2e trimester allemaal beter wordt. Maar sommige vrouwen blijven de hele zwangerschap misselijk, ondanks dat hun hcg al gepiekt heeft. Je misselijkheid hoeft ook niet erger te worden tot aan je piek, het kan ook gewoon nog 4 weken hetzelfde blijven. Bij extreme misselijkheid kunnen medicijnen soms helpen. Je kunt Suprimal gewoon bij de drogist halen en gebruiken. Andere reistabletjes mogen niet worden gebruikt.

21 dagen geleden

Hoe weet je wanneer het gaat dalen? Ik kan niet eens meer normaal functioneren op werk vanwegen de misselijkheid.

21 dagen geleden

Reactie op Jennifer1703

Hoe weet je wanneer het gaat dalen? Ik kan niet eens meer normaal functione ...
Dat weet je niet.

21 dagen geleden

Ik ben vandaag 10 weken en al gehele dagen misselijk sinds 5 weken. Het is nog niet minder geworden 🥲

21 dagen geleden

Ik ben 9.5 weken zwanger en nergens last van😂😂

21 dagen geleden

Reactie op jessy91

Ik ben 9.5 weken zwanger en nergens last van😂😂
Wees blij, oprecht :(

21 dagen geleden

Ik hoop ook zo dat dit (9+4) de piek is want ik voel me echt vreselijk

21 dagen geleden

Reactie op Jennifer1703

Hoe weet je wanneer het gaat dalen? Ik kan niet eens meer normaal functione ...
Ze zeggen normaal vanaf week 13, en bij mijn eerste zwangerschap was dit ook echt het geval. Dus heb hoop, nog 3 weken 🙈

20 dagen geleden

Ik ben nu 9+1 en de misselijkheid is echt aanzienlijk minder dan vorige week en de week ervoor. Piek bij mij wel echt met 7 en 8 weken.

20 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Ik ben nu 9+1 en de misselijkheid is echt aanzienlijk minder dan vorige wee ...
Bij mij precies hetzelfde!

20 dagen geleden

Reactie op Elex

Bij mij precies hetzelfde!
Fijn! Haha wat kan je daar onzeker van worden. Volgende week de termijn echo en over een half uurtje de intake bij de verloskundige. Dan kaart ik het wel even aan.

20 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Fijn! Haha wat kan je daar onzeker van worden. Volgende week de termijn ech ...
Laat me even weten hoe het ging! Ik word er ook zo onzeker van maar ik heb mijn termijn echo pas over 2 weken, heb wel vorige week een echo gehad en die was goed!

20 dagen geleden

Reactie op Elex

Laat me even weten hoe het ging! Ik word er ook zo onzeker van maar ik heb ...
Zonet de intake gehad. En zowaar mochten we even spieken 🥰 een keurig kindje met goede hartslag. Armpjes en beentjes al goed te zien en is begonnen met bewegen. Wat betreft de klachten gaven ze aan dat het continu kan wisselen. En het afnemen niks zegt. Geniet ervan was het advies😇

20 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Zonet de intake gehad. En zowaar mochten we even spieken 🥰 een keurig kind ...
Ah geweldig nieuws! Blij om te horen ☺️