19 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik denk dat dit wel een miskraam kan zijn.. het is wel heel veel bloed.. ik heb dit ook 1x gehad en zoveel bloed verloren en was een miskraam helaas

één maand geleden

Hoe veel weken was je zwanger

één maand geleden

Hey vrouw, Ik heb afgelopen februari een miskraam gehad die er ook zo uit zag. Als ik het goed zie zitten er stolsels in?? Let even goed op of je blijft bloeden en dit gepaard gaat met heftige buikkrampen/weeën. Het hoeft niet per se een miskraam te zijn maar aan de donkerrode stukken in je bloed geeft het mij wel zo’n gevoel. Ik wil je helemaal geen nare gedachte geven maar dit zag er zo ook bij mij uit. Wacht het even af ! Als het een miskraam is zal je hierna snel grotere stolsels kwijt raken…. Het is even onzekerheid voor je nu , probeer je rustig te houden❤️

één maand geleden

Bij mij was het inderdaad ook zo dat het een miskraam was. Ik hoop heel erg dat je snel stopt met bloeden en ik ongelijk heb! Heel veel sterkte met de onzekerheid. Niet weten is erg naar. Zorg goed voor jezelf ❤️

één maand geleden

Reactie op Shantizimmerman

Hey vrouw, Ik heb afgelopen februari een miskraam gehad die er ook zo uit ...
Hey, vanmiddag had ik buikpijn en kort erna bloed verlies heel lichtjes en daarna werd het zoals op de foto.... buikpijn is nu weg daarom denk ik eigenlijk ook wel dat het een miskraam was. ...

één maand geleden

Reactie op Dana alan

Hoe veel weken was je zwanger
Pas kort, 4,5 week

één maand geleden

Reactie op jw103

Bij mij was het inderdaad ook zo dat het een miskraam was. Ik hoop heel erg ...
Bedankt 🥰 moet nog 3 weken wachten maar verwacht niks goeds

één maand geleden

Reactie op SympathiekeZwaluw945306

Hey, vanmiddag had ik buikpijn en kort erna bloed verlies heel lichtjes en ...
Als het een miskraam is , dan is dit nog lang niet alles. De “echte” miskraam moet nog komen dit is vaak het begin. Bereid je goed voor en probeer lekker op de bank te liggen met een warme kruik of duik onder de douch. Niemand had mij voorbereid op de pijn, ik ervaarde deze echt als een “mini” bevalling. Zorg goed voor jezelf en zorg dat je genoeg handdoeken bij de hand hebt.

één maand geleden

Reactie op Shantizimmerman

Als het een miskraam is , dan is dit nog lang niet alles. De “echte” miskra ...
Ja maar misschien valt het bloed wel mee omdat ik pas een paar weken zwanger ben? Heb totaal geen pijn meer nu waardoor ik denk dat ik het juist al kwijt ben? Las dat de pijn dan weg gaat. Maarja zal voor nu het moeten aankijken maar 3 weken wachten is ook zo lang....

één maand geleden

Reactie op SympathiekeZwaluw945306

Ja maar misschien valt het bloed wel mee omdat ik pas een paar weken zwange ...
Ik heb ook rond die tijd een miskraam gehad in augustus. Dat was toen 1 dag extreem bloedverlies met stolsels, daarna 1 dag veel maar zonder stolsels en daarna nog 2 dagen lichtelijk. Ik hoop dat het voor jou hetzelfde is, omdat ik blij was dat het “maar” 2 dagen heftig was. Het blijft toch elke keer zo confronterend als je naar de wc gaat… heel veel sterkte gewenst ❤️

één maand geleden

Reactie op silper123

Ik heb ook rond die tijd een miskraam gehad in augustus. Dat was toen 1 dag ...
Ja het is echt de hele tijd hopen dat er geen bloed meer is... en dat het misschien nog goed komt... maar die kans word steeds kleiner

één maand geleden

Reactie op SympathiekeZwaluw945306

Ja het is echt de hele tijd hopen dat er geen bloed meer is... en dat het m ...
Bij mij viel de miskraam lichamelijk ook mee. Ik heb geen krampen gehad en een “gewone” menstruatie. Natuurlijk is het mentaal wel erg zwaar, steeds de confrontatie. Hopelijk blijft de lichamelijke ellende je inderdaad bespaard!

één maand geleden

Reactie op jw103

Bij mij viel de miskraam lichamelijk ook mee. Ik heb geen krampen gehad en ...
Ja ik weet nu helaas 100 procent zeker dat het een miskraam is want ik blijf continu bloeden, heb lichamelijk nergens last van ook geen buikpijn dus dat scheelt. Had het gewoon totaal niet zien aankomen aangezien dit de eerste keer was dat ik zwanger was. Wist helemaal niet dat een miskraam zovaak gebeurd totdat ik veel ging googlen en forums ging lezen

één maand geleden

Reactie op SympathiekeZwaluw945306

Ja ik weet nu helaas 100 procent zeker dat het een miskraam is want ik blij ...
Ja.. Zo had ik het ook inderdaad. Verloskundige zei wel gelijk tegen me dat ik in mn oren moest knopen dat er zo vroeg in de zwangerschap niks was wat dit had kunnen voorkomen. Het is een fout in de ontwikkeling die vroeg of laat toch had geleid naar ellende. Ze noemde het natuurlijk vreselijk, maar dat ik het tegelijk als een zegen moest zien dat je lichaam het vroeg herkent en je niet voor een “keuze” stelt later in de zwangerschap. Het hielp mij wel om het wat te relativeren en snel een plek te geven. Jouw tijd komt zeker nog wel, en hopelijk heel snel! Nogmaals heel veel sterkte, het blijft ontzettend verdrietig 😘❤️

één maand geleden

Reactie op jw103

Ja.. Zo had ik het ook inderdaad. Verloskundige zei wel gelijk tegen me dat ...
Bedankt, dat is inderdaad wel een betere manier om er naar te kijken 💓💓

één maand geleden

Hier nu ook zoiets. Maar meer rode slijmdraden. Ben pas 4.1 dus denk ook dat het mis is. Miskraam Nummero 3

één maand geleden

Reactie op Jufje

Hier nu ook zoiets. Maar meer rode slijmdraden. Ben pas 4.1 dus denk ook da ...
Heel veel sterkte💞

één maand geleden

Reactie op SympathiekeZwaluw945306

Ja ik weet nu helaas 100 procent zeker dat het een miskraam is want ik blij ...
Ik heb op dit moment precies hetzelfde. Ik heb gisteren een echo gehad. Zou 6+3 zijn. Het was veel kleiner. Naar schatting 5+2. Omdat het zo klein was konden ze ook nog geen hartje zien. 2 dagen bloedingen, geen stolsels gezien. Wel een paar slijmpjes. Over anderhalve week nieuwe controle. Hoe is dit nu bij jou? Heb je nog een echo laten maken?

één maand geleden

Dit is mijn grootste nachtmerrie… echt heel veel sterkte. Kan me echt niet voorstellen hoe pijnlijk dit voor je moet zijn