23 Reacties

één maand geleden

4+2 vandaag niet veel klachten behalve beetje last van borsten en momenten last van opgezette buik!

één maand geleden

4+5, maagzuur, misselijk en pijnlijke borsten. Overigens niet constant maar met vlagen. Ohja en mijn humeur slaat per uur alle kanten op haha

één maand geleden

Het kan zo van de één op andere dag veranderen, dus geen stress en probeer er ergens nog een beetje van te genieten. Bij mijn eerste zwangerschap kwamen de kwaaltjes pas rond 7weken (erg misselijk hele dag). Nu is het mijn tweede zwangerschap en ben ik al 2 weken kotsmisselijk en extreem vermoeid (fijn met een peuter thuis haha). Ik weet dat het maar tijdelijk is, tweede trimester is het meestal beter, maar pff momenteel is het niet gemakkelijk. Ook niet om het geheim te houden zo!

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Het kan zo van de één op andere dag veranderen, dus geen stress en probeer ...
Jaa klopt! Bij mijn eerste kwam het ook pas met 6 weken, heel misselijk geweest 😢

één maand geleden

Reactie op AardigeVos284010

4+5, maagzuur, misselijk en pijnlijke borsten. Overigens niet constant maar ...
Oh ja dat humeur herken ik wel 🥲

één maand geleden

Ik heb al 1,5 week last van misselijkheid. Chagrijnig en moe 😂 ben volgens mij 4+2

één maand geleden

Inmiddels al voorbij de 5 weken en voel nog niks!!

één maand geleden

Ik ben 5 + 5 dagen. Heb last van hoofdpijn, vermoeidheid, opgezette buik en sinds 2 dagen gevoelige borsten. Gelukkig nog geen last van misselijkheid. Vind het zo spannend allemaal…

één maand geleden

Ik had ook niks tot week 6, ik kan nu wel janken! 😂 zooooo misselijk de hele dag door!! Nergens zin in qua eten en drinken. Ik lust zelfs geen water en thee meer! Genieten als je geen symptomen heb 🤭

één maand geleden

Nu 5+1. Heeel soms een beetje misselijk sochtends, wel dagelijks hoofdpijn, heel vermoeid en veel honger. Verder niks eigenlijk. Best chill. En soms denk ik; ehh waarom voel ik niks "geks"? Is alles ok? Vanmiddag dus weer een test gedaan voor mijn eigen gemoedsrust😂 gelukkig een knaltest!

één maand geleden

4 e week totaal niets nu 5 e week moeheid en beetje misselijk nergens trek in ,geloof 5 e week begint het zo een beetje🫣😀

één maand geleden

Sinds 4+4 elke dag met vlagen misselijk, hele gevoelige/pijnlijke tepels, een opgezette buik en heel de dag moe. Moet wel zeggen dat ik ook wel onrustiger slaap sinds ik zwanger ben dus zal ook deels daar aan liggen. Af en toe ook dagelijks wat buikkrampjes

één maand geleden

Reactie op Deminem

Sinds 4+4 elke dag met vlagen misselijk, hele gevoelige/pijnlijke tepels, e ...
Ohja en heb snel stemmingswisselingen, kan ook overal wel om huilen. Afgelopen weekend bij de visboer wat kibbeling gehaald met mijn vriend en ik had het perongeluk verkeerd besteld (ik wilde een portie voor 2 personen) maar kreeg 2 grote porties wat dus een kilo kibbeling was en natuurlijk knetter duur. Raakte er gelijk zo van slag van dat ik in de auto terug wel 10 minuten heel hard heb lopen huilen dat het zo veel was en zo duur😂. Ben vandaag trouwens 5+3

één maand geleden

Reactie op Deminem

Sinds 4+4 elke dag met vlagen misselijk, hele gevoelige/pijnlijke tepels, e ...
Moet trouwens zijn 3+4 voor alle klachten 🤭

één maand geleden

Ik had afgelopen nacht zo een 15min lang pijn ver onderin mijn buik en onder mijn schaamstreek. Zo een gekke zeurende stekende pijn. Op schaal van 1 tot 10 toch echt wel een 7,5/8. Gelukkig van korte duur.. volgens Google wellicht bandenpijn?

één maand geleden

Reactie op Deminem

Ohja en heb snel stemmingswisselingen, kan ook overal wel om huilen. Afgelo ...
Dit is zo herkenbaar voor mij!! Ik ging laatst stofzuigen waarop mijn vriend vraag heb je hier ook gezogen? Eerst werd ik heeeel boos en daarna keihard gehuild. Waarop mijn vriend zei, Geen stofzuiger meer voor jou... 🤣

één maand geleden

Reactie op Deminem

Ohja en heb snel stemmingswisselingen, kan ook overal wel om huilen. Afgelo ...
Ach ik heb dit ook zo erg. Eergisteren was ik de helr dag hartstikke vrolijk, en mijn vriend en ik liggen in de avond op bed en ik moest echt uit het niets opeens huilen en ik had werkelijk geen idee waarom 😂😅

één maand geleden

Ik ben nu 4+2, laatste dagen wel wat hoofdpijn, vermoeidheid, opgeblazen buik en ik denk dat het bandenpijn is. Zit echt aan de zijkant van mijn buik. Maar het is allemaal te doen, ben al blij dat ik nog niet misselijk ben! Even afkloppen 😉

één maand geleden

Ik heb met 4 weken veel last van banden pijn gehad. Nu met 4+6 niet echt meer. Tenzij ik ineens ga bukken ofzo. En last van gevoelige borsten vooral. Hopelijk blijft het bij dit 😌

één maand geleden

4+4 dagen en ik heb vooral gevoelige borsten. Ze voelen aan alsof ze bont en blauw zijn. Verder af en toe wat buik en rug pijn en vooral heel veel boeren 🙈