23 Reacties
2 maanden geleden
4+2 vandaag niet veel klachten behalve beetje last van borsten en momenten last van opgezette buik!
2 maanden geleden
4+5, maagzuur, misselijk en pijnlijke borsten. Overigens niet constant maar met vlagen. Ohja en mijn humeur slaat per uur alle kanten op haha
2 maanden geleden
Het kan zo van de één op andere dag veranderen, dus geen stress en probeer er ergens nog een beetje van te genieten. Bij mijn eerste zwangerschap kwamen de kwaaltjes pas rond 7weken (erg misselijk hele dag). Nu is het mijn tweede zwangerschap en ben ik al 2 weken kotsmisselijk en extreem vermoeid (fijn met een peuter thuis haha). Ik weet dat het maar tijdelijk is, tweede trimester is het meestal beter, maar pff momenteel is het niet gemakkelijk. Ook niet om het geheim te houden zo!
2 maanden geleden
Reactie op Maddie95
Het kan zo van de één op andere dag veranderen, dus geen stress en probeer ...
Jaa klopt! Bij mijn eerste kwam het ook pas met 6 weken, heel misselijk geweest 😢
2 maanden geleden
Reactie op AardigeVos284010
4+5, maagzuur, misselijk en pijnlijke borsten. Overigens niet constant maar ...
Oh ja dat humeur herken ik wel 🥲
2 maanden geleden
Ik heb al 1,5 week last van misselijkheid. Chagrijnig en moe 😂 ben volgens mij 4+2
2 maanden geleden
Ik ben 5 + 5 dagen. Heb last van hoofdpijn, vermoeidheid, opgezette buik en sinds 2 dagen gevoelige borsten. Gelukkig nog geen last van misselijkheid. Vind het zo spannend allemaal…
2 maanden geleden
Ik had ook niks tot week 6, ik kan nu wel janken! 😂 zooooo misselijk de hele dag door!! Nergens zin in qua eten en drinken. Ik lust zelfs geen water en thee meer! Genieten als je geen symptomen heb 🤭
2 maanden geleden
Nu 5+1. Heeel soms een beetje misselijk sochtends, wel dagelijks hoofdpijn, heel vermoeid en veel honger. Verder niks eigenlijk. Best chill. En soms denk ik; ehh waarom voel ik niks "geks"? Is alles ok? Vanmiddag dus weer een test gedaan voor mijn eigen gemoedsrust😂 gelukkig een knaltest!
2 maanden geleden
Reactie op Deminem
Sinds 4+4 elke dag met vlagen misselijk, hele gevoelige/pijnlijke tepels, e ...
Ohja en heb snel stemmingswisselingen, kan ook overal wel om huilen. Afgelopen weekend bij de visboer wat kibbeling gehaald met mijn vriend en ik had het perongeluk verkeerd besteld (ik wilde een portie voor 2 personen) maar kreeg 2 grote porties wat dus een kilo kibbeling was en natuurlijk knetter duur. Raakte er gelijk zo van slag van dat ik in de auto terug wel 10 minuten heel hard heb lopen huilen dat het zo veel was en zo duur😂. Ben vandaag trouwens 5+3
2 maanden geleden
Reactie op Deminem
Ohja en heb snel stemmingswisselingen, kan ook overal wel om huilen. Afgelo ...
Dit is zo herkenbaar voor mij!!
Ik ging laatst stofzuigen waarop mijn vriend vraag heb je hier ook gezogen? Eerst werd ik heeeel boos en daarna keihard gehuild. Waarop mijn vriend zei, Geen stofzuiger meer voor jou... 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Deminem
Ohja en heb snel stemmingswisselingen, kan ook overal wel om huilen. Afgelo ...
Ach ik heb dit ook zo erg. Eergisteren was ik de helr dag hartstikke vrolijk, en mijn vriend en ik liggen in de avond op bed en ik moest echt uit het niets opeens huilen en ik had werkelijk geen idee waarom 😂😅