41 Reacties

één maand geleden

Wij hebben het aan naaste familie verteld zijn vandaag 4+4

één maand geleden

De tandarts had de eer de eerste te zijn😂 maar verder wachten we tot de eerste echo dan is het alweer 8+3 dus daarna ook ouders vertellen.

één maand geleden

Mijn man wilt het pas na 3 maanden vertellen. Ik heb daar iets meer moeite mee met het verzwijgen. Wel zijn we begonnen met elke dag filmpjes te maken, zodat wanneer we het ze vertellen, dat ze zien wat we hebben gedaan vanaf het moment dat we wisten

één maand geleden

Mijn ouders en schoonouders weten nog van niks. Mijn beste vriendin en haar vriend weten het als enige. Na de vitaliteitsecho zal ik het aan mijn ouders vertellen en wanneer mijn schoonouders aan de beurt zijn weet ik nog niet. Daar hebben we bij de vorige zwangerschappen een hoop stampij mee gekregen omdat zij het niet eerlijk vonden dat ze nog niks tegen anderen mochten zeggen en het daarom toch maar gewoon hebben gedaan. 🙄

één maand geleden

Wij vertellen het na de vitaliteitecho, al zijn we nu een weekje op vakantie met mijn ouders en moet ik smoesjes verzinnen om geen drank te drinken haha! Vind het zoooo moeilijk om het niet te vertellen...

één maand geleden

Wij hebben het meteen verteld, omdat we deze maand met IUI traject zouden starten. Dus ouders en goede vrienden leven al twee jaar met ons mee haha

één maand geleden

Reactie op L1sanne1993

De tandarts had de eer de eerste te zijn😂 maar verder wachten we tot de ee ...
Ow hahaha dit had ik bij de eerste 🤣🤣 dinsdagavond een positieve test. Woensdagmiddag tandarts..en ja hoor.. foto's maken 😂 ze zei.."ik ga er vanuit dat je niet zwanger bent" 🤭

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Ow hahaha dit had ik bij de eerste 🤣🤣 dinsdagavond een positieve test. Wo ...
Haha uhm jaa... toch wel. Goeie wel, volgens mij moet ik over twee maanden weer 🤔

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Haha uhm jaa... toch wel. Goeie wel, volgens mij moet ik over twee maanden ...
Ja precies. Ik bedenk mij nu..ik moet maandag 🤣 zouden ze dan weer de eer hebben... De grootste grap...zij wisten ook als eerste dat ik aan het bevallen was🤣🤣 Ons zoontje kwam eerder dan de geplande keizersnede. Dus ik dacht dat die tandartsafspraak best door kon gaan. Haha in de ochtend om 8 uur m'n man laten bellen dat ik echt niet kwam want was aan het bevallen 🤣

één maand geleden

Mijn moeder weet het al vanaf de positieve test. Moest het met haar delen voor mijn gevoel. Aankomende week vertellen we het ook aan mijn schoonouders. Wij vertellen het aan de mensen aan wie we het ook zouden vertellen als het helaas wel mis zou gaan. Vriendin van mij vertel ik het ook volgende week 🥰

één maand geleden

Hier schoonouders, ouders en broer, en beste vriendinnen. Ben nu +- 5 weken. Zitten in een traject dus iedereen leeft mee. Vind het mooi dat mocht het mis gaan ik ook het verdriet kan delen en dat niet in mijn eentje hoef door te maken.

één maand geleden

Zo lang het kan ga ik het zeker voor me ouders Zal me ouders nodig hebben omdat ik medisch ben en een ingreep krijg En me schoonouders wil ik het pas er na vertellen

één maand geleden

de assistente van de dokterswacht die ook toevallig een oud collega is! Ik heb een blaasontsteking dus ja..

één maand geleden

Reactie op LegoLover

Mijn man wilt het pas na 3 maanden vertellen. Ik heb daar iets meer moeite ...
Wat leuk! Watvoor filmpjes maak je dan bijvoorbeeld? Ben je al dingen aan het voorbereiden voor de kleine?

één maand geleden

Wij vertellen het na de eerste echo, dan ben ik iets meer dan 7 weken

één maand geleden

Reactie op DraakjeInMei

Wat leuk! Watvoor filmpjes maak je dan bijvoorbeeld? Ben je al dingen aan h ...
Nou, ik heb dus mini-vlogjes van ongeveer een minuut. Bijvoorbeeld dat ik moe ben, terwijl ik wel goed geslapen heb , maar dat komt dus door dit: en dan laat ik de test zien. Of dat ik een rebus-shirt heb gekocht, waarop staat: ik wordt grote zus. Zulke kleine dingen.

één maand geleden

Nog niemand! We wachten tot na de vitaliteitsecho. Maar vind het wel echt lastig om m’n mond te houden hoor.

één maand geleden

Behalve aan mijn man en dochters nog niemand. Daar wachten we nog mee tot ergens in oktober. Nu 6 weekjes zwanger.

één maand geleden

Mijn fysiotherapeut had de eer. Was onder behandeling voor mijn keizersnede litteken en leek me geen goed idee om op die plek te gaan duwen en trekken 🙈. Deze zwangerschap is nogal een verrassing dus moest ook eventjes de shock zelf verwerken haha. 20-9 vitaliteit echo en denk dat ik het dan nog moeilijk voor me kan houden.

één maand geleden

Nog niemand, mijn vriend en ik willen graag wachten tot na de uitslag van de nipt test. Ik ben pas 4 weken, dus dat duurt nog wel even. Maar ik mis het wel dat ik niet even bij vriendinnen om tips kan vragen.