12 Reacties

8 dagen geleden

Hier nog iemand.. ik wordt gewoon wakker van het braken.. heb wel sterkere medicatie voorgeschreven gekregen. Suprimal maakte mij alleen suf en hielp niet echt tegen de misselijkheid…

8 dagen geleden

Ja ik ook, echt moeite nu. Kan vandaag meclozine ophalen (soort suprimal). Hopelijk kan ik dan weer wat doen en minder slap voelen. Sterkte ook jullie!
Ik ben sinds vrijdagavond begonnen met emasefene. 1e dag voelde ik me heeel suf, 2e dag vooral heel somber maar misselijkheid nam wel af en sinds gister voel ik me veel beter! Kan in ieder geval weer beetje de dag doorkomen en dat was eerder niet.

8 dagen geleden

Reactie op DoraJvE99

Ja ik ook, echt moeite nu. Kan vandaag meclozine ophalen (soort suprimal). ...
Ahh hopelijk werkt het voor je 😢 ik weet hoe het voelt

8 dagen geleden

Reactie op Ri

Hier nog iemand.. ik wordt gewoon wakker van het braken.. heb wel sterkere ...
Ik ken dat gevoel!! Hopelijk werkt dit wel voor jou

8 dagen geleden

Reactie op GezelligeDennenappel484209

Ik ben sinds vrijdagavond begonnen met emasefene. 1e dag voelde ik me heeel ...
Emesafene heb ik ook gehad in mijn vorige zwangerschap, werkte voor mij niet.. suprimal daar in tegen weer wel! Gelukkig gaat het nu beter

8 dagen geleden

Het is echt niet leuk :( ik lig al 3 weken plat in mn bed, zowel suprimal als emesafene werken nauwelijks. Blijf kokhalzen en spugen. Hopelijk komt dat kantel punt snel

7 dagen geleden

Reactie op MaV1990

Het is echt niet leuk :( ik lig al 3 weken plat in mn bed, zowel suprimal a ...
Dan zou ik metoclopramide vragen

7 dagen geleden

Dan kunnen we elkaar de hand schudden.. ik heb zofran voorgeschreven gekregen hierdoor worden de dagen iets dragelijker.. sterkte!

6 dagen geleden

Hoeveel weken zijn jullie? Ik ben 8+4 en nog steeds niet misselijk

6 dagen geleden

Net bij de eerste echo geschat op 8+3 wat redelijk klopt met onze eigen berekening. Suprimal helpt maar wel als ik er een voor het slapen gaan neem en met de lunch ook. Dan voel ik de basis misselijkheid die ik in week 5/6 had

6 dagen geleden

Ik ga echt elke dag kapot van de misselijkheid, echt niet meer te doen joh. Maar ik krijg binnenkort pillen van de dokter die '' zouden '' moeten werken haha