27 Reacties

één maand geleden

Ik zie echt niks.. ik denk niet dat je je druk hoeft te maken

één maand geleden

Reactie op Babyyy1

Ik zie echt niks.. ik denk niet dat je je druk hoeft te maken
Nee ik zie dat de foto wat slechter is geupload dan dat het daadwerkelijk was 😂😂. Of misschien zie ik dingen die er niet zijn.

één maand geleden

Update: het is meer richting rood en ik zie ook iets wat lijkt op een kleine stolsel erin 😥

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Update: het is meer richting rood en ik zie ook iets wat lijkt op een klein ...
Het kan beide kanten opgaan. Als het erger wordt vrees ik inderdaad voor minder goed nieuws

één maand geleden

Reactie op MommyAlf

Het kan beide kanten opgaan. Als het erger wordt vrees ik inderdaad voor mi ...
Het hoeft niet altijd het ergste te zijn, mijn beste vriendin verloor mega stolsels en uiteindelijk nu 30 weken zwanger van een gezond kindje

één maand geleden

Reactie op Babyyy1

Het hoeft niet altijd het ergste te zijn, mijn beste vriendin verloor mega ...
Dit is ook wat ik zeg. Maar het kan wel de slechte kant uitgaan dus ik bedoel dat ze daar ook rekening mee moet houden. Het kan beide kanten op nu

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Update: het is meer richting rood en ik zie ook iets wat lijkt op een klein ...
Kleine stolseltjes als wat je hier op je papier hebt hoeft echt nog helemaal niet te zeggen dat het slecht nieuws is. Met bloedverlies met stolsels bedoelen ze vaak zoveel als een menstruatie en stolsels die groter zijn dan een 2 euro munt. Echt flinke stukken en meer bloed dus. Ik hoop voor je dat het hier bij blijft, maar je baarmoedermond is wel onzettend goed doorbloed nu en bloed kan dus voorkomen. 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Babyyy1

Het hoeft niet altijd het ergste te zijn, mijn beste vriendin verloor mega ...
Ik hoop dat dit het is. Het bleef ook bij dit en daarna was het weer gewoon lichtroze. De vk zei dat het kon komen door wat druk zetten bij de ontlasting en dat het kan zijn dat er een haarvaatje knapte doordat het zo kwetsbaar is allemaal. Ondertussen zit ik keihard te huilen door alle emotie die ik voel, wat natuurlijk ook weer niet goed kan zijn 😅

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Kleine stolseltjes als wat je hier op je papier hebt hoeft echt nog helemaa ...
Dankjewel. Ik had ook de vk gebeld en die zei dit ook. Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat het mis gaat en zit vol emotie. Lekker eruit huilen en chocolade eten denk ik maar.

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Dankjewel. Ik had ook de vk gebeld en die zei dit ook. Ik ben gewoon zo ont ...
Huil het er maar gewoon uit hoor, ik snap dat echt wel. Dit is gewoon zo'n ontzettend spannende en onzekere periode, je kunt echt door alles gaan twijfelen of het nog wel goed zit. Maar meestal gaat het gewoon goed!

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Huil het er maar gewoon uit hoor, ik snap dat echt wel. Dit is gewoon zo'n ...
Ja het is ook alweer gestopt! Het is nu weer gewoon heel lichtroze, bijna wit. Ik neem aan dat als het ernstig was dat het dan was doorgezet en meer was geworden in plaats van minder. Het is inderdaad allemaal heel spannend en onzeker! Ik hoop echt dat alles goed gaat ❤️

één maand geleden

Het bloeden is weer begonnen en het wordt alleen maar meer. Het enige wat ik nu kan doen is accepteren dat dit het was en hopen dat het niet zo is. Maar ik ben bang voor het ergste. Ik ben echt helemaal kapot nu...

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Het bloeden is weer begonnen en het wordt alleen maar meer. Het enige wat i ...
Bloed je nog steeds?

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Bloed je nog steeds?
Ja helaas wel. Het stroomt er niet uit maar elke keer met afvegen is m'n papiertje redelijk rood. Heb dinsdag een vervroegde echo met 6+1.

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Ja helaas wel. Het stroomt er niet uit maar elke keer met afvegen is m'n pa ...
Hoop voor je dat het meevalt! 🌸

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Update: het is meer richting rood en ik zie ook iets wat lijkt op een klein ...
Oei... ik begrijp echt je schrik. Probeer extra lief voor jezelf te zijn. Helaas kan je niet meer doen afwachten. Ik las dat bij ongeveer 50% van de vrouwen die bloedverlies hebben een miskraam krijgen. Het kan dus ook nog goed gaan, maar om jezelf een beetje te beschermen zou ik wel rekening houden met het slechtste scenario. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd...

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Hoop voor je dat het meevalt! 🌸
Ik hoop het ook, maar ik vrees het ergste..

één maand geleden

Reactie op Riri7

Oei... ik begrijp echt je schrik. Probeer extra lief voor jezelf te zijn. H ...
Dankjewel. Ik bereid me inderdaad voor op het ergste en hoop ondertussen om het beste. Ben echt hardop aan het bidden om het aub goed te laten gaan 😅.

één maand geleden

Reactie op MelissaMonique

Dankjewel. Ik bereid me inderdaad voor op het ergste en hoop ondertussen om ...
Ik duim voor je mee!

één maand geleden

Het wordt erger en erger en het bloed stroomt eruit. Helaas denk ik dat dit echt het einde betekent 😥