6 Reacties

6 maanden geleden

Hebben wij afgelopen weekend gehad. Schijnbaar had onze zoon dat nodig, vandaag weer gewoon goed wakker zoals we gewend zijn.

6 maanden geleden

Herkenbaar. Onze dochter is nu 15 weken oud (7 weken te vroeg geboren). Gisteren was ze heel veel wakker. Zelfs iets te veel denk ik. Ze wilde overdag gewoon niet slapen. Vandaag slaapt ze juist weer meer. Alsof ze wat in te halen heeft. Dit is al vaker zo geweest. Als ze wakker is is ze helder en vrolijk en drinkt ze haar flesjes goed leeg. Ik maak me er dan ook geen zorgen over.

6 maanden geleden

Thanks! In ieder geval fijn om te horen dat meerdere kindjes dit wel eens hebben! 馃檲

6 maanden geleden

Hier heel herkenbaar. Onze dochter is bijna 10 weken en slaapt heel veel. Dit al vanaf de geboorte. Ze is nu ongeveer 1 uur wakker en slaapt dan door tot de volgende voeding. Als je dan ook bedenkt dat ze snachts 12 uur slaapt en op maar 4 voedingen per dag leeft, komt ze uit op 20 uur slaap per dag.

6 maanden geleden

Hebben wij ook 2 of 3x gehad dat ze de hele dag praktisch slaapt. Was soms na een regeldag of een dag met krampjes.

6 maanden geleden

Kan ook bij de sprong horen. Soms slapen ze dan ineens een dag heel veel en dan weer een dag alleen maar hazenslaapjes en slecht drinken. Als de sprong voorbij is, komt het ritme ook weer terug.