15 Reacties

één maand geleden

Ik heb zelf ook af en toe krampjes, het voelt vooral alsof alles een beetje rommelt. Ik lig zelf nooit wakker van de pijn, maar wanneer jij je er niet goed bij voelt kan je altijd even de verloskundige bellen toch?

één maand geleden

Heb je deze krampen soms ook als je ongesteld bent? Vaak zijn krampen een goed teken omdat je baarmoeder dan aan het groeien is. Bij de een doet het meer pijn dan bij de andere maar het lijkt een beetje op ongesteldheidskrampen dus als jij daar normaal als je ongesteld bent ook last van hebt dan is het normaal

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Heb je deze krampen soms ook als je ongesteld bent? Vaak zijn krampen een g ...
Hi! Bedankt voor je reactie :). Ik moet zeggen dat ik altijd enorm geluk heb gehad met mijn ongesteldheid. Ik had zelden tot weinig last van krampen etc. Terwijl dat nu dus echt een ander geval is haha.

één maand geleden

Wat vervelend voor je! Ik ervaar hetzelfde helaas. Ik had gesproken met coach in het vruchtbaarheidstraject en die zei wel dat het erbij hoort. Als ik toch teveel ga twijfelen ga ik de huisarts bellen, ik heb 3 oktober een echo, dan ben ik 7 weken. Dus mijn advies, bij twijfel toch even contacten met de huisarts.

één maand geleden

Ik heb het ook! Schijnt normaal te zijn.

één maand geleden

Ik heb er ook last van, ik ben nu 5+3. Al 4 nachten op een rij word ik wakker met buikkrampen die ongeveer 20 minuten aanhouden. Vanmorgen de verloskundige gebeld die me doorverwees naar de huisarts. Ze denkt dat het te maken heeft met de darmen, obstipatie. Ik heb de afgelopen dagen ook last van harde ontlasting en veel winderigheid, hebben jullie dat ook?

één maand geleden

Reactie op Moon8484

Wat vervelend voor je! Ik ervaar hetzelfde helaas. Ik had gesproken met coa ...
Ah naar om te horen dat je er ook last van hebt. Laten we inderdaad hopen dat het erbij hoort en dat het snel over is. Ik heb morgen mijn eerste echo dus dan zou ik het ook eens direct navragen bij ze :)

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Ik heb het ook! Schijnt normaal te zijn.
Fijn om te horen! Hoe ver ben je nu?

één maand geleden

Reactie op Pequeno19

Ik heb er ook last van, ik ben nu 5+3. Al 4 nachten op een rij word ik wakk ...
Och, hopelijk gaat het snel over. Het is ook zo vervelend dat je minder slaapt hebt hierdoor.. juist nu je het zo hard nodig hebt. Ik heb zelf geen last van harde ontlasting. Wel meer last van winderigheid. Ik ga morgen voor mijn eerste echo, dan vraag ik het ook direct even. Hopelijk hebben ze tips!

één maand geleden

Ik ben nu 5+6 en heb dit sinds een week ook. Elke ochtend rond 9:00 begint het. Het duurt een kwartier en is heel hevig, daarna zakt het wel weer weg. Blijft gek voelen dat dit erbij hoort he?

één maand geleden

Ik heb vanaf week 4/5 tm week 7 hetzelfde gehad. Voelde als heftige menstruatiekrampen. Ook het 's nachts ervan wakker worden en geen houding kunnen aannemen. Ik las veel terug dat 'lichte' menstruatiekrampen normaal waren, dus ik maakte me ook wat zorgen om mijn buikpijn. Maar inmiddels zijn de krampen verdwenen (week 8+5) en op de echo was alles in orde!

één maand geleden

Reactie op jasminabella

Ik heb vanaf week 4/5 tm week 7 hetzelfde gehad. Voelde als heftige menstru ...
Ah dat klinkt heel goed! Ik heb gisteren ook onze eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Ik hoop dat het bij mij ook vanaf week 8 over is dan haha, heb vannacht meerdere keren wakker gelegen dus op dit moment wordt het alleen maar erger.. gelukkig was het volgens de verloskundige normaal!

25 dagen geleden

Vandaag begon het bij mij ook ineens (5w3d) eerst wat lichte zeurende kramppijn maar dat ging al snel over in aanvallen van max 10 minuten buikkrampen samen met dat ik licht in mn hoofd werd en een soort van misselijk gevoel en dat ik moest gaan liggen.. Heel vervelend, nooit eerder zo heftig gehad.. Daarna was het ook zo weer weg en voelde ik me weer prima

25 dagen geleden

Ik herken je verhaal helemaal. Ik heb dit ook precies vanaf het moment dat ik zwanger ben (met 5weken). Soms is de pijn in liezen, onderbuik, benen en onderrug zo erg dan ben ik bang dat het fout gaat. Ik ben nu 9+3 weken en heb meerdere echo’s gehad ivm fertiliteit traject en alles ziet er goed uit. Ik denk het op en uitrekken van de baarmoeder? En alles wat er verder gaande is natuurlijk betreft de zwangerschap.