8 Reacties

7 dagen geleden

Ik heb dit ook vandaag al best wel veel! Ben nu 9+5 maar denk toch dat het een combi is van mijn baarmoeder die groeit en mijn darmen die echt niet blij zijn al een aantal dagen😭 Gisteren nog een goede echo gehad dus ik probeer het ook los te laten maar het maakt je toch onzeker pfff En is gewoon best wel vervelend en pijnlijk soms

7 dagen geleden

Hier ook 11 weken zwanger vrijdag en ook vaak niet zo aangename krampen alles loopt ook goed , zou de groei van de baarmoeder moeten zijn

7 dagen geleden

Reactie op 💜

Ik heb dit ook vandaag al best wel veel! Ben nu 9+5 maar denk toch dat het ...
Nou inderdaad! Je leest dan overal lichte krampen, nou ik vind dit geen lichte krampen.. wel fijn dat je een goede echo hebt gehad! pfff hoop dat donderdag bij mij ook alles goed is..

5 dagen geleden

Vandaag je termijn echo toch? Veel succes! Let me know hoe het was💜

5 dagen geleden

Hi, ik herken me in jouw verhaal. Heb een paar keer met de verloskundige aan de telefoon gehangen door de hoeveelheid Krampen. Maar het schijnt gewoon normaal te zijn, erbij te horen. Alles maakt plaats voor je baarmoeder dus dat kan gepaard gaan met heel nare Krampen en steken. Hoop dat je vertrouwen hebt in je lichaam!

5 dagen geleden

Heel herkenbaar! En het maakt me ook onzeker. Ik probeer dan te bedenken dat zolang er geen scherpe pijn/bloedverlies is, ik op mijn lichaam mag vertrouwen. In de meeste gevallen gaat het namelijk goed. Op onzekere momenten helpt mij dit, ik hoop dat het jou ook helpt❤️hopelijk heeft de termijnecho je vandaag gerust gesteld!

4 dagen geleden

Reactie op 💜

Vandaag je termijn echo toch? Veel succes! Let me know hoe het was💜
De termijn echo was erg goed! De baby was blij aan het bewegen♥️ De onzekerheden die ik had vlogen ook direct weg na het zien van de echo.

4 dagen geleden

Reactie op FantasievolleHemel540157

Heel herkenbaar! En het maakt me ook onzeker. Ik probeer dan te bedenken da ...
Jaaa dat is zeker waar! Het is allemaal zo nieuw dat ik zelf ook niet goed weet wat goed is en wat niet goed is, maar de echo ging gelukkig goed dus dat was erg prettig ♥️