7 Reacties

16 dagen geleden

Kunnen ze bijvoorbeeld over een week nogmaals een echo maken? Als er een kloppend hartje zichtbaar was, zou ik het ook niet af breken, misschien ben je minder ver zwanger als ze denken?

16 dagen geleden

Ik zou nooit medicatie nemen om het af te breken als het hartje nog klopt. Anders zou ik het trouwens ook afwachten tot mijn lichaam het zelf doet maar dit is ieders eigen. Hopelijk komt het toch goed!

16 dagen geleden

Wat vervelend om te horen en wat naar lijkt me dit! Ik heb zelf niet zoiets meegemaakt, dus ik kan je daar helaas niet mee helpen, maar ik wil je wel meegeven dat je zelf altijd mag beslissen om nog een paar weken te wachten om te kijken hoe het zich ontwikkelt of, wanneer het toch niet goed is, het zelf loskomt. Dus als jij het gevoel hebt dat het niet klopt en je het nog wil aankijken, dan heb je dat recht. Sterkte in ieder geval!

16 dagen geleden

Reactie op jose peeters

Kunnen ze bijvoorbeeld over een week nogmaals een echo maken? Als er een kl ...
Dat denk ik zelf ool.. ik heb nog hoop dat het goed komt maar voel me tegelijkertijd zo onzeker.

16 dagen geleden

Ik heb zelf overigens ook PCOS, bij mijn eerste echo waren ze ook even geschrokken dat ik niet op 8 weken, maar op 6+2 zat tot ik ze vertelde dat mijn cyclus gemiddeld 45 dagen duurt. Anders hadden ze bij mij misschien ook wel zo gereageerd

16 dagen geleden

Mag je niet nog een echo afwachten om te kijken of het vruchtje zich verder ontwikkelt? Zoja dan zou ik daar voor gaan ipv gelijk afbreken. Vind dat een beetje een rare instelling..

16 dagen geleden

Zo lang je een kloppend hartje hebt zou ik de tabletten sowieso niet innemen om de zwangerschap af te breken.. Misschien ben je inderdaad wel veel minder ver dan verwacht, mijn eerste positieve test had ik terug gerekend al met 3 weken en 3 dagen! Mega vroeg dus.. Als ik jou was zou ik volgende week nog een echo vragen, mocht het kindje dan niet goed gegroeid zijn of er is geen kloppend hartje meer dan kan je altijd nog de tabletten innemen mocht het niet vanzelf op gang komen. Ik hoop voor je dat het goed komt! En altijd je gevoel volgen 😘😘