57 Reacties
10 dagen geleden
Reactie op Naomi_palopis
Ik heb lionello 3 in 1 van bol.com
Wauw toevallig, mijn moeder stuurt deze net door haha. Wat is jouw mening (tot nu toe)?
10 dagen geleden
Wij hebben voor de autostoel (voor ons eerste kind en nu hergebruik) de Nuna next todl, ideaal!
Vanaf week 1 gebruikt en is nu nog goed voor onze zoon van 2,5jaar. We hebben voor hem nu wel een nieuwe zodat de baby in deze kan maar hij is 2,5 jaar meer dan goed geweest voor hem.
Ik snap niet hoe mensen nog zonder een 360graden stoel kunnen 😅
Voor onze tweede auto via marktplaats toen de Nuna rebl plus (wel echt de plus vanwege veiligheidsredenen) gekocht. Ook top.
Achteraf denk ik; we hadden best op marktplaats kunnen kijken voor beide. Maar bij een eerste twijfel je daar teveel over of doe je dit niet snel.
Maar echt; sommige dingen zijn gewoon nog super goed via marktplaats en dat scheelt heeeeel veel geld.
Kijk voor autostoeltjes even op;
https://www.anwb.nl/auto/autostoeltjes/test
Heeft ons geholpen om bepaalde keuzes te maken op basis wat voor ons belangrijk was 😊
10 dagen geleden
Reactie op Lisaa1993
Wij hebben voor de autostoel (voor ons eerste kind en nu hergebruik) de Nun ...
Voor kinderwagen hebben wij overigens de UPPAbaby Baby Vista V2.
Super blij mee. Voor ons was grote boodschappenbak een must en daar heb ik nog steeds zoveel profijt van!
10 dagen geleden
Ik heb altijd bugaboo gehad en tot op heden vind ik geen andere wagen net zo goed.
Ik had bij mijn zoontje de Cameleon, dat is nu de Fox Cub geworden. Heel soepel en wendbaar, en de kwaliteit is heel goed. Hij kost 829 euro dus dat vind ik meevallen ten opzichte van andere modellen/merken.
10 dagen geleden
Joie 3 in 1 zit echt alles bij hele mooie kinderwagen bij babydump. Wij wouden eerst ook voor maxi cosi gaan, maar daar moet je ook nog veel bij kopen.
10 dagen geleden
Wij hebben bij onze eerste een wat goedkopere 3 in 1 kinderwagen gekocht die we echt prachtig vonden! Maar deze was na 2 jaar redelijk op. Toen ik zwanger was van de 2e heb ik gekeken voor een vrij nieuwe 2e hands Joolz omdat ik deze nogal duur vind. Nou wat een verademing was dat! Wat een verschil qua lekker comfortabel rijden. Toen merkte ik toch wel duidelijk verschil in kwaliteit.
Succes met je keuze, het is mega lastig en zoveel keuze...
10 dagen geleden
Wij hebben gisteren de Bugaboo fox 5 gekocht en de maxi cosi pro 2 met draaibare family base.
10 dagen geleden
De prijzen zijn mega. Al is de kwaliteit meestal echt wel ook beter. En de service als er bijvoorbeeld wel iets mis zou zijn met de wagen.
Misschien iets wat je niet weet, of wat gekkig lijkt of.. geen idee..
Maar.. hebben jullie nu al een idee of je eventueel na dit kindje nog een kindje zou willen?
Ik heb een bugaboo nieuw gekocht, hartstikke duur. Maar rijdt perfect. Die wordt dalijk voor de derde keer gebruikt. En dat is dus straks zeker zo’n 6 jaar. €1500 delen door 6 jaar.. dan wordt het ineens wel anders!
Heb je voor nu die wens niet, of kun je het geld niet missen (ik kan niet in jullie portemonnee kijken natuurlijk!) kijk dan eens op marktplaats! De wagens/sets die je graag zou willen en vaak heel compleet met alle extra’s (kinderwagen, autostoel zou ik dan persoonlijk weer niet doen…) er staan er zo veel online en de meesten zijn nog echt als nieuw, voor een veeeeeel lagere prijs.
Ik gebruik mijn kinderwagen nog bijna dagelijks en ben blij dat het kwalitatief perfect is. Nog altijd blij met mijn keuze toen. Al was het wel echt heel duur. We bespaarden toen op bijvoorbeeld het badje, €5 op marktplaats, lekker flink sopje en zo goed als nieuw.
10 dagen geleden
Zoek de meest perfecte kinderwagen uit en ga de komende maanden op marktplaats speuren. Er zijn zat mensen die hun kinderwagen maar voor 1 kind gebruiken en na een halfjaar al over gaan op een mooie compacte buggy. Al die kinderwagens zijn na een wasbeurtje weer spiksplinternieuw.
En de wat goedkopere kinderwagens zijn ook gewoon prima, mijn schoonzusje heeft een maxi cosi die haar zus ook heeft en hij rijdt heerlijk
10 dagen geleden
Reactie op Akvh16
Zoek de meest perfecte kinderwagen uit en ga de komende maanden op marktpla ...
Daar dachten wij ook aan maar de modellen die we geprobeerd hadden waren nog te nieuw om tweedehands te vinden. Daarnaast was levertijd op populaire modellen al gauw 16 weken, dus voel ik wel enige tijdsdruk om wat te vinden.
Een autostoel wil ik nieuw kopen, maar zal nog eens een blik werpen op marktplaats 😊
10 dagen geleden
Wij hebben alles van Nuna. De nuna demi Grow en de Nuna todl. Daarnaast de Nuna pipa next. LET WEL OP! de nuna Arra next kan niet met de autogordel vast! Hierdoor gekozen voor de pipa next.
Mocht de stoel namelijk een keer bij opa of oma, leenauto of weet ik veel niet in de base kunnen, kan de stoel wel mee. Anders heb je meteen een probleem.
9 dagen geleden
Wij gaan voor maxi cosi oxford. Een relatief goedkope. We hebben deze in de winkel vergeleken met maxi cosi streetplus. Die is een stukje goedkoper maar we merkten wel mega veel kwaliteitsverschil. Ik zou dus niet voor een extreem goedkope gaan.
9 dagen geleden
Als je mooie modellen hebt uitgezocht in de winkel, kan je marktplaats in de gaten houden. Wij hebben uiteindelijk een showroommodel gekocht van de wagen (en kleur) die we wilden. Deze had babypark op marktplaats gezet. De easywalker harvey 3 premium was toentertijd iets van 1100 euro in de winkel, maar wij hadden hem nu voor 800 euro inclusief enkele accessoires.
Wat je ook zou kunnen doen als je bij babypark of babydump besteld, is gebruik maken van de laagste prijs garantie. Je bestelt hem dan nu, maar zet de leverdatum heel laat. Als er in de tussentijd aanbiedingen zijn (bij de winkel zelf of een andere winkel), kan je een bewijsje naar de klantenservice sturen en dan passen zij de prijs voor je aan. Wij hadden zo ergens een aanbieding van 200 euro minder gezien en dat hebben ze gewoon aangepast (maar uiteindelijk hebben wij dus de bestelling geannuleerd ivm het showroommodel via marktplaats)
Je loopt toch enkele jaren bijna elke dag met zo'n wagen. Dan is het wel fijn om er eentje te hebben waar je jezelf prettig bij voelt en die prettig stuurt.
9 dagen geleden
Als algemene tip zou ik zeggen: beknibbel niet op de kwaliteit. Wij hebben voor een relatief dure kinderwagen gekozen (Uppa baby Vista 2) en hebben er nu nog dalijks zoveel plezier van! We kozen daarna voor een goedkoper merk buggy (Koelstra) maar die gebruiken we praktisch nooit omdat de kinderwagen gewoon veel fijner is.
9 dagen geleden
Met wat ik nu weet zou ik weinig geld aan een kinder wagen uit geven of tweede hands kopen
Veel mensen gebruiken het maar een half jaar, de lig periode en stappen dan over op een buggy
Waar ik nu fan van ben ook geen goedkoop geintje (nu wel goedkoper door black Fryday)
Veer bolderkar
Ding is zo zijn geld waar
Kan je ook een lig gedeelte in creëren en dat gaat jaren mee
En je kan er ook twee kindjes in kwijt
Zelf heb ik bij de tweede ook een Doona wagen gekocht dat vond ik geweldig een maxi Cody met een onderstel er aan
Heerlijk voor de kleine dingen
En een auto stoel richt je echt op de baby fase en later voor de grotere kind
Een auto stoel die van baby tot lang mee gaat levert vaak in comfort en veiligheid
Zelf heb ik na de Doona fase de Nuna die draait 360 graden