57 Reacties
9 dagen geleden
Wij zijn zeer tevreden over de prijs kwaliteit van de Uppababy Cruz. Ook een 3in1. Net zo goed als de Vista (voor 2 babies) en wel 'maar' 850 euro.
Hoppa, 500 euro in je zak voor een net zo goede nieuwe wagen!
Kan autostoel op met adapter, top reiswieg, echt goed frame, riante boodschappenmand, buggy heeft goede zonwering , goede ligstand, goed inklapbaar, kan prima op een bospad rijden enz.
Tweedehands vast ook nog degelijk te koop, want wij krijgen hem al drie jaar niet kapot ;)
8 dagen geleden
Wij zijn net langs the babystore geweest in Den Haag. Ze zitten ook in Utrecht. Deze week hadden ze aanbiedingen tot 60% korting. We hebben met 2 wagens een rondje gereden buiten en zijn uitgekomen op een b.bee pram deluxe. Nieuwprijs €1259 maar nu voor €699. We kregen er ook een maxicosi gratis bij. Zeker het kijken waard hier! Ze hebben vaker zulke korting gaf de verkoopster aan. Maar dit is verschillend wanneer, dit komt dan op internet te staan. Het ligt er aan hoe veel kinderwagens ze kunnen kopen van groothandels.
6 dagen geleden
Reactie op IrisMeijer
Wij zijn net langs the babystore geweest in Den Haag. Ze zitten ook in Utre ...
Helaas die openingstijden zijn steeds zo dat ik niet kan of is het de winkel niet in Nieuwegein , app is ook niet heel behulpzaam haha.
6 dagen geleden
Reactie op MrsDotje-
Wij hebben de nuna mixx next nu een goede 2 jaar intensief in gebruik! En h ...
Die heb ik ook op het oog. Die set i 1350 euro met 360 base. Maar ergens hapt dat wel enorm in ons budget en dacht als ik iets goedkoper uitkom dan geeft dat wel meer ruimte op andere gebieden nog natuurlijk. Maar de zoektocht is erg lastig zeg.
6 dagen geleden
Reactie op Janine Heida-Gorter
Die heb ik ook op het oog. Die set i 1350 euro met 360 base. Maar ergens ha ...
Is de 360 base alleen voor het eerste autostoeltje of ook voor het vervolg.
Want wij hadden een gewone base en dat was helemaal prima en heb het draaien niet gemist!
Met het grotere stoeltje vanaf een jaar ofzo is draaien wel heel fijn.
6 dagen geleden
Reactie op MrsDotje-
Is de 360 base alleen voor het eerste autostoeltje of ook voor het vervolg. ...
Die base kan je dan bij beiden gebruiken dus dat wil ik wel graag direct al.
6 dagen geleden
Die base kan je dan bij beiden gebruiken dus dat wil ik wel graag direct al ...
Als je zeker weet dat je die vervolgstoel wilt is het natuurlijk handig, maar bij de meeste vervolstoeltjes zit isofix en het draaisysteem i gebouwd. Dan heb je geen base meer nodig. Kan een hoop geld schelen!
En onze dochter bleek zo klein en smalletjes dat de riempjes van de meeste vervolgstoelen niet strak genoeg konden, dus een vervolgstoeltje was sowieso heel erg zoeken!
6 dagen geleden
Wij hebben de maxi cosi plaza plus maar aan de reacties hier twijfel ik wel of ik toch voor een dure had moeten gaan
6 dagen geleden
Reactie op Chantal12091992
Wij hebben de maxi cosi plaza plus maar aan de reacties hier twijfel ik wel ...
Het is echt heel lastig. Ik had ook eerst oog op een maxi cosi. Uiteindelijk niet genomen omdat we het toch ‘minder’ vonden rijden.
Wij zijn uitgekomen bij een Koelstra.
6 dagen geleden
Reactie op MomtoBeex
Wij zijn toevallig ook afgelopen weekend geweest en hebben voor de dubatti ...
Wij hadden deze eerst ook op het oog maar vanwege vele slechte reviews online uiteindelijk toch niet gekozen. En we hadden het idee dat Babypark deze wel heel erg aan het aanprijzen was omdat het hun eigen merk is, voelde niet erg objectief..
Wij gaan voor de Joolz Geo 3 in verband met de mogelijkheid om ermee in het bos te wandelen (alle terrain banden)
6 dagen geleden
Mijn man is heel lang en ik ben zelf ook niet klein. De verkoper heeft toen tegen ons gezegd dat eigenlijk allemaal de maxi cosi plaza + een optie was. Die hebben we uiteindelijk ook gekocht. Erg blij mee! Die is ook een stuk goedkoper dan de meeste wagens. Gaan hem nu voor de tweede keer gebruiken.
5 dagen geleden
Wij hebben de Joolz Geo 3. We hadden 2 eisen: een grote mand en de mogelijkheid om 2 kindjes boven elkaar te plaatsen (omdat we graag een tweede kindje wilde met niet al te veel leeftijdsverschil). Toen vielen er al heel veel wagens af. We gebruiken hem nu bijna 2 jaar en zijn er nog steeds heel tevreden over. Hij ziet er ook nog steeds super mooi en netjes uit.
We horen ook van mijn ouders dat ze onze wagen zo fijn vinden in verhouding tot de wagens van mijn zussen. De ene heeft er een van Maxi cosi, de ander van Nuna.
Hij kost wel wat, maar wij hebben hem toen met een actie gekocht.
5 dagen geleden
Ik denk dat we voor de Nuna Mixx willen gaan, die set is 3 in 1, we vinden hem mooi qua kleuren ed. consumentenbond prijs, en toch wel qua prijs net wat minder dan Joolz en Bugaboo. Met 1350 zit ik qua budget wel echt aan mijn max. Nu even afwachten of er een leuke aanbieding komt met black friday...
Tweedehands kijk ik ook nog, maar het valt me enorm tegen wat ik daar vind. In verhouding tegen de oudere modellen en de gevraagde prijzen/staat ed. nieuw logischer als je dat kunt doen uiteraard.
5 dagen geleden
Ik denk dat we voor de Nuna Mixx willen gaan, die set is 3 in 1, we vinden ...
Wij gaan ook voor de Nuna Mixx Next! Ik heb hem alvast in reservering laten zetten bij Babypark. Naar hun verwachting zullen volgende week zaterdag de black friday deals van start gaan. Als het dan goedkoper is, passen ze de prijs nog aan in de reservering :)
5 dagen geleden
Reactie op Maygirl95
Wij gaan ook voor de Nuna Mixx Next! Ik heb hem alvast in reservering laten ...
Weet je hoelang de levertijd daar nu is? Ik keek bij van Asten omdat ik de groene versie zo mooi vind! Die zie ik niet bij Babypark.
5 dagen geleden
Helaas die openingstijden zijn steeds zo dat ik niet kan of is het de winke ...
Dat bedoelde ik haha. Hij zit in Moerkapelle en Nieuwegein. Zondagmiddag, dinsdagavond en donderdagavond open zie ik op internet. Wij waren toevallig in de buurt toen we een nachtje weg waren want we wonen heel ergens anders. Ze hebben dus maar 2 locaties en inderdaad korte openingstijden...
5 dagen geleden
Weet je hoelang de levertijd daar nu is? Ik keek bij van Asten omdat ik de ...
Op voorraad, dus volgens mij direct leverbaar! Ah ja, die groene hebben ze volgens mij inderdaad niet bij Babypark. Maar wellicht kun je dezelfde afspraak bij van Asten maken? :)