57 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op Maygirl95
Op voorraad, dus volgens mij direct leverbaar! Ah ja, die groene hebben ze ...
Volgens mij is het ook een stukje wettelijk maar ik heb hun bericht! Ik twijfel nu nog even want de zwarte versie is meer dan 100 euro goedkoper dus even kijken hoe erg ik daar waarde aan hecht 🙈...
5 dagen geleden
Wij hebben vanmiddag een groene dubatti gekocht. Na wat testen en rijden met verschillende wagens bij babydump en prenatal kwam deze voor ons er als beste uit.
Na een zoektocht op marktplaats vonden we een hele mooie en niet van een nieuwe te onderscheiden voor €700 minder dan nieuw.
Dus ik zou ook zeggen kijk in de winkel en check daarna marktplaats. We hebben allemaal nog tijd zat om een wagen te kopen toch?
5 dagen geleden
Wij hebben in 2019 een joolz day 3 gekocht. Nieuw
Daar hebben we de volgende dingen bij gekocht
voetenzak
parasol
regenhoes
klamboe
bekerhouder (blame the hormones)
luiertas
dekentje
Volgens mij was het toen iets van 1600 euro samen en de day 3 was het nieuwste model.
Voor onze derde gaan we hem nu weer gebruiken. Hij ziet er nog meer dan prima uit. Nooit problemen mee gehad.
5 dagen geleden
Ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken, maar ik zou niet bezuinigingen op de kinderwagen. Wij hebben de Joolz day+ en hebben heb zeer intensief gebruikt. Hij ziet er nog als nieuw uit en nu de tweede op komst is gaat deze zeker nog een ronde mee. Bij vriendinnen op me heen heb ik toch vaak gezien dat het frame ging verbuigen of dat er andere dingen stuk gingen.
4 dagen geleden
Uppababy vista v2, showroommodel bij babypark.
Met alles erop en eraan voor 850€. Heel blij mee en was precies in de kleur die wij wilden. ☺️
4 dagen geleden
Wij hebben de Dubatti one gekocht dit weekend. Uiteindelijk hebben we een zo goed als nieuwe via marktplaats gekocht (wieg niet gebruikt en buggy amper) Wij twijfelde ook tussen Dubatti en de bugaboo fox5. Ik zou zeggen ga met beide rijden in de winkel over zo een oefenpad. De bugaboo is wat lichter en rijdt iets soepeler de Dubatti vinden wij stabieler rijden op ongelijke ondergrond in de winkel en door de 4 grote wielen voelt het ook echt stevig. Nu wonen wij 5 minuten lopen van het bos en ben ik wekelijks op sportvelden te vinden (vooral gras) wat ook mee hielp in de keuze.
De adapter is aan de autostoel zijde voor iedere stoel gelijk begreep ik.
Wij gaan voor de britax stoel, twijfel nog even over de Dubatti uitvoering of de gewone.
4 dagen geleden
Reactie op IrisMeijer
Wij zijn net langs the babystore geweest in Den Haag. Ze zitten ook in Utre ...
Wij zijn hier een paar weken terug ook geweest en hebben gebruik gemaakt van diezelfde aanbieding voor de b.bee pram deluxe. Ik vind het zelf echt een prachtige kinderwagen en erg fijn dat het wiegje en het zitje vrij hoog zitten. Als je nog niet zoveel over kinderwagens weet, kunnen de verkopers ook goed advies geven. Zeker het kijken waard!
3 dagen geleden
Reactie op Plien88
Wij nemen een kinderwagen over van een bekende. €150- hele mooie allern we ...
Dat is maar net wat je wilt.
Mijn dochter van 3,5 zit er nog zeer regelmatig in en mijn zoon van 2 ook.
Wij kozen voor een kwalitatief goede wagen die we daardoor heel lang kunnen/willen gebruiken.
Een buggy hebben we dan ook niet.