9 Reacties

één maand geleden

Ik heb 3 andere kinderen die ik til 😊 En ik ben gastouder dus ik til ook tijdens het werk. Kan geen kwaad hoor 😄

één maand geleden

Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar maar die moet ik ook nog regelmatig tillen. Hij is ongeveer 13,5 kg. Heb ook niet echt een andere keuze als ik alleen ben. Maar waarom zou je niet zoveel mogen tillen in het eerste trimester?

één maand geleden

Het is een flinke jongens dan, weetje zeker dat hij tussen de 15-18 kilo weegt? Ik heb een dochter van 2,5 en zij weegt 14 kilo. Ze is een lekker spekkig kindje, ook zij wil soms nog gedragen worden. Ik ga door mijn hurken en til haar op en draag haar meer op de achterkant van mijn heup dan echt in mijn zij..

één maand geleden

Denk dat er genoeg moeders zijn die hun kinderen gewoon tillen! Zolang je er goed bij voelt en geen last krijgt, kan dat gewoon hoor. Weet je trouwens zeker dat je zoon zo zwaar is? 15-18 kilo zijn gemiddelden die pas ver boven de 2 zijn. Mijn dochter van net 2 jaar is redelijk ver bovengemiddeld qua gewicht en weegt 14,5 kilo. Waarschijnlijk valt het wel mee met hoeveel je boven de 10 kilo moet tillen.

één maand geleden

Ik til mijn eigen zoon ook elke dag en op mijn werk in de kinderopvang til ik ook veel kinderen. Ik heb dit besproken met de verloskundige en zij gaf aan dat je ook moeilijk je kind niet kunt tillen dus wat moet, dat moet. En dan is dan ook prima. Maar niet onnodig heel lang of hele zware dingen tillen

één maand geleden

Zeker van zijn gewichtje ?? Lijkt mij toch veel voor een 11 maander ! Mijn dochter van net geen 4 jaar weegt 16 kg

één maand geleden

Ik til mijn zoontje van bijna 15 kilo ook de hele dag! 😅 Wil daar ook echt nog even van genieten voor ik tonnetje rond ben en het moeilijker gaat!

één maand geleden

Als het kindje bij 11 maanden nog niet kruipt kan hij best wat zwaarder zijn omdat hij wat minder beweegt. Zou me er niet te druk om maken. Ik heb een dochter van 3 die 12,4 weegt en haar broertje van 11,5 maand weegt bijna even veel. Ieder kindje is anders. Probeer vanuit je benen te tillen en verder creatieve oplossingen te bedenken om te zorgen dat je hem niet te hele dag hoeft te tillen maar hij zich ook gewoon ergens mee kan vermaken in de woonkamer of de box

24 dagen geleden

Reactie op Kleintjevd

Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar maar die moet ik ook nog regelmatig til ...
Hele zwangerschap wordt dit een probleem maar volgens mij ovm buikbanden en aanspanne