12 Reacties

12 dagen geleden

Ik heb gisteren ook een mooie echo gehad bij 7 weken 馃崁鉂わ笍 De verloskundige zag ook bloed maar gaf aan dat dit van de innesteling kon zijn.. ?

12 dagen geleden

Vorige zwangerschap meerdere En deze zwangerschap ook

12 dagen geleden

Reactie op doreenk

Vorige zwangerschap meerdere En deze zwangerschap ook
Heb je tijdens die zwangerschap ook bloedverlies ook gehad of lostte het lichaam dit zelf op en verdwenen ze?

12 dagen geleden

Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap en toen heb ik inderdaad bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap. Wel wat eng, maar is wel helemaal goed gekomen 馃槉

12 dagen geleden

Reactie op Sannie98

Heb je tijdens die zwangerschap ook bloedverlies ook gehad of lostte het li ...
Deze zwangerschap denk opgelost Maar ook lichte bloed verlies gehad dus kan dat ook zien Vorige zwangerschap meerdere keren bloed verlies gehad Tuurlijk schrikken en wat onzeker maar omdat ik wist dat het kon gebeuren wel makkelijker Maar dat was ook voornamelijk oud bloed dus extra fijn voor gevoel

11 dagen geleden

Reactie op doreenk

Deze zwangerschap denk opgelost Maar ook lichte bloed verlies gehad dus kan ...
Oh dat is fijn dat het is opgelost bij jou! Inderdaad bij bloedverlies altijd schrikken.. Deed je ook rustiger aan toen je verteld werd dat er een hematoom bij zat? Ik kreeg het advies om niet meer intensief te sporten, en hobbelige wegen (met fietsen bijvoorbeeld) even te vermijden

11 dagen geleden

Ik heb dat nu ook. Ze dag bij de echo op 6+6 dat er bloed zit, ben inmiddels een week verder en nog geen bloed. Hopen dat dat zo blijft! Hoop ook wel op de volgende echo te zien dat het weg is/minder geworden is. Het is niet dat ik erg paniekerig door ben, maar vind het ook wel een opluchting als ik weet dat het er niet meer is.

11 dagen geleden

Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap gehad. Ik heb een heel klein beetje roze afscheiding gehad. Maar verder heeft m'n lichaam het helemaal zelf opgelost. En loopt er nu een meisje van 17 maanden rond ;)

11 dagen geleden

Bij mij was er gister op de echo ook nog wat bloed te zien. Ik had al een aantal keer een beetje bloed gezien met het afvegen, en had is best wel een geruststelling om te weten waar het vandaan komt. En omdat er dus nog wat zit is het ook fijn om te weten dat als er nog wat bloed komt, ik dus weet dat het onschuldig is. Ik maak me er dus niet druk om.

11 dagen geleden

Ik heb bruinverlies gehad rond 8 weken. Na een echo bleek er inderdaad bloed in mijn baarmoeder te zitten, een beetje rondom het vruchtzakje, maar vooral eronder. De vk maakte zich totaal geen zorgen en zei dat de baby heel stevig vast zit (ik was namelijk bang dat een bloeding het vruchtje mee kon nemen). Heb een week lang bruinverlies gehad en daarna is het gestopt. Als alles verder goed was zou ik proberen het een beetje los te laten en te genieten van je zwangerschap 馃槉 En wat wel is, stel je krijgt een beetje bloedverlies, dan weet je dat het (hoogstwaarschijnlijk) daar vandaan komt en er niks mis is met de baby. Dat gaf mij toch wel rust elke keer als ik bloed zag

11 dagen geleden

Reactie op Sannie98

Oh dat is fijn dat het is opgelost bij jou! Inderdaad bij bloedverlies alti ...
Nee dat advies kreeg ik niet En heb normaal me dingen gedaan Maar heb niet een zeer actief leven 馃お Weet dat 1 keer ook na de seks was Dat me man zei je moet niet schrikken dus dat kan misschien ook een triggers zijn Vond het bij deze zwangerschap spannender omdat hij ook naast het vruchtje zat En in het ergste geval vruchtje mee kon nemen Maar ik was toen ook heel pril zwanger dus misschien scheelt dat ook (6 weken)

11 dagen geleden

Ik heb heel fors bloedverlies gehad een middag en avond toen ik 6wkn zwanger was: twee maandverbanden vol met stolsels. Ik dacht dat ik een miskraam had en was intens verdrietig. De dag daarna zagen ze op de echo dat alles goed was met de baby en dat er nog een hematoom schil zat. Heb daarna geen bloedverlies gehad en bij echo鈥檚 daarna was hij helemaal opgelost. Denk dat het wel scheelt als je weet waar het vandaan kan komen, maar bloedverlies is natuurlijk altijd eng. Sterkte 馃槝 hoop dat je lichaam het snel zelf oplost.