121 Reacties

één maand geleden

Hey! Wij verwachten ook ons eerste kindje! Ben morgen 6 weken Allemaal heel spannend 😊

één maand geleden

Reactie op Xxnaomixx

Hey! Wij verwachten ook ons eerste kindje! Ben morgen 6 weken Allemaal heel ...
Ja, spannend hè? Hoe voel je je?

één maand geleden

Wij verwachten ook ons eerste kindje vandaag ook 6+2 weken. Heel spannend vrijdag eerste echo 😇

één maand geleden

Hi! Carolien, 30 maar eind van de maand 31 en ook zwanger van ons eerste kindje. Ik ben vandaag 6+1 dus we lopen redelijk gelijk! Qua symptomen ben ik vooral erg moe, mijn reuk is echt versterkt en wordt van veel dingen misselijk. Heb 25 september de 1e echo en voor m'n gevoel duurt het nog zo lang haha

één maand geleden

Wat super leuk! 26 jaar en hier ook ons eerste kindje! Vandaag ben ik 6+1 dus we lopen best wel gelijk! 24 september hebben we onze eerste echo met 8 weken 🤍🥹

één maand geleden

Reactie op remycarolien

Hi! Carolien, 30 maar eind van de maand 31 en ook zwanger van ons eerste ki ...
We lopen gelijk! En hebben ook de echo 1 dag na elkaar. Spannend hè? In andere chats lees ik al dingen over miskramen en ondanks dat ik geen bloedingen heb, ben ik er toch wel een beetje bang voor. Kijk uit naar het horen van een kloppend hartje!

één maand geleden

Hier ook eerste kindje! Vandaag 6+3! Over precies 2 weken hebben wij de 1e echo dus nog 2 volle weken spanning haha

één maand geleden

Wat leuk dat er al dames aansluiten! @dpb15 ooh wat leuk! Ik heb ‘m de 20ste, wij kunnen niet wachten… 😅

één maand geleden

Reactie op DPB15

We lopen gelijk! En hebben ook de echo 1 dag na elkaar. Spannend hè? In and ...
Ja, kan ik me voorstellen! Ik heb ook geen bloedingen, maar toch is het spannend om al zulke dingen te lezen inderdaad.

één maand geleden

Ja hier ook de eerste! Echt zoveel zin in.. het heeft lang mogen duren maar hoop dat alles nu helemaal goed gaat! Echt spannend deze tijd

één maand geleden

Reactie op DPB15

We lopen gelijk! En hebben ook de echo 1 dag na elkaar. Spannend hè? In and ...
Misschien ook tip.. ik volg alleen de positieve topics en kijk dan vooral bij de tab "mijn topics". Af en toe scan ik een beetje het hoofdforum maar probeer dan wel een beetje uit de 'angst-topics' te blijven om mezelf niet helemaal gek te maken ♡

één maand geleden

Hier ook hrt eerst kindje, ik vind het enorm spannend, vooral angst dat hrt hartje straks bij de echo nirt klopt. Begin had ij lichte symptomen zijn nu ongeveer allemaal afgenomen, voel niks meer. Vandaag 6+1 en 19e de echo bij 7+2.

één maand geleden

Reactie op Debbie3101

Hier ook hrt eerst kindje, ik vind het enorm spannend, vooral angst dat hrt ...
Hoi Debbie, hier precies hetzelfde! Vandaag 6.1. In week 3/4 erg veel last gehad van krampen en daarna in mindere mate. Afgelopen zaterdag had ik na een lange dag en erg vermoeid, ook last van krampen. (Ik heb vaak last van een steek links onderin) maar sinds zaterdag dus helemaal geen last meer gehad. Verder heb ik geen last van kwaaltjes. Behalve dat ik wat moe ben denk ik 🙈.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Misschien ook tip.. ik volg alleen de positieve topics en kijk dan vooral b ...
Ik heb dus pas net ontdekt dat ik topics kan toevoegen aan favorieten! 🙈 heel goed idee, want tot nu toe scrolde ik alleen maar door het hoofdscherm heen.

één maand geleden

Hier 6+5 en ook wij verwachten ons eerste kindje🥰

één maand geleden

Leuk! Hier ook ons eerste kindje na een lang traject, nu 6+5 zwanger. 18 september de eerste echo waar ik naar uit kijk maar toch ook heel spannend vind. Kwaaltjes zijn hier ook wisselend, maar de vermoeidheid, stekende borsten en misselijkheid na het avondeten houden me positief🙈.

één maand geleden

Reactie op Debbie3101

Hier ook hrt eerst kindje, ik vind het enorm spannend, vooral angst dat hrt ...
Ik las dit bij best veel mensen ook hoor! Denk dat het niets hoeft te betekenen, heb zelf ook amper ergens last van 😊

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik las dit bij best veel mensen ook hoor! Denk dat het niets hoeft te betek ...
Nee klopt ik heb het ook gelezen, maar alles maakt je onzeker hahah, gelukkig nog 8 dagen en dan weten we meer.

één maand geleden

Wij verwachten ook ons eerste kindje. Vandaag 6+5 en 19 september de eerste echo.... Zo spannend allemaal. Kwaaltjes komen en gaan. Borsten zijn de ene dag gevoeliger dan de andere dag. Wel enorme angst dat er geen kloppend hartje te zien is op de echo

één maand geleden

Hi, zo leuk om van iedereen te lezen! Voor ons ook ons eerste kindje. Voelt nog zo onwerkelijk. Maar zo gelukkig! Nu 6+2 en we mogen dinsdag voor onze eerste echo komen. Kunnen niet wachten! Hopen dat alles goed is