121 Reacties

één maand geleden

Hoi! Ik ben 27 jaar en vandaag 6+5 weken van m'n eerste kindje samen met mijn man van 30. Ik moet zeggen, de voorbije weken sinds we het ontdekt hebben zijn al een echte rollercoaster geweest. Het begon met hele zware buik- en rugpijn. Eerst dachten ze dat in nierstenen of endometriose had, maar dat bleek dus toch een zwangerschap te zijn. De pijn bleef nog wel even aanhouden, maar heeft nu vooral plek gemaakt voor misselijkheid en sinds gisteren ook overgeven jammer genoeg. Ik hoop dit snel onder controle te krijgen want we gaan binnen 2 weken op huwelijksreis naar Zuid-Afrika. Ben een beetje bang moet ik zeggen 🙈

één maand geleden

Hier ook eerste keer zwanger! Vandaag 6 weken, volgende week dinsdag eerste echo! Spannend!

één maand geleden

Hier ook in verwachting van ons eerste kindje. Wel de tweede zwangerschap, helaas hiervoor een miskraam gehad. Als het goed is ben ik nu 5+1. 1 oktober de eerste echo, we zijn blij maar toch ook gespannen of het nu wel goed zal gaan. We hopen op een mooie echo. Tot nu toe buikkrampen in de ochtend en avond en vermoeider dan anders.

één maand geleden

Eerste na lang wachten. Super spannend of het allemaal goed is/gaat. Maandag de eerste echo ben bijna 8 weken. Moe, zere borsten en moet wat vaker eten. Idd lees ook de verhalen maar ik ben ook echt onzeker, we hebben er lang op moeten wachten, erg ons best op moeten doen en heel veel geduld moeten hebben. Dus nu eindelijk positieve testen zorgt ook voor spanning!

één maand geleden

Hier ook eerste keer en het was gelijk raak dus niet verwacht🙈 5+4 en ik word helemaal gek van mijn eigen gedachten, afgelopen nacht wakker geworden van intense pijn bij schaamstreek, maar het duurde kort en daarna ook niet meer gevoeld🤷🏼‍♀️ Verder eigenlijk prima op af en toe kokhalzen, lichte ongesteldheidspijn en weinig zin in eten na. (Over precies 3 weken de eerste echo)

één maand geleden

Hoi, ik ben 27 en mijn man sinds gisteren 28. Het is ook sinds gisteren dat we weten dat we ons 1e kindje verwachten. Ik zei vorige week nog tegen hem, hoe perfect zou het zijn als de test op je verjaardag positief is en ja hoor, bingo. Nu 4 weken en 6 dagen. Behalve moeheid en pijn bij het plassen niks bijzonders nog. Heel af en toe een braakneiging, maar misselijk kan ik het nog niet noemen. Het wordt het eerste kleinkind voor onze beide ouders, en het eerste achterkleinkind voor de opa van mijn man.

één maand geleden

Reactie op MarietjeBoerin

Hoi, ik ben 27 en mijn man sinds gisteren 28. Het is ook sinds gisteren dat ...
Gefeliciteerd. Dat is een leuk cadeautje ☺️ als je pijn hebt bij plassen miss urine na laten kijken voor blaasontsteking?

één maand geleden

Leuk, wij verwachten ook onze eerste! Morgen 6 weken. Spannende tijd de eerste weken🤞🏽🍀

één maand geleden

Wat leuk dit topic! Ik ben ook voor het eerst zwanger. 33 jaar en vandaag 5+1. M’n gedachtes gaan ook alle kanten op (van ‘mijn lichaam kan dit gewoon’ naar angst dat het toch mis gaat). 25 september de vitaliteitsecho, dus nog precies 2 weken wachten. Pff ik had niet verwacht dat deze periode zo spannend zou zijn zeg! 😓

één maand geleden

Ik ben 34, ook eerste keer. Ik ben doodsbang dat ik het niet goed heb gezien op de test en niet zwanger ben. Maar na 4 positieve tests mag ik wel uitgaan van een zwangerschap 🤣 Het is heel onwerkelijk en moet mijzelf af en toe knijpen dat het echt zo is

één maand geleden

Wat leuk! Voor ons ook het eerste kindje, mijn man en ik zijn beiden 34. Na een miskraam in mei is dit enorm spannend! Vandaag ben ik 6+1 en volgende week woensdag hebben we d eerste echo.

één maand geleden

Wat leuk om van iedereen te lezen! Heel veel dingen zijn herkenbaar, vooral de onzekerheid herken ik helemaal! Ik testte ook positief en binnen no-time zagen mijn vriend en ik twee streepjes op de test 🤍Zo’n onwerkelijk moment was dat! 😻

één maand geleden

Hier ook zwanger van ons eerste kindje! Vandaag 6+4 🥰

één maand geleden

Hier ook zwanger van ons eerste kindje (wel 1 miskraam gehad hiervoor). Ik ben vandaag 5+6 weken

één maand geleden

Hier ook zwanger van eerste kindje, vandaag 6+3 🥰

één maand geleden

Leuk, ik kan me aansluiten bij deze club, met 5+3🥰. Nog twee weken wachten op de echo, spannend en zin in! Kan de tijd sneller gaan? ;)

één maand geleden

Ik ben 31 en mijn man is 35! Voor mij word het ook het eerste kindje! Vandaag 5+3 en ook vandaag de eerste echo in het ziekenhuis gehad. Er was een kleine flikkering te zien op een gegeven moment, een beetje hart activiteit! 20 september de officiele vitaliteits echo gepland staan

één maand geleden

Reactie op JoleneJolene

Wat leuk dit topic! Ik ben ook voor het eerst zwanger. 33 jaar en vandaag 5 ...
Hee wat leuk, wij ook 25 september eerste echo! Erg he dat wachten 😖

één maand geleden

Wat ontzettend leuk Timber! Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! 🫶🏽 Wij verwachten ook ons 1e kindje. Ik ben nu zelf 6 + 5. Allemaal erg spannend. We zijn erg blij en hebben er samen zoveel zin in. Moeilijk om je in te houden qua spulletjes kopen. Eerst afwachten op onze 1e echo, die hebben wij 23 september. Dan zijn we 8+2. Qua symptomen voel ik me niet veel anders. Alleen erg snel moe en gevoelige borsten. Savonds na het werk gaat het netje heel gauw weer uit haha! Sochtends enigzins energie, maar einde middag kak ik helemaal in. Lastig om dit nog niet te kunnen delen op het werk, omdat ik het eerst zeker wil weten of alles goed is. Denk dat dat ook een hoop energie kost. Zo benieuwd naar de echo! 😍

één maand geleden

Vandaag 5+2 zwanger van eerste kindje. Heel bijzonder en kan niet wachten om de bevestiging te zien op de eerste echo!