121 Reacties

één maand geleden

Hiii, voor ons ook het eerste kindje. Ronde 2 mocht het raak zijn 🧸🤎 Nu al zo blij maar gister ook mega emotioneel. Ik merk dat ik nu sinds de positieve test weer nieuwe bevestiging zoek en dat is zo snel mogelijk een goede echo en kloppend hartje! Bellen jullie allemaal direct of wanneer? Ook zit ik mega in dubio omdat een van mijn beste vriendinnen een verloskundige praktijk heeft en ik nu niet weet of daar heen moet gaan of niet

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Ik zou bij mijn vorige zwangerschap ook met 8 weken pas een echo krijgen, d ...
Ahh begrijpelijk! Hopelijk zal deze keer alles goed gaan. Ik heb begrepen dat de eerste zwangerschap wat vaker resulteert in een miskraam. Maar die heb je dus al gehad! Veel geluk.

één maand geleden

Reactie op Roooomie

Ja elk praktijk is verschillend maar kan ook door het verleden komen met me ...
Oké ik begrijp het! Ik ga denk ik wel wat langer wachten. Ik wil mezelf niet gek maken en gewoon erop vertrouwen dat het goed komt ✨

één maand geleden

Reactie op babysparkles

We zijn er een beetje achter gekomen dat het per praktijk enorm verschilt h ...
Ahh oke! Wel fijn dat die mogelijkheid er is om het al eerder te doen. Heel spannend!!

één maand geleden

Ik zal jullie eerlijk vertellen dat ik het mijn partner nog niet verteld heb. Ik ben aan het bedenken hoe ik dat wil doen. Hebben jullie het wel meteen gedeeld? En daarnaast vraag ik me af of jullie een goede site of app kennen zodat ik weet wat ik beter niet kan eten of valt dat allemaal wel mee? Ik heb gisteren nog zachte kaas gekocht bijvoorbeeld. 😬

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Ik zal jullie eerlijk vertellen dat ik het mijn partner nog niet verteld he ...
Zwangerhap app!

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Ik zal jullie eerlijk vertellen dat ik het mijn partner nog niet verteld he ...
Ik heb de zwangerschapstesten altijd samen met mijn partner gedaan omdat het ook zijn kind is. Hij zou het ook niet fijn vinden als ik hem er niet bij betrek. Dus ik zou het persoonlijk wel zsm zeggen maar ik ken jou en je partner niet, wellicht zijn jullie daar anders in. Altijd doen wat voor jezelf goed voelt. Ik gebruik ZwangerHap. Fijne en duidelijke app!

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Ik zal jullie eerlijk vertellen dat ik het mijn partner nog niet verteld he ...
Mijn partner is groot liefhebber van Vans, dus ik ben nadat ik een positieve test had direct naar de schoenenwinkel gegaan om baby Vans te kopen en die heb ik diezelfde dag aan mijn partner cadeau gegeven 🤩

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Mijn partner is groot liefhebber van Vans, dus ik ben nadat ik een positiev ...
Ahh wat leuk zeg! Ik wil hem vandaag ook gaan verrassen. Ik wil een doosje maken met de test en babysokjes. Wat spannend zeg

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ik heb de zwangerschapstesten altijd samen met mijn partner gedaan omdat he ...
Jaa ik heb de test heel laconiek genomen in de veronderstelling dat m’n menstruatie eraan zou komen. Ik vind het wel leuk om het op een leuke manier te delen met hem. Bedankt! Heb de app gedownload ☺️✨

één maand geleden

Ik wilde mijn partner ook heel graag verrassen met een leuk setje, rompertje, speentje wat dan ook. 😆 realiteit was: hij is naar de winkel gegaan voor een test omdat ik die persé die ochtend wilde doen en niet helemaal lekker was. Resultaat: huilend van badkamer afkomen en hem de positieve test laten zien. (Huilen was zeer zeker positief) 😆 Wij hebben tot nu toe 1 echo gehad. Daar is geschat dat ergens de eerste week van mei uitgeteld zullen zijn. (Nu dus ongeveer op 7 weken en 1 dag) De volgende echo is op 30 september, gaan er eerst 2 weekjes tussenuit. Lekker op vakantie. Wel spannend, vooral op hygiëne letten Enzo maar lekker om even afleiding te hebben. 🧸

één maand geleden

Reactie op Maudddddddddddddddd

Ik wilde mijn partner ook heel graag verrassen met een leuk setje, rompertj ...
Oh vakantie is echt de beste afleiding.. heerlijk!

één maand geleden

Reactie op marisaleonora

Ik zal jullie eerlijk vertellen dat ik het mijn partner nog niet verteld he ...
Wij hebben alle testen daarvoor samen gedaan. Behalve de positieve test 🙈😂. Ik schrok me dood en moest gelijk huilen (van geluk). Snel me tranen afgedroogd, me aangekleed en beneden heb ik met een kaartje die ik in huis had en de zwangerschapstest op hem gewacht tot dat hij ook naar beneden kwam. In het kaartje had ik wat lieve woorden geschreven om het te vertellen. Ik heb het ook gefilmd dus dat is een mooie herinnering voor later! 🤍

één maand geleden

Reactie op DPB15

Wij hebben alle testen daarvoor samen gedaan. Behalve de positieve test 🙈� ...
Aahh wat mooi zeg!! Ook een mooie herinnering voor later

één maand geleden

Hoi! Wij verwachten ook ons eerste kindje. Ben vandaag precies 5 weken. Super spannend allemaal 😊

één maand geleden

Hoihoi, super leuk dit, elkaars verhaal lezen! Ik ben 23 jaar. Wij zijn er eergisteren achter gekomen dat ik zwanger ben🩷💙 ik ben 4+6 vandaag maar voel me zo onzeker! Het klinkt zo stom of ondankbaar maar ik zou graag wat meer symptomen zien.... voel me helemaal niet zwanger. Hoe ervaren jullie dit rond dit termijn? Ik voel me ook enorm verantwoordelijk ineens voor hoe ik.voor mn lichaam moet zorgen. Ben bang iets te....

één maand geleden

Hi, wij verwachten ook ons eerste kindje 5 +5 weken zwanger en 26 september de eerste echo. Heel spannend allemaal, kwa kwaaltjes veel krampen en een opgeblazen gevoel. Hopelijk is dit een goed teken :)

één maand geleden

Hoii! Donderdag eerste positieve test! Geen regelmatige cyclus, maar mijn laatste menstruatie aangehouden 5+5 vandaag! 9 oktober pas een echo 🥹! Spierpijn/krampjes in onderbuik en de hele dag een weeëg gevoel en erg moe 😃 Wel erg onzeker of alles wel goed is, 2 oktober zouden wij eigenlijk een fertiliteitstraject in gaan

één maand geleden

Reactie op Vinkie1905

Hoihoi, super leuk dit, elkaars verhaal lezen! Ik ben 23 jaar. Wij zijn er ...
Hey Vinkie! Gefeliciteerd. Ik ben vandaag ook 4+6. Ik begrijp dat je wat meer symptomen zou willen ervaren. Wellicht komt dat nog. Ze zeggen dat iedere zwangerschap anders is en dat het geen slecht teken hoeft te zijn. De ene dag ben ik enorm misselijk en de andere dag een stuk minder. Ik probeer me ook geen zorgen te maken. Zorg goed voor jezelf maar probeer er vooral ook van te genieten! Liefs ☺️

één maand geleden

Zojuist met de verloskundige gebeld en afspraak gemaakt voor eerste echo met 9 weken op 11 okt. Vitaliteitsecho, kan nu al niet meer wachten 😍