121 Reacties

één maand geleden

Reactie op Emmie12345

Zojuist met de verloskundige gebeld en afspraak gemaakt voor eerste echo me ...
Zo spannend!! Ik wacht nog op een reactie van de verloskundige. Heb mij gisteren aangemeld. Hoop ook rond die datum een vitaliteitsecho!

één maand geleden

Reactie op astrivd21

Zo spannend!! Ik wacht nog op een reactie van de verloskundige. Heb mij gis ...
Jaa heel spannend hè, zo lang wachten weer haha! Ben wel toe aan weer wat zekerheid 🤣🙈🧸🤎🤍

één maand geleden

Zijn er meer die roze bloedverlies hebben? Ik heb het al sinds vrijdag, de dag dat ik positief testte. Niet veel spotting maar wel elke keer met plassen

één maand geleden

Reactie op Ren4

Ik ben 34, ook eerste keer. Ik ben doodsbang dat ik het niet goed heb gezie ...
Hier exact hetzelfde. Ik ben 32, maar ook onze eerste. Voor ons ook ongepland dus extra spannend allemaal. Vandaag mijn vitaliteitsecho dus hopelijk horen we een hartje! 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Emmie12345

Jaa heel spannend hè, zo lang wachten weer haha! Ben wel toe aan weer wat z ...
Ben net gebeld. Ook 11 okt!!

één maand geleden

Wat spannend allemaal!! Leuk dit groepje 🤗 Hier ook in verwachting van de eerste maar nog heel pril allemaal. Ben nu ongeveer 4 weken zwanger waarschijnlijk. Hopelijk mag alles goed gaan ❤️

één maand geleden

Reactie op KimvHoof

Hier exact hetzelfde. Ik ben 32, maar ook onze eerste. Voor ons ook ongepla ...
En hoe was de echo? Heb je een kloppend hartje gezien?

één maand geleden

Reactie op astrivd21

Ben net gebeld. Ook 11 okt!!
Oh wat leuk!! Spannend, even wachten dus ook nog. Mijne is verplaatst naar 7 okt dus ietsjes eerder nu hihi

één maand geleden

Reactie op mijnkleinegeluk

Zijn er meer die roze bloedverlies hebben? Ik heb het al sinds vrijdag, de ...
Ik heb sinds gister ook echt heel licht roze af en toe. Daarvoor moet ik wel goed kijken. Mijn VK gaf aan dat dit allemaal normaal Is zolang je geen heftige buikpijn hebt in combinatie met veel helder bloed zoals menstruatie . Dus niet te druk maken! Je baarmoedermond is nu veel sterker doorbloed dus bij hoesten/niezen, gemeenschap, intensief sporten kun je al wat bloedverlies hebben als een vaatje knapt.

één maand geleden

Hi, hier ook!🙋🏽‍♀️ Ik ben 38 jaar, lange weg bewandeld. Morgen 6 weken en over 14 dagen de eerste echo, rete spannend!

één maand geleden

Reactie op Emmie12345

Ik heb sinds gister ook echt heel licht roze af en toe. Daarvoor moet ik we ...
Bedankt voor je berichtje! Ik vind het allemaal zo spannend 🍀🩷😳

één maand geleden

Hoi! Wij verwachten ook ons eerste kindje! Ik ben 29, en na 21 rondes eindelijk spontaan zwanger (hoe dan?!). Zouden 15 oktober eigenlijk onze eerste IUI afspraak hebben, maar nu hebben we die dag onze eerste echo!

één maand geleden

Hi lieve allemaal, Ik ben Denise, 29jaar 🙋🏼‍♀️ Mijn uitgerekende datum (voor nu) zou 25-05-2025 zijn. Ik heb een hele lieve vriend en dit gaat (hopelijk) ons eerste kindje worden🥹 Ik vind het allemaal wel erg spannend 🤞🏻🍀

één maand geleden

Super leuk dit topic, ik sluit graag aan! En gefeliciteerd iedereen met de zwangerschap! Ik ben voor het eerst zwanger en vind t mega spannend. En onwerkelijk. En supersuperleuk. En alles door elkaar, haha! Ik ben bijna 32 jaar, al bijna 9 jaar samen met mijn vriend, ben nu 5+3 wk en heb eind oktober de termijnecho. Duurt nog wel lang haha

één maand geleden

Hi, leuk dit! :) Ik ben 31 en mijn vriend en ik proberen al anderhalf jaar een kindje te krijgen. Na een eerdere miskraam zit ik nu in een fertiliteitstraject en is het met extra hormonen in de 2e poging gelukt om zwanger te worden. Ik ben erg bang dat het weer fout gaat, maar ook mega blij dat het eindelijk gelukt is. Vandaag 5+3. Al 2 echo’s gehad die er goed uit zagen en volgende week vrijdag hoop ik een kloppend hartje te kunnen zien.

één maand geleden

Wij verwachten ook ons eerste kindje! Nu 5 weken zwanger. Leuk om een keer af te spreken met z'n allen!

één maand geleden

wij verwachten in mei 2025 ons eerste kindje.. mijn vrouw is nu 6 weken we vinden het mega spannend! afwachten tot vrijdag onze eerste echo 🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

Wat leuk allemaal! Ik heb gister positief getest, zou dan rond 27 mei uitgerekend zijn. Zo spannend! Zijn er beetje ondersteboven van!

één maand geleden

Reactie op FantasievolleHemel540157

Super leuk dit topic, ik sluit graag aan! En gefeliciteerd iedereen met de ...
Dat duurt zeker nog lang! Ik ben nu 5+6 en heb 1 oktober me eerste echo. Gek hè dat dat bij iedereen zo verschillend is

één maand geleden

Haai, Wij verwachten ook ons eerste kindje. Op dit moment ben ik 7weken. Mijn vriend vind alles spannender dan ik zelf, ik ben voor nu de misselijkheid enorm beu🤭