121 Reacties

één maand geleden

Wij verwachten ons eerste kindje, woensdag ochtend positief getest! 😁 Over 2 weekjes de eerste echo, morgen 5 weken! 🍀

één maand geleden

Reactie op OptimistischeParel566435

Dat duurt zeker nog lang! Ik ben nu 5+6 en heb 1 oktober me eerste echo. Ge ...
Jaaaa inderdaad gek dat het zo verschillend is! Ik lees veel die al eerder een echo hebben. Goede oefening voor mij om wat meer geduld te krijgen haha

één maand geleden

Reactie op FantasievolleHemel540157

Jaaaa inderdaad gek dat het zo verschillend is! Ik lees veel die al eerder ...
Haha dat is zeker waar! 😊

één maand geleden

Hi allemaal ik ben Esmée (27). Op dit moment ben ik 7 + 5 wkn zwanger 🩷. Nu 6 jaar samen met mijn verloofde en we zijn 5 mei uitgerekend, precies op de verjaardag van mijn vriend. Op dit moment veel misselijk, dus nu toch maar langs de apotheek. Zo zo spannend allemaal, morgen hebben we de tweede echo.

één maand geleden

Hadden jullie in het begin ook last van jullie buik? Ik ben nog maar 4+5, maar heb de laatste dagen met name ‘s avonds erg last van m’n buik. Hoop dat het goed blijft gaan 🍀

één maand geleden

Reactie op EsméeX

Hi allemaal ik ben Esmée (27). Op dit moment ben ik 7 + 5 wkn zwanger 🩷. N ...
Hi Esmee, wat leuk en gefeliciteerd. We lopen gelijk! Ik ben zelf 26. 😊 hoe was je eerste echo?! Wij hebben deze pas aanstaande dinsdag gepland staan!

één maand geleden

Reactie op JMA91

Hadden jullie in het begin ook last van jullie buik? Ik ben nog maar 4+5, m ...
Ja hetzelfde hier, echt buikpijn en een enorm opgeblazen buik vooral. Hoort erbij als ik internet zo lees ivm verandering in hormonen waardoor de spijsvertering langzamer is en meer gas/lucht geeft wat het opgeblazen gevoel weer verklaart. sterkte 🤍

één maand geleden

Reactie op DPB15

Hi Esmee, wat leuk en gefeliciteerd. We lopen gelijk! Ik ben zelf 26. 😊 ho ...
Hi Debbie, leuk je hier weer tegen te komen😊!! Ja we wilde echt graag weten of de baby op de juiste plek zat. Dus we hebben de eerste echo gehad op 6 + 5wkn. De verloskundige moest even goed zoeken en raakte bijna in de stres, maar uiteindelijk vond ze ons kleine wondertje. Ook was er een goed kloppend hartje te zien 🍀😊! Zo spannend is de eerste echo!! Hoe gaat het nu met jou?

één maand geleden

Hoi! Ik ben Bo, 27 jaar. Nu 4 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje. Hoop dat alles goed mag blijven gaan. Nu vooral veel buik- en rugpijn (zeurende pijn). 11 oktober de eerste echo! Spannend en veel zin in!

één maand geleden

Reactie op Sannie98

Ja hetzelfde hier, echt buikpijn en een enorm opgeblazen buik vooral. Hoort ...
Dankjewel! ♥️ hopelijk zijn we er snel vanaf haha

één maand geleden

Vandaag ging ik lunchen met collega’s die zwanger zijn maar hun weten het nog niet van mij, mooi hun keuzes qua menu kunnen volgen😂

één maand geleden

Hoi allemaal, gefeliciteerd! voor ons ook het eerste kindje. Nu 6+6 weken. Aanstaande vrijdag eerste echo. Qua klachten vooral moe en geen eetlust, maar wisselt veel. Meestal in de middag bijna geen klachten en dan pieker ik me suf of het nog goed gaat..

één maand geleden

Reactie op EsméeX

Hi Debbie, leuk je hier weer tegen te komen😊!! Ja we wilde echt graag we ...
Op wat misselijkheid (met zelfs spugen als gevolg) en vermoeidheid na gaat het goed! Dat snap ik heel goed! Wij konden ook niet wachten tot de 10 weken en hebben dus morgen onze eerste echo… zo opgelucht als daar alles goed is.. de kans dat het dan nog steeds fout kan gaan blijft, maar dan weet je in ieder geval wel of de baby op de juiste plek zit of niet! Ik zal morgen een update geven van de echo! 🩷

24 dagen geleden

Hiii, Wij verwachten in mei ons eerste baby. Mijn vriend en ik zijn 7 jaar samen. Ik heb heel mijn leven getwijfeld of ik een kindje wil, maar nu toch eindelijk de stap gezet, 4 maanden geleden gestopt met de pil en na 2 maanden gelijk zwanger. Ik ben nu ongeveer 9 weken zwanger, de verloskundige wist het niet helemaal zeker, maar volgende week vrijdag heb ik mijn termijnecho🤍 Heel onwerkelijk, maar ik ben zo blij en vind het zo speciaal! Ik had geen idee dat ik zwanger zou was, want ik had niet eens een cyclus. Heel spannend allemaal en ik hoop dat alles goed blijft gaan. Heel bizar voor de vrouwen die twijfelen of ze moeder willen worden en me nu zo zeker en blij voelen is echt heel fijn! Veel succes allemaal 😊

24 dagen geleden

Ook wij verwachten onze eerste. Ik ben 29. Na mijn stopweek in augustus niet meer met de pil begonnen onder het mom van "we willen volgend jaar een kindje, ik ga beginnen met ontpillen". Na de onttrekkingsbloeding geen ongesteldheid gehad en afgelopen woensdag getest "om zeker te weten dat het negatief is". Nou dat pakte dus heel anders uit!! Ben nu 5 weken en we zijn er natuurlijk heel blij mee! Wel superspannend.

13 dagen geleden

In mijn 3 favo groepen heb ik even een update geplaatst, dus mocht je mijn bericht al tegen zijn gekomen excuuus! Gewoon mega blij 🥹🤍. Gister de termijnecho gehad met 10.3 uitgerekende datum is 4 mei. Op de echo was de baby super bewegelijk. We hebben gister ook al de intake gehad bij de verloskundige en morgen wordt er al bloed afgenomen voor de NIPT en we hebben ook gekozen voor nevenbevindingen.

8 dagen geleden

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, mijn vriend heeft al 2 dochters van 11. Een tweeling☺️ Inmiddels nu 8 weken in verwachting.

3 dagen geleden

Ook hier verwachten wij ons eerste kindje. Mijn naam is Laura, 28 jaar. Inmiddels 10 jr samen met mijn man. Vandaag 10.0 wkn zwanger. En 28 oktober onze termijnecho. Gisteren nog een goede echo gehad bij de gynaecoloog. De baby was flink aan het bewegen. Op dit moment voel ik me redelijk goed. Op wat misselijkheid en vermoeidheid na. En helaas zit ik al bijna 2 wkn in de ziektewet vanwege een grote bloeding in mijn baarmoeder.. gelukkig heeft de baby er geen last van. Maar helaas mag ik niet zwaar tillen, wat werken onmogelijk maakt..

3 dagen geleden

Ik ben Lara, 23 jaar en in verwachting van onze eerste frummel. Vandaag 12 weken😍 Ik heb al weken last van erge misselijkheid, vooral de laatste 2 weken heel erg, vaak duizelig en gewoon extreem oververmoeid 😅 Ben al een paar dagen gebonden aan bed inmiddels. Als het goed is word het snel een beetje minder 🤞

3 dagen geleden

Reactie op DPB15

In mijn 3 favo groepen heb ik even een update geplaatst, dus mocht je mijn ...
Ik ben ook 4 mei uitgerekend!🤩