84 Reacties

6 dagen geleden

Ja mag het…. Help mij ik dacht eerst meisje en nu zie ik opeens een extra staafje bij de nub, dit hadden mijn dochters niet. Mijn lieve baby dit was gisteren met 11+4, vandaag 11+5. Eerst dacht ik jongen, toen met tien weken dacht ik meisje en nu twijfel ik. Bij mijn oudste wist ik zeker een meisje, bij mijn jongste ook, en nu idk 🤷🏼‍♀️ ik wil het zo graag weten dan kan ik kleertjes kopen ik wacht serieus hierop. En de gender reveal voor mijn dochters doen, ik wou het graag maar hun zijn zo trots en dat wil ik graag zo houden, dus doe ik de gender reveal voor ze, is mijn eerste keer een gender reveal. Ik ben dus net op het randje volgende week ga ik zeker nogmaals laten kijken. En eerlijk gezegd bij mijn oudste echt net 11 weken was overduidelijk, maar je moet wachten, hetzelfde bij mijn jongste dochter en nu moet ik wachten want ze twijfelen opeens. Maar dat is idd voor die 12 weken kan het nog veranderen. Ik hoor het wel. Ben ook benieuwd voor de andere zwangere mama’s.

5 dagen geleden

Ziet iemand het??

5 dagen geleden

Reactie op denniese

Ja mag het…. Help mij ik dacht eerst meisje en nu zie ik opeens een extra s ...
Jongen!

5 dagen geleden

Reactie op Max2000

Jongen!
Echt? Ja ik vind dat staafje zo raar mijn meiden hadden een staaf met een bobbel eraan. Bedankt 🙏🏻 ik ga het afwachten

5 dagen geleden

Ik ben benieuwd wat jullie denken

5 dagen geleden

Te zien??

5 dagen geleden

Reactie op SandraE1984

Ziet iemand het??
Geen nub te zien op deze foto volgens mij

5 dagen geleden

Waarschijnlijk nog niks van te zeggen maar ben wel benieuwd wie een gokje durft te doen..

4 dagen geleden

Reactie op Priscilllll

Te zien??
Nog een meisjes nub maar kan nog veranderen durf het niet met zekerheid te zeggen.

4 dagen geleden

Reactie op Patricia de raaf

Waarschijnlijk nog niks van te zeggen maar ben wel benieuwd wie een gokje d ...
Lijkt me echt een meisje maar ik zie de nub niet vrij

4 dagen geleden

Wat denken jullie? Jongen of meisje?

4 dagen geleden

Dit was vandaag, 11+4🥹 Wat denken jullie??? Ik ben zo benieuwd

4 dagen geleden

Wat denken jullie?😍

4 dagen geleden

Nub kan pas vanaf 12 weken dames (dat omschrijft Micky ook)

4 dagen geleden

Reactie op HSDA🤍

Wat denken jullie?😍
Meisje

4 dagen geleden

Reactie op Mamavan2plus1

Meisje
Dacht ik ook🥹 hoop het zo! Al is een jongentje uiteraard ook welkom!

4 dagen geleden

Zien jullie hier iets in? Vind het lastig of je hier überhaupt iets in kunt zien, maar ben zo benieuwd 😅

4 dagen geleden

Vandaag termijnecho gehad. Wat denken jullie?

3 dagen geleden

Dit is overduidelijk nog een meisjes nub. Maar de baby meette op deze echo pas 11.1 dus de hoek van de nub kan nog veranderen. 28 oktober nieuwe poging tot spieken.

3 dagen geleden

Dit is mijn echo van 11 weken. Ik dacht zelf gelijk; duidelijker kan niet, dit is een jongen. Maar kan je dat wel al zien met 11 weken? Of kan het uitsteeksel ook iets anders zijn. Wat denken jullie? -edit mod Eliza- foto weggehaald op verzoek van plaatser