1063 Reacties

één maand geleden

Wat denken jullie? En bij wie klopte het ook echt?

één maand geleden

Reactie op Babyh2025

Valt mee ik heb al 4 meiden en 10 weken zwanger van nummer 5 nog geen idee ...
Zo lekker druk hihi, maar wel onwijs leuk 😻 ik vind meiden hun charme hebben, maar ben ook bevooroordeeld. Wil het nu gewoon weten maar mag maar niet. Dan kan mama starten 😅 als onze babies maar gezond zijn, dat is alles wat telt. Vijf meiden is net Robert brink die heeft ook zoveel dochters is toch mooi, of vier en een zoon het is allebei mooi 🤩

één maand geleden

Reactie op Annickd

Nou dit is duidelijk een meisje. De nub klopt en zeker na 13 weken kan je officieel al bevestigen dat het een meisje of jongen is.

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Jaaa preciesss, heb je gevraagd aan haar of ze het geslacht mogen laten zie ...
Haha lief ja… Beleefd aardig maar geslacht vloog ze zo overheen en hup pas met 16 weken. Met mijn dochters wist ik het met 13 weken al. We wachten ongeduldig verder 😅

één maand geleden

Reactie op denniese

Duidelijk een jongen de nub staat echt!!
Ik ben zo benieuwd 14 november geslachtsecho

één maand geleden

Wat denken jullie? 12+4

één maand geleden

Reactie op K.Girlsmom

Wat denken jullie? 12+4
Jongetje

één maand geleden

hier zou je weer denken meid denk ik

één maand geleden

Reactie op K.Girlsmom

Wat denken jullie? 12+4
Een jongetje!

één maand geleden

Reactie op Dmlx

Iemand een idee? Ik heb zelf een vermoeden, maar de volgende echo pas over ...
Ik denk 🩵

één maand geleden

Reactie op K.Girlsmom

Ik denk hier juist een jongetje te zien ook!

één maand geleden

Reactie op Annickd

Dit is een meid. Zo zag ie erbij mij ook uit en gister hele duidelijke streepjes te zien op de echo, klopte dus!

één maand geleden

Reactie op xxSann28

Kan iemand hier al wat zien? Weet niet of het al te zien in. Ben benieuwd � ...
Echo van 11w2d zie ik? Dan ben je nog te vroeg! Alle nubs staan dan nog in meisjesstand, vanaf 12 weken kan 't pas!

één maand geleden

💜🩵? Twee fotos, 1 baby haha. Wie heeft een idee

één maand geleden

wat denken jullie?

één maand geleden

Ja als iemand het kan zien is “ tussen de benen “ deze vrouw wou absoluut niets bevestigen. Ik zei allebei hebben toch een staaf tussen de benen nu, ja! Maar ook tussen de benen? Niets… bij mijn dochters wist ik het allang en nu blijft het maar verder geschoven worden, was eerst met 13 weken, toen 14 nu 16. Snap niet waarom de nub is echt bepalend. Maar heb daar geen foto van gekregen en ook zelf echt niet kunnen zien dat ik ook maar kon zeggen, jaaa! Ze vloog er expres overheen. Maar ach baby is gezond dat is het belangrijkste, ben gewoon super nieuwsgierig omdat deze zwangerschap 🤰🏼 zo anders is dan met mijn dochters was, maar dat zegt niets 😅 ja ik weet het, echt geen duidelijke foto.

één maand geleden

Reactie op K.Girlsmom

Ja idd, oeh dan is het toch even afwachten ☺️

één maand geleden

Wat denken jullie?

één maand geleden

Iemand die een gok wil doen? Is gemaakt met 13+2. Ben hier normaal goed in, maar mijn twijfels of hier wel iets te zien is 🩷💙

één maand geleden

Reactie op Sulan

Wat denken jullie?
Meisje