1017 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op anoniem19950910
Zeker? hoe zie je zo goed het verschi?
Als je mijn blauwe cirkeltje ziet, die je een uitsteeksel die naar boven wijst (rechterkant van de cirkel). Dat is de nub, bij een meisje is die plat en dus horizontaal, bij jou staat ie omhoog en dat wijst op een jongen! 💙
11 dagen geleden
Reactie op sarah322
Als je mijn blauwe cirkeltje ziet, die je een uitsteeksel die naar boven wi ...
Aaaah okeeee had al vergeleken met een ander, maar ik had vanmiddag een andere foto erin gezet en net pas deze omdat ik dacht deze is duidelijker maar op de foto van vanmiddag reageerde je met een meisje. Maar denk dat deze foto duidelijker is? Of denk je miss toch een meisje nu je deze foto ziet? Of is het op de foto die ik nu mee stuur niet goed te zien? En is het echt een jongen??
11 dagen geleden
Reactie op anoniem19950910
Aaaah okeeee had al vergeleken met een ander, maar ik had vanmiddag een and ...
Het is en blijft speculeren he, op basis van deze foto's 😊 met de echo kan je overal kijken en zie je bewegend beeld. En ik ben natuurlijk geen echoscopiste! 😬 ik vind het gewoon leuk om te gokken en mee te kijken, vooral als ik het dan dus goed heb natuurlijk haha!
Ik neig, als ik naar beide foto's kijk, toch wel naar een jongetje. Maar nogmaals, kan er ook gewoon naast zitten 😉
11 dagen geleden
Een tip voor de dames die binnenkort nog een echo hebben; vraag gewoon of ze je de nub willen laten zien en of ze die willen afdrukken. Bij de 13 weken echo mogen ze niet vertellen wat het geslacht is, maar ze mogen best de nub laten zien en meestal willen ze dat ook wel.
Deze tip was in deel 1 ook al gedeeld, maar een 2e keer kan geen kwaad.