375 Reacties

2 maanden geleden

Hier net een positieve test in handen van ons tweede kindje! En ik zou ook nog wel even geduld moeten hebben want ik denk dat ik pas 2/ 2,5 week zwanger ben🤪 kan niet eerder want 6 augustus zeiden we we stoppen met de condoom😂😂 wij hebben een meisje die 12 sept 1 wordt🌸

2 maanden geleden

Reactie op Priscilllll

Hier net een positieve test in handen van ons tweede kindje! En ik zou ook ...
Gefeliciteerd! Jullie dus ook 1e poging? Hier dus ook we zijn ook begin augustus gestart! Ik kan het gewoon niet geloven dat ik nu al zwanger ben!

2 maanden geleden

Hii ladies, hier ook een positieve zwangerschapstest met 8dpo al, van ons tweede kindje. Volgens mijn laatste menstruatie ben ik al 5 weken zwanger maar dit klopt niet helemaal, ik vermoed dat ik ook rond de 3/4 weken zit. Mijn eerste echo afspraak is volgende week donderdag al (ervan uitgaande dat ik dus al 5 weken zwanger ben), ik ben benieuwd🌸

2 maanden geleden

Reactie op Saar.xx

Hii ladies, hier ook een positieve zwangerschapstest met 8dpo al, van ons t ...
Gefeliciteerd! Ik zou ook zo graag eerder een echo willen. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Mijn verloskundige wil niet eerder dan 8 weken

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Gefeliciteerd! Ik zou ook zo graag eerder een echo willen. Hoe heb je dit v ...
Dankjewel jij ook gefeliciteerd btw!!🎉 Ik heb een hele makkelijke verloskundige dus ik heb niet echt moeite hoeven te doen😖

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Gefeliciteerd! Jullie dus ook 1e poging? Hier dus ook we zijn ook begin aug ...
Jaa klopt! Eerste keer raak

2 maanden geleden

Reactie op Priscilllll

Jaa klopt! Eerste keer raak
Echt bizar! En mega spannend weer. Voor ons is het de derde we zijn al gezegend met een zoon van 6 en dochter van 3 . We hebben best wel even getwijfeld over de derde maar het bleef maar kriebelen . Uiteindelijk begin augustus besloten we gaan ervoor! We zeiden direct gisteren tegen elkaar dat deze baby voorbestemd is , 1e poging raak dus het had gewoon zo moeten zijn ❤️

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik had 3 dagen voor NOD een positieve test (een normale, geen vroege). Ben morgen 4 weken volgens m'n laatste menstruatie en heb met 7,5 week de eerste echo. Vind het ook erg lang wachten en vind het heel spannend. Het is onze eerste keer. Kan het nog niet helemaal geloven

2 maanden geleden

Reactie op Nomi4

Gefeliciteerd! Ik had 3 dagen voor NOD een positieve test (een normale, gee ...
Gefeliciteerd! Mega spannend inderdaad Dit is mijn derde keer maar elke keer is het net zo spannend! Vooral de eerste echo en de termijnecho zijn spannend

2 maanden geleden

Gefeliciteerd. Afgelopen weekend had ik een aantal positieve testen. Dinsdag gelijk verloskundige gebeld en afspraak gemaakt voor 16 september.. wat enorm spannend zeg.. Voor ons is het de eerste. Ben nog erg zoekende naar goede smoesjes. Aankomende zaterdag geef ik mijn 25e verjaardag.. heb ondertussen al alcohol vrije wijn en liefmans gekocht.. als iemand nog goede smoesjes heeft, hoor ik het graag🫣

2 maanden geleden

Reactie op Duifje2011

Gefeliciteerd. Afgelopen weekend had ik een aantal positieve testen. Dinsd ...
Ik heb ook een weekend weg met vrienden op de planning! Dit gaat wij doen haha We gaan naar de camping en we gaan denk ik dus nu alcoholvrije wijn kopen en de etiketen verwisselen met “ normale” wijn die we thuis nog hebben staan . En als we op een terrasje gaat zitten doen we inderdaad gewoon hetzelfde bestellen en hij drinkt dan gewoon dubbel en ik nip af en toe alsof 😉

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Spannend hè, die eerste weekjes! 😇 Hier nu naar eigen berekening 4+3 zwanger van m'n tweede kindje, had vorige week vrijdag mn eerst positieve test, op denk ik 12dpo. Geen ovulatie testen gebruikt en het was gewoon gelijk raak! Eerste vakantiedag achtergekomen, we zijn helemaal in de wolken! 🥰 de eerste echo staat 16 september gepland! Kan niet wachten! 🥰

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hier zou zaterdag de menstruatie beginnen en vanochtend positief getest (early). Ik durf het nog niet te geloven. Eerste rondje, 2e kindje en vind het misschien nog wel spannender dan met de eerste.

2 maanden geleden

Wat grappig, alsof ik het zelf geschreven heb. Eergister een licht streepje (9dpo) en vandaag duidelijk positief van ons 3de kindje. Het was ook in 1x raak. We hebben ook pas begin augustus de knoop überhaupt doorgehakt dat we ervoor gingen, helemaal in de wolken! Morgen 4 weken als het goed is.

2 maanden geleden

Reactie op Mommy08

Wat grappig, alsof ik het zelf geschreven heb. Eergister een licht streepj ...
O wij lopen gelijk! Ons ook gelijk de eerste keer. Had ik echt niet verwacht. Dacht minimaal een jaar... zeker toen met mijn expartner 1,5 jaar over gedaan en miskramen gehad. Nu ga ik zo hard duimen dat het goed blijft🤞. Had jij al hele dikke testen? Ik nog niet maar lopen wel goed op. En clearblue en geeft ook zwanger aan.

2 maanden geleden

Reactie op sarah322

Gefeliciteerd! Spannend hè, die eerste weekjes! 😇 Hier nu naar eigen bere ...
Gefeliciteerd wat een fantastisch nieuws op vakantie mijn eerste echo staat nu gepland voor 10 september

2 maanden geleden

Reactie op babyaprl23

Gefeliciteerd! Hier zou zaterdag de menstruatie beginnen en vanochtend posi ...
Heel erg herkenbaar! Je hebt alles al een keer meegemaakt en daarom is die angst de volgende keer groter had/heb ik ook

2 maanden geleden

Reactie op Mommy08

Wat grappig, alsof ik het zelf geschreven heb. Eergister een licht streepj ...
Gefeliciteerd! Mega toevallig inderdaad hoe oud zijn jou kindjes? Ik heb al een zoon van 6 en een dochter van 3 zoooo leuk die 2 kunnen lekker de baby gaan vertroetelen

2 maanden geleden

Reactie op Klavertje30

O wij lopen gelijk! Ons ook gelijk de eerste keer. Had ik echt niet verwac ...
Ze lopen wel duidelijk op maar ik moet vrijdag pas ongesteld worden dus ik vind het al nette strepen! Ik gebruik die van de action, altijd zeer correct! Clear blue heb ik niet gedaan.

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Gefeliciteerd! Mega toevallig inderdaad hoe oud zijn jou kindjes? Ik heb al ...
Hier een zoon van 4 en een dochter van 2.5. <3