Hoi lieve dames,
Ik heb gisteren een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad! Dolgelukkig zijn wij het was voor ons de 1e poging voor ons derde kindje en direct raak. Ik kan het nog steeds niet beseffen.
Nu ben ik 3 dagen voor mijn NOD dus het lijkt erop dat ik pas ergens tussen de 3 en 4 weken zwanger ben.
Nu begint het wachten dus op die 1e echo die waarschijnlijk dus pas over een maandje is . Ik vind dit zo spannend, zit er wel echt iets? Klopt het hartje? Gaat het goed?
Ik dacht misschien zijn er meer dames die aan het wachten zijn op de eerste echo en is het misschien fijn elkaar te steunen
Ik mag ook 25 september en ben dan 7+1. Kan niet wachten, hopelijk vliegen ...
Dat hoop ik ook! Het is al bijna vrijdag. En dan is het weekend ook zo om. Alweer maandag. Dan nog iets meer dan 2 weken 🤣 we denken ons er zelf zo maar doorheen.
Iemand misschien rond de 5 weken zwanger en maagpijn? Ik heb zo’n maagpijn sinds gister, raar zeurderig vervelend gevoel in mn boven buik. Alsof ie uit elkaar trekt ofzo ik weet niet hoe ik het moet omschrijven😅
Tergend die wachttijd 😅 vraag me nu steeds af of het wel goed gaat, echt gewoon afwachten. Heb wat dagen gehad al dat ik licht misselijk was, vandaag minder, vraag me dan meteen af of dat wel klopt
27 september eerste echo, wel mijn 8e zwangerschap al na 5 miskramen, 1 eug en 1 voldragen zwangerschap dit is voor mij mijn tweede kindje en voor mijn vriend zijn eerste