375 Reacties

2 maanden geleden

Morgen de eerste echo van onze eerste zwangerschap, ergens tussen de 4,5 en 8 weken zwanger vanwege onregelmatige ongesteldheid hier voor.. geen idee wat we moeten verwachten!

2 maanden geleden

3 oktober eerste echo met 7+2. Aan de ene kant kan ik niet wachten, maar aan de andere kant kijk ik er enorm tegenop. De vorige keer kwam mijn eerste echo niet overeen met mijn termijn, wel een kloppend hartje. Week later was het hartje inderdaad gestopt. Ik krijg nu al buikpijn om weer een echo te krijgen en het lijkt alsof ik er een soort angst voor heb ontwikkeld. Hoe komen jullie de tijd door en wat voor afleiding helpt?

2 maanden geleden

Hier 3 oktober me eerste echo met 7+6 maar allemaal wel weer spannend alles 5 jaar geleden voor mij bin me andere kindjes dus due paar week vind best lang duren

2 maanden geleden

1 oktober. Nu al zenuwachtig!!! duurt nog zo lang

2 maanden geleden

Mijn eerste echo is pas op 8 wkn, door vakantie kon het pas 1 oktober. Duurt zo lang en zeker omdat ik 5 weken terug nog een miskraam had. Gelijk zwanger geworden, heel blij mee! Vk zei dat ik wel bij een echo centrum een echo zou kunnen maken op eigen kosten, ben dan 6 weken. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel zo enorm wat te doen. Ergens wil ik geruststelling dat er überhaupt iets zit. Maar aan de andere kant wil ik het misschien ook niet weten.

2 maanden geleden

Ben benieuwd wanneer ik mag. Bij de 2 oudsten mocht ik tussen de 7 a 8 weken, dat zou eerste week van oktober zijn. Ben benieuwd wanneer ze contact opnemen 😩

2 maanden geleden

Reactie op MaV1990

Mijn eerste echo is pas op 8 wkn, door vakantie kon het pas 1 oktober. Duur ...
Ik zou het persoonlijk niet doen. Mijn echo is ook op 8 weken. Vind het ook moeilijk om te wachten maar daardoor weet je wel dat je daarna niet meer in onzekerheid hoeft te zitten. Bij 6 weken kan het hartje nog niet kloppen en dan heb je straks stress terwijl er achteraf niks aan de hand is. Nu lekker op vakantie gaan en genieten.

2 maanden geleden

Ik mag a.s. woensdag al voor een echo, gezien ik niet zeker weet wat de duur van m'n cyclus is. Vind het best spannend want zou zo maar kunnen zijn dat ik minder ver ben dan dat de VK denkt en dat er dan nog maar weinig te zien is

2 maanden geleden

Reactie op Queenie97

Ben benieuwd wanneer ik mag. Bij de 2 oudsten mocht ik tussen de 7 a 8 weke ...
Wij zijn even ver ik heb afspraken al staan bij vk

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyR91

Wij zijn even ver ik heb afspraken al staan bij vk
Ja ik twijfel of ik nou moet bellen want bij mijn vorige zwangerschappen belden zij mij op. Je moet daar online inschrijven. Ik wil ook weer niet opdringerig gaan doen maar heb ook het idee dat ik het bij mijn vorige zwangerschappen al sneller een afspraak had staan 😅

2 maanden geleden

Reactie op Queenie97

Ja ik twijfel of ik nou moet bellen want bij mijn vorige zwangerschappen be ...
Wanneer heb je je ingeschreven? Hier ook online moeten doen. Eerste werkdag erna werd ik al gebeld. Zij geven zelf aan binnen 3 werkdagen.

2 maanden geleden

Reactie op Jaja2

Wanneer heb je je ingeschreven? Hier ook online moeten doen. Eerste werkdag ...
Ik heb mij 3 september ingeschreven. Ik denk dat ik t/m donderdag dan maar aan kijk of ze contact opnemen.. ik wil ook weer niet zo opdringerig doen haha

2 maanden geleden

Reactie op Queenie97

Ik heb mij 3 september ingeschreven. Ik denk dat ik t/m donderdag dan maar ...
Dat vind ik al best lang geleden. Zou morgen gewoon bellen hoor. Misschien hebben ze hem niet gezien. Staat er op de website niet binnen hoeveel dagen ze contact opnemen?

2 maanden geleden

Reactie op Jaja2

Dat vind ik al best lang geleden. Zou morgen gewoon bellen hoor. Misschien ...
Ja ik zit ook iedere dag te wachten op een belletje. Het is toch een lekker idee als dat datum maar gewoon staat. Ik ga dan toch morgen maar bellen, dankje 😊

2 maanden geleden

Reactie op Queenie97

Ja ik zit ook iedere dag te wachten op een belletje. Het is toch een lekker ...
Ja zou ik doen! Ik heb op zaterdagmiddag ingeschreven, werd maandagmiddag gebeld. Bij mijn eerste zwangerschap op donderdag ingeschreven en werd ook vrijdag al gebeld. Dan vind ik een week wel echt lang.

2 maanden geleden

3 oktober eerste echo 🤍. Zou dan ongeveer 7+6 moeten zijn 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Queenie97

3 oktober eerste echo 🤍. Zou dan ongeveer 7+6 moeten zijn 🥰
Zelfde dag als ik we lopen precies gelijk

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyR91

Zelfde dag als ik we lopen precies gelijk
Leuk! Toch wel weer spannend, kan nu al niet wachten op die echo 🙈

2 maanden geleden

Ik mag aankomende dinsdag met 6+5 en hoe dichterbij dinsdag komt, hoe zenuwachtiger ik word 🫢

2 maanden geleden

1 Oktober eerste echo. Nog heel even geduld. Zo een spannende tijd! 🙈🥰🥰