375 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Debbie3101

Ik heb donderdag mijn eerste echo, ben zo nerveus. Denk er de hele dag aan. ...
Ik ook donderdag , dan 7+3 spannend hè

2 maanden geleden

Reactie op Mw96

Ik ook donderdag , dan 7+3 spannend hè
Ik dan 7+2 echt bijna gelijk. Nou enorm spannend!

2 maanden geleden

Hier 9 oktober de eerste echo, ben dan 7+3. Intake bij de VK staat op 28 sept, zij wou dan ook even kijken of ze al wat kon zien.. maar daar ga ik niet vanuit🫢

2 maanden geleden

Onze eerste echo is 10 oktober. Dan ben ik 7+1. De intake is 1 week later. Ik kijk er echt naar uit🥰

2 maanden geleden

Reactie op Juni2022❤️

Hier ook 30-9 ben dan 8+3.
Ik ook 30 sept.

2 maanden geleden

Ik krijg een vroege echo ivm eerdere bbz, maar alsnog vind ik het heel spannend en heel lang wachten tot 7 oktober 😭🙈

2 maanden geleden

Reactie op Choweyn

Ik ook pas 7 oktober maar ben dan (zelf uitgeteld) 8+1 dus is wel normaal � ...
Ik ook 7 oktober 🙌🏻

2 maanden geleden

Ja ik kan ook pas 14 okt terecht.. Weet wel al dat ik een weekje zwanger be ...
Lastig hè? Succes met wachten! ;)

2 maanden geleden

Mijn 1e echo is ook pas 10 oktober, dus ook nog veel te lang wachten. Ik ben al zo ongeduldig hahaha. Ik zie trouwens veel mensen spreken over 7+3 weken of 5+6 weken. Kan iemand me vertellen wat dit betekent?

2 maanden geleden

Reactie op MelissaMonique

Mijn 1e echo is ook pas 10 oktober, dus ook nog veel te lang wachten. Ik be ...
Zeven weken en drie dagen, of vijf weken en 6 dagen!

2 maanden geleden

3/10 dan zou ik 7+2 zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Joortje

Zeven weken en drie dagen, of vijf weken en 6 dagen!
Ohhhh ik zat echt veel te moeilijk te denken dus. Dankjewel 😂

2 maanden geleden

Wij hebben 16 oktober de 1e echo met 8+4, ben benieuwd of het er 2 zijn of dat het er gewoon 1 is. Zelf ben ik er 1 van een tweeling alleen is dat helaas niet goed gegaan tijdens de zwangerschap.

2 maanden geleden

11 oktober hebben wij onze eerste echo. 🍀 Ik vind het zoooo spannend! Dan zou ik precies 7+1 moeten zijn. De vorige keer heb ik geen goede eerste echo gehad en werd het een MA, dus hoop zo dat het deze keer wel goed zit.🤞🏼🥹 Gaan toevallig morgen lekker op vakantie, die afleiding komt als geroepen.🙈 Ik leef met jullie mee meiden!!

2 maanden geleden

Hier 9 oktober de eerste echo, dan zou ik 8 + 1 zijn (hoewel ik denk dat dat echt niet kan, denk eerder iets van 7 weken). En we hebben net besloten dat we onze kleine meid van bijna 3 gewoon mee nemen 🥺🫶. Heel benieuwd hoe alles mag verlopen.

2 maanden geleden

10 oktober heb ik mijn eerste echo! Ik zou dan 8 weken zijn volgens mijn ovulatie etc. Even afwachten of het echt zo is. Ik vind dat de tijd heel snel gaat, zo fijn. Nog maar 3 weekjes wachten 🥰.

2 maanden geleden

Heyy Dames! Ik heb mijn echo 2 oktober! Bij de eerste zwangerschap kwam er niks in mijn hoofd op over of alkes wel goed zou zijn, ik had zo veel vertrouwen erin! Dit keer ben ik ineens heel erg nerveus! Ook een kindje verloren tussendoor in vroeg stadium. Misschien heeft het daar mee te maken! Ik lees graag mee met jullie🥰

2 maanden geleden

Reactie op Chloo94

3/10 dan zou ik 7+2 zijn.
Hihi toevallig ik heb ook 3/10 de eerste echo en ben dan ook 7+2

2 maanden geleden

Reactie op evie_elise

Hihi toevallig ik heb ook 3/10 de eerste echo en ben dan ook 7+2
Hier precies hetzelfde 😊

2 maanden geleden

9 oktober de eerste echo. Ben dan 7+4. Vind het allemaal heel spanndend... weet niet wat ik moet verwachten aangezien het de eerste zwangerschap is.