375 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Mw96
Ik ook donderdag , dan 7+3 spannend hè
Ik dan 7+2 echt bijna gelijk. Nou enorm spannend!
2 maanden geleden
Mijn 1e echo is ook pas 10 oktober, dus ook nog veel te lang wachten. Ik ben al zo ongeduldig hahaha. Ik zie trouwens veel mensen spreken over 7+3 weken of 5+6 weken. Kan iemand me vertellen wat dit betekent?
2 maanden geleden
Reactie op Joortje
Zeven weken en drie dagen, of vijf weken en 6 dagen!
Ohhhh ik zat echt veel te moeilijk te denken dus. Dankjewel 😂
2 maanden geleden
11 oktober hebben wij onze eerste echo. 🍀 Ik vind het zoooo spannend! Dan zou ik precies 7+1 moeten zijn. De vorige keer heb ik geen goede eerste echo gehad en werd het een MA, dus hoop zo dat het deze keer wel goed zit.🤞🏼🥹 Gaan toevallig morgen lekker op vakantie, die afleiding komt als geroepen.🙈 Ik leef met jullie mee meiden!!
2 maanden geleden
10 oktober heb ik mijn eerste echo! Ik zou dan 8 weken zijn volgens mijn ovulatie etc. Even afwachten of het echt zo is. Ik vind dat de tijd heel snel gaat, zo fijn. Nog maar 3 weekjes wachten 🥰.
2 maanden geleden
Heyy Dames! Ik heb mijn echo 2 oktober! Bij de eerste zwangerschap kwam er niks in mijn hoofd op over of alkes wel goed zou zijn, ik had zo veel vertrouwen erin! Dit keer ben ik ineens heel erg nerveus! Ook een kindje verloren tussendoor in vroeg stadium. Misschien heeft het daar mee te maken! Ik lees graag mee met jullie🥰
2 maanden geleden
Reactie op Chloo94
3/10 dan zou ik 7+2 zijn.
Hihi toevallig ik heb ook 3/10 de eerste echo en ben dan ook 7+2
2 maanden geleden
9 oktober de eerste echo. Ben dan 7+4. Vind het allemaal heel spanndend... weet niet wat ik moet verwachten aangezien het de eerste zwangerschap is.