375 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op CelinePellegrom97

9 oktober de eerste echo. Ben dan 7+4. Vind het allemaal heel spanndend... ...
Ik ook 9 oktober! Hoelaat mag jij? Spannend hè. En dan duren drie weken ook lang. Ik vond het bij mijn eerste ook super spannend maar nu eigenlijk net zo bij mijn tweede zwangerschap 🤭. Maar hee komt helemaal goed! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op CelinePellegrom97

9 oktober de eerste echo. Ben dan 7+4. Vind het allemaal heel spanndend... ...
Leuk! Ik heb 9 oktober ook de eerste echo van ons eerste kindje. Vind het zo spannend allemaal.

2 maanden geleden

Ik heb dinsdag op 11dpo voor het eerst positief getest en ons gisteravond aangemeld bij de verloskundige praktijk. Nu is het wachten tot ik gebeld wordt om de eerste echo in te plannen🥹 Vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger 🫶🏻

2 maanden geleden

Reactie op Spoof

Ik ook 9 oktober! Hoelaat mag jij? Spannend hè. En dan duren drie weken ook ...
Ik mag om 14.45! Pff nou het duurt zeker lang. T mag van mij wel al zo ver zijn😊

2 maanden geleden

Vanochtend enn prachtige echo gehad, met een mooi kloppend hartje❤️🥰🍀 termijn klopt voor nu ook vandaag 7+1 weken

2 maanden geleden

25 september eerste echo, ben benieuwd

2 maanden geleden

Ook hier vandaag een prachtige echo met kloppend hartje gehad. Termijn ook zoals zelf uitgerekend, 7+2. Heel blij leven gezien te hebben!

2 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad! Een babytje van 1,23 cm met een kloppend hartje mogen zien ❤️ wordt geschat op 7+4 weken 🥰

2 maanden geleden

Ik ook vandaag de eerste echo gehad. Kloppend hartje gezien en gehoord 😍 7+3

2 maanden geleden

Zou eerst 30 sep eerste echo hebben maar nu na morgen gezet omdat ik wat licht bloed verlies had. Heel spannend.

2 maanden geleden

24 september eerste echo! Kan niet wachten ben zo benieuwd 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Patricia de raaf

Zou eerst 30 sep eerste echo hebben maar nu na morgen gezet omdat ik wat li ...
Spannend. Ik duim voor je 🍀

2 maanden geleden

Ah wat mogen jullie allemaal al lekker snel!! Daar word ik wel een beetje jaloers van haha. En wat fijn dat je het hartje zelfs al gehoord hebt Mw96! Ik moet nog wachten tot 15 oktober (nog 25 dagen! Haha)

2 maanden geleden

Reactie op Joortje

Ah wat mogen jullie allemaal al lekker snel!! Daar word ik wel een beetje j ...
Lang he! Wij mogen 9 oktober pas... vind ik ook nog zo lang wachten...

2 maanden geleden

Reactie op Patricia de raaf

Zou eerst 30 sep eerste echo hebben maar nu na morgen gezet omdat ik wat li ...
Heel veel succes! Hou ons op de hoogte 😊

2 maanden geleden

Reactie op Joortje

Ah wat mogen jullie allemaal al lekker snel!! Daar word ik wel een beetje j ...
Ik 21 oktober 😭

2 maanden geleden

Ik heb zojuist de eerste echo gehad.. beetje onzeker nog helaas. Ze zag een vruchtje maar ze vond dat het hartje nog te zacht klopt ik ben volgens mijn berekening 6.3. Ze gaf aan dat of de berekening niet goed was 🧺 f misschien de baby niet goed groeit. 😟 Dus nu heb ik volgende week weer een echo. Iemand die dit ook had?
Hallo allemaal! Nu anderhalve week geleden op de dag van verwachtte menstruatie een positieve test! Zo blij maar ook spannend weer. Voor ons de tweede. Grote kans op weer HG en helaas ook weer 50% kans op weer een kindje met dezelfde gen afwijking die ik en mijn dochter ook hebben. 1 okt eerste echo en 17 okt pas termijnecho. Ik ben de weken/dagen al aan het aftellen….

2 maanden geleden

Ik heb morgen mijn alle eerste echo Als het goed is ben ik dan 8+3 weken Nu is dit ook mijn eerste zwangerschap dus ik kan best tips gebruiken over wat ik zou kunnen/moeten vragen aan de verloskundige en of er bepaalde rode vlagen zijn met de verloskundige waar ik rekening mee moet houden? Je leest online wel eens over slechte verloskundige en maak me wel wat zorgen

2 maanden geleden

Reactie op MelissaMonique

Heel veel succes! Hou ons op de hoogte 😊
Gelukkig was alles goed. Nu over 10 dagen weer komen: