375 Reacties
één maand geleden
Vandaag staat mijn eerste echo gepland. 8+4 volgens eigen berekeningen🥹 spannend
één maand geleden
Ik kwam er vorige week achter dat ik zwanger was (suprise..) 😀 daardoor heb ik relatief 'laat' getest. Mijn eerste echo is 9 oktober. Ik hoef dus maar 2 weken te wachten... maar elke.dag wachten is er een te lang omdat ik zoooo graag wil weten of alles goed is en onze omgeving het blije nieuws wil vertellen😁🙈
één maand geleden
Ik ben nu 5+3 en heb 15 oktober de eerste echo. Vandaag mijn eerste dag weer op het werk na mijn vakantie. Ik vind het toch zo moeilijk om mijn mond te houden. Nog twee weken wachten!
één maand geleden
Ik heb op 15 oktober mijn eerste echo. Wachten duurt behoorlijk lang, haha! We hebben er al 1 week wachttijd opzitten, nog 2 te gaan ☺️
één maand geleden
Reactie op Vanessa’s
Ik heb 14 oktober mijn eerste echo, hopelijk bij deze geen lege vrachtzak m ...
Mag vragen hoe snel u weer zwanger was heb vorige maand mk gehad
één maand geleden
9 oktober de eerste echo, zou dan precies 7 weken moeten zijn. Weet dit doordat we de inseminatie hadden op 4 september.. spannend en het wachten duurt zo lang! 🫣
één maand geleden
Reactie op Pinkstarlady
Vandaag staat mijn eerste echo gepland. 8+4 volgens eigen berekeningen🥹 sp ...
Hoe was je echo? Klopte je berekening?
één maand geleden
Hier 11 oktober de eerste echo ben dan volgens mijn eigen berekeningen 7+5. Kei spannend en de echo is ook nog is op mijn eigen verjaardag.
één maand geleden
Reactie op Shivaya
Kan dat al zo snel? Ik begreep dat je met een doppler pas vanaf ongeveer 12 ...
Nee dat kun je nu nog niet horen hoor😄 geluidsgolven bereiken het kindje nog niet, ligt nog achter het schaambeenn
één maand geleden
Reactie op KimberlyR91
Mag vragen hoe snel u weer zwanger was heb vorige maand mk gehad
Denk een half jaar, eerste half jaar was ik er nog niet aan toe, maar dat verschilt zo erg per persoon. Sommige raken na eerste keer weer zwanger en bij sommige duurt het weer wat langer, zou niet te veel vasthouden aan hoe snel iemand zwanger raakt..
één maand geleden
Wie hebben deze week de eerste echo? Ik ben vandaag 8 weken en ik heb woensdag de eerste echo, zin in! Totaal niet zenuwachtig maar gewoon heel veel zin
één maand geleden
Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad en alles was voor nu goed. Over 3 weken mag ik weer 🥰. Vandaag ben ik 8 weken volgens mijn eigen berekening. De echo zei 8+2. Voorlopig mocht ik 8 weken aanhouden.