375 Reacties

één maand geleden

Vanavond de eerste echo. Ik ben wel een beetje nerveus merk ik. Hoop zo dat alles goed is met frummeltje 🥹🫶🏻

één maand geleden

Woensdag de eerste echo, ik ben nu denk ik 7+3

één maand geleden

Reactie op Dnise94

Vanavond de eerste echo. Ik ben wel een beetje nerveus merk ik. Hoop zo dat ...
Hoe ging je echo?☺️

één maand geleden

Nu precies 8 weken zwanger, 1 november eerste echo. Laatste weken was ik er heel relaxed onder, maar nu begin ik toch wel erg nieuwsgierig te worden. Tweede zwangerschap en bewust gekozen om geen vitaliteitsecho te doen. Nog even geduld hebben dus.😊

één maand geleden

Reactie op NSH1995

Nu precies 8 weken zwanger, 1 november eerste echo. Laatste weken was ik er ...
Mag ik vragen waarom je geen vitaliteitsecho laat doen? 😊 En ik begrijp je nieuwsgierigheid heel goed! Ik ben vandaag 8+3 en heb vanmiddag de eerste echo. Ben heel benieuwd, maar ook echt een beetje zenuwachtig merk ik.

één maand geleden

Reactie op WijzeOchtendgloren004027

Mag ik vragen waarom je geen vitaliteitsecho laat doen? 😊 En ik begrijp je ...
Tuurlijk! Om 2 redenen eigenlijk. Mijn verloskundige doet zelf geen echo’s, dus daar moet ik dan apart voor naar een echocentrum. De voornaamste reden is dat het me meer rust geeft, al klinkt dat misschien gek. Eerste zwangerschap mentaal zwaar ervaren, veel angsten en somber. Deze zwangerschap wilde ik echt met een andere mindset in gaan, vol vertrouwen in mijn lichaam/kindje en genieten. Niet leven van echo naar echo bijvoorbeeld. ☺️

één maand geleden

Reactie op NSH1995

Tuurlijk! Om 2 redenen eigenlijk. Mijn verloskundige doet zelf geen echo’s, ...
Wat goed, klinkt ook als heel logisch en fijn zo 😊 Zeker wat betreft het leven van echo naar echo. Voor ons het eerste kindje dus ik heb nog weinig ervaring, maar kan me voorstellen dat je dat zo kan hebben ja! Zelf twijfel ik een beetje over de 13 weken echo.. Is er iemand die bewuste redenen heeft voor juist wel/niet? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk

één maand geleden

Reactie op WijzeOchtendgloren004027

Wat goed, klinkt ook als heel logisch en fijn zo 😊 Zeker wat betreft het l ...
Ik wil even antwoorden over de 13weken echo, ik heb hier niet voor gekozen, dit ivm dat als ze dan wat kunne zien wat bijvoorbeeld niet goed ontwikkeld is en dan kan het nog zo zijn dan het met 20 weken echo wel goed is . ik heb toen gezegd geef mij alleen maar die 20 wekenecho ivm dat ik niet in de stress wil zitten als ze dan eventueel wat zien. En dat ik na de miskraam in juni gewoon wil genieten van deze zwangerschap 🥰

één maand geleden

Reactie op Andrea 89

Ik wil even antwoorden over de 13weken echo, ik heb hier niet voor gekozen, ...
Dankjewel voor je reactie! Dat gevoel kreeg ik er ook direct bij. Alleen omdat de VK aangaf dat 75% van de vrouwen het echter wel doet, ging ik twijfelen. Maar fijn om dit te horen, ik herken wat je zegt ja. Ik denk dat wij de 13w echo ook niet doen.