375 Reacties

2 maanden geleden

Nu toch weer in twijfel. Gisteren 2 duidelijke testen van de action. Vandaag nog eentje gedaan( rond 1700uur) en nu ook positief maar lichter streepje. Denk haal ook even kruidvat 2v5 maar wederom heel licht streepje ☹️

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Nu toch weer in twijfel. Gisteren 2 duidelijke testen van de action. Vandaa ...
Dat kan liggen aan hoeveel je hebt gedronken. Voor je nodig moet je eigenlijk alleen in de ochtend testen en hcg verdubbeld elke 48 uur. Morgen nog eens! Geen zorgen maken

2 maanden geleden

Reactie op Mommy08

Dat kan liggen aan hoeveel je hebt gedronken. Voor je nodig moet je eigenli ...
Ik ga het morgenochtend nog maar eens doen dan …

2 maanden geleden

De test zojuist vanmorgen opnieuw gedaan , streepje is ongeveer gelijk aan gisteravond zowel kv als action. En beide lijken dus lichter dan afgelopen dinsdag help zou dit niet goed zijn??☹️

2 maanden geleden

Zie foto eerste 2 zijn van dinsdagmiddag 3e is van gisteravond en onderste van vanmorgen?

2 maanden geleden

Dit is kruidvat boven gisteravond en onder vanmorgen

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Nu toch weer in twijfel. Gisteren 2 duidelijke testen van de action. Vandaa ...
Waar twijfel je aan? Als ik jouw testen zie, zijn ze hartstikke positief hoor! Als je écht twijfelt, zou ik gewoon een digitale clearblue halen, die zijn zo duidelijk als wat zonder dat je hoeft te turen naar streepjes.

2 maanden geleden

Reactie op Duifje2011

Gefeliciteerd. Afgelopen weekend had ik een aantal positieve testen. Dinsd ...
Antibiotica… zeg dat je blaasontsteking heb plassen moet je toch wel

2 maanden geleden

Reactie op Mama202206

Waar twijfel je aan? Als ik jouw testen zie, zijn ze hartstikke positief ho ...
Ik had oprecht verwacht dat de testen donkerder zouden lopen dichter naar mijn NOD toe , ik heb al 2 kids en de keren hiervoor had ik hoe verder ik was echt knallers. Nu lijken ze gelijk te blijven en de onderste zelfs iets vager

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Ik had oprecht verwacht dat de testen donkerder zouden lopen dichter naar m ...
Kruidvat test vanaf 25 traceerbaar hcg en action early vanaf 10. Dus als kruidvat nu lichter lijkt komt dat waarschijnlijk daardoor. Als je testen wil vergelijken moet je continu dezelfde gebruiken. Ook is die van gisteravond al ingedroogd, dan worden ze ook iets donkerder.

2 maanden geleden

Reactie op Mommy08

Kruidvat test vanaf 25 traceerbaar hcg en action early vanaf 10. Dus als kr ...
Het was de normale action test. Maakt dit verschil? Dat indrogen is misschien wel waar…

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Het was de normale action test. Maakt dit verschil? Dat indrogen is misschi ...
Als het een normale action test is dan is dat meer HCG en heb je eigenlijk al super nette testen voor je NOD! Ze raden namelijk pas aan om die na je NOD te gebruiken. Maar elke test is anders dus zou wel bij 1 merk blijven. Het zijn beide goede testen. Dit is mijne van vandaag. (Morgen zou ik mijn menstruatie moeten krijgen) en dit is een early van de action

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Zie foto eerste 2 zijn van dinsdagmiddag 3e is van gisteravond en onderste ...
Hartstikke positief meid! Iedere zwangerschap is anders. Vertrouw op je lijf! 😘

2 maanden geleden

Hallo dames, dinsdag eindelijk, na 7 maanden wachten, een positieve test in handen! Allebei super blij dat een 2de kindje ons gegund is. Momenteel waarschijnlijk 4 weken zwanger en onze eerste afspraak staat op 5 september gepland. Dit is een week vroeger dan ze eigenlijk doen maar omdat mijn man voor het werk dan in het buitenland zit gaan ze dan al kijken of ze iets zien. Ik voel veel krampen maar dit herken ik van de eerste ook nog wel. Ik geef nog steeds borstvoeding aan mijn zoon (bijna 17 maanden). Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit gaat lopen?

2 maanden geleden

Dankjewel lief van jullie! Ik ben gewoon zo onzeker maargoed dat hoort er een beetje bij de onzekere spannende tijd!

2 maanden geleden

Reactie op AmberE91

Hallo dames, dinsdag eindelijk, na 7 maanden wachten, een positieve test ...
Van harte gefeliciteerd! Hier geen borstvoeding mijn kids zijn al 6 en 3 jaar dus heb geen advies

2 maanden geleden

Hoi allemaal, twee dagen geleden heb ik een positieve test in mijn handen gehad. 😍 eerste keer zwanger!! Ben nu 4 weken en hebben onze eerste echo voor 20/9 staan. Ik heb momenteel last van mijn borsten en wel wat krampen in mijn onderbuik. Ik vind het heel lastig om zo lang op de echo te wachten. 🤷🏼‍♀️ ben zelf niet zo kalm. Hoe gaan jullie de dag door?

2 maanden geleden

Reactie op Misela

Hoi allemaal, twee dagen geleden heb ik een positieve test in mijn handen g ...
Gefeliciteerd! En antwoord op je vraag NIET! Ik kan ook echt niet wachten tot de eerste echo, haal mij van alles in mijn hoofd. Maar ik moet blijven denken dat de kans groter is dat het wel goed is dan niet. Mijn lichaam vertrouwen!

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Gefeliciteerd! En antwoord op je vraag NIET! Ik kan ook echt niet wachten ...
Dankjewel, jij ook 😍 Dat heb je goed gezegd 🙏🏼

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal lieve mama's🩷 Dit is mijn 2e zwangerschap. Wij hebben een zoontje van 3 (december wordt hij 4) Ik ben nu ongeveer 3/4 weken. Eerste echo staat gepland op 18 september. Ben zo nerveus..