375 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb ook zojuist gebeld😊 5 september de eerste (vroege) echo omdat we het met de verjaardag van onze dochter willen vertellen aan de familie (8sept vieren we dat)
2 maanden geleden
Reactie op Minicole
Hi,
In verwachting van ons eerste kindje, ik moet heel veel geduld hebben ...
Oh da's best lang zeg! Is het zo druk dan? (of ben je zelf weg)
2 maanden geleden
Reactie op babysparkles
Ik vind dit echt ENORM spannend. Ik heb nog niet durven bellen, besloten da ...
Ah ik snap wel dat je even wacht, ik wacht er ook nog even mee. Bij mij bleef het in eerste instantie wel plakken maar was bij de tweede echo alsnog mis.
Nu moet mijn nod nog komen, dus ik wacht dat sowieso even af, het is nog zo pril en nog zo een licht streepje.
hopelijk voor beide een "plakker" dit keer, en een goede ook :D
2 maanden geleden
Reactie op Bertje17
Wij hebben 23-09 pas de eerste echo. Ik ben dan (volgens mijn eigen bereken ...
Ik nu ook, die moet je zelf betalen
2 maanden geleden
Reactie op APL92
Mijn vruchtje ben ik helaas verloren dus ik zal het bankje moeten verlaten. ...
Sterkte 😔
2 maanden geleden
Reactie op APL92
Mijn vruchtje ben ik helaas verloren dus ik zal het bankje moeten verlaten. ...
Sterkte! 🌸
2 maanden geleden
Hier ook nog even wachten, eerste echo pas 25 september. Maar gelukkig gaan we nog op vakantie tussendoor ☺️ vind het maar moeilijk zo lang wachten
2 maanden geleden
Ik heb vrijdag positief getest🥰 Heb 19 september de eerste echo. Nu 3+5🥰
2 maanden geleden
Hier ook een positieve test! Normaal heerlijk, maar nu helaas moet ik nog 3 weken op vakantie haha.. dus ik moet iets langer geduld hebben voor mijn eerste echo omdat dit precies middenin mijn vakantie zou vallen normaliter.. maar goed, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet te vroeg zal zijn. 🥹
Bij ons is het ons tweede kindje, waar hij bij de eerste keer IUI meteen raak was en nu ook wederom de eerste keer IUI voor een tweede kindje en dus een positieve test.. ❤️