375 Reacties

2 maanden geleden

Zojuist het ziekenhuis gebeld! 17 september onze 1e echo 🤞🏻💜

2 maanden geleden

Ik heb ook zojuist gebeld😊 5 september de eerste (vroege) echo omdat we het met de verjaardag van onze dochter willen vertellen aan de familie (8sept vieren we dat)

2 maanden geleden

Wij hebben 23-09 pas de eerste echo. Ik ben dan (volgens mijn eigen berekening) bijna 9 weken 😯. Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 5 weken de eerste echo al

2 maanden geleden

12 september eerste echo🤞 mega spannend zeg!

2 maanden geleden

Hi, In verwachting van ons eerste kindje, ik moet heel veel geduld hebben voor ik terecht kan voor een echo. 3 weken geleden afspraak gemaakt en moet nu nog 2 weken wachten… 😣 Dan ben ik ongeveer 9 weken zwanger, zo benieuwd naar wat ik kan verwachten 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Minicole

Hi, In verwachting van ons eerste kindje, ik moet heel veel geduld hebben ...
Oh da's best lang zeg! Is het zo druk dan? (of ben je zelf weg)

2 maanden geleden

Reactie op babysparkles

Ik vind dit echt ENORM spannend. Ik heb nog niet durven bellen, besloten da ...
Ah ik snap wel dat je even wacht, ik wacht er ook nog even mee. Bij mij bleef het in eerste instantie wel plakken maar was bij de tweede echo alsnog mis. Nu moet mijn nod nog komen, dus ik wacht dat sowieso even af, het is nog zo pril en nog zo een licht streepje. hopelijk voor beide een "plakker" dit keer, en een goede ook :D

2 maanden geleden

Reactie op Bertje17

Wij hebben 23-09 pas de eerste echo. Ik ben dan (volgens mijn eigen bereken ...
Ik nu ook, die moet je zelf betalen

2 maanden geleden

Reactie op APL92

Mijn vruchtje ben ik helaas verloren dus ik zal het bankje moeten verlaten. ...
Sterkte 😔

2 maanden geleden

Vanochtend gebeld, 18 september de eerste echo. Super spannend! 🤞🏽

2 maanden geleden

Reactie op APL92

Mijn vruchtje ben ik helaas verloren dus ik zal het bankje moeten verlaten. ...
Sterkte! 🌸

2 maanden geleden

Reactie op AD89

Zojuist het ziekenhuis gebeld! 17 september onze 1e echo 🤞🏻💜
Wij ook 17 september! Hoe ver zijn jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Joniiii

Wij ook 17 september! Hoe ver zijn jullie?
Op 12 augustus hebben we een cryo tp gehad. Ik vermoed 4.5 vandaag. En jullie?

2 maanden geleden

Hier ook op het wachtbankje! Wij hebben 19 september de eerste echo, dan ben ik (denk ik) bijna 8 weken. Spannend, maar vooral heel veel zin in! 🤞🏼🍀

2 maanden geleden

Eerste echo kon 11 september, maar die avond komen we pas terug van vakantie en de eerstvolgende datum was 20 september omdat ze het heel druk hebben :( Hebben nu een pretecho geboekt voor 12 september 🙈

2 maanden geleden

Hier ook nog even wachten, eerste echo pas 25 september. Maar gelukkig gaan we nog op vakantie tussendoor ☺️ vind het maar moeilijk zo lang wachten

2 maanden geleden

Hii dames, hier ook in spanning! Hoeveel weken ik nu ben is een beetje onduidelijk door een onregelmatige menstruatie de afgelopen keer, maar mijn gevoel zegt rond de 4 weekjes. Volgende week donderdag de eerste echo om dit na te kijken. Megaaaa spannend allemaal🥹🍀

2 maanden geleden

Ik heb vrijdag positief getest🥰 Heb 19 september de eerste echo. Nu 3+5🥰

2 maanden geleden

Wat een spannende tijd is dit weer meiden! Ik heb op 11 september de eerste (vroege) echo met 6+2 weken in het ziekenhuis. Hopelijk is er dan al een hartje te zien 🥹🍀🙏🏻 Gelukkig zijn wij nu op vakantie, dan gaat de tijd alvast een stukje sneller haha

2 maanden geleden

Hier ook een positieve test! Normaal heerlijk, maar nu helaas moet ik nog 3 weken op vakantie haha.. dus ik moet iets langer geduld hebben voor mijn eerste echo omdat dit precies middenin mijn vakantie zou vallen normaliter.. maar goed, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet te vroeg zal zijn. 🥹 Bij ons is het ons tweede kindje, waar hij bij de eerste keer IUI meteen raak was en nu ook wederom de eerste keer IUI voor een tweede kindje en dus een positieve test.. ❤️