375 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op lis2405
Zijn er meer mensen die nu elke dag testen? Ik maak mezelf helemaal gek, m’ ...
Yup haha 😅 maar wel tot ie gewoon donker is denk ik..
2 maanden geleden
Reactie op lis2405
Loopt hij bij jou wel goed op? ☺️
Tot nu toe wel! Is de vorige 4 keren wel anders geweest dus dat geeft me nu wel echt een goed gevoel. Haha lekker veel testen...
2 maanden geleden
Ah heb ook mijn afspraak, 23 september! En dan 16 oktober 1e termijnecho. Kreeg er gelijk twee haha
2 maanden geleden
Reactie op babysparkles
Tot nu toe wel! Is de vorige 4 keren wel anders geweest dus dat geeft me nu ...
Gekke vraag misschien, maar test je bewust nog door nu je weet dat het al positief is? En zo ja, waarom?
2 maanden geleden
Reactie op Natas1995×÷_
Gekke vraag misschien, maar test je bewust nog door nu je weet dat het al p ...
Ja nu wel. Omdat ik al 4x heb gehad dat mijn testen rond mijn nod weer langzaam gingen aflopen tot wit een paar dagen na nod. Dus dit is nu voor mij de bevestiging dat het eindelijk lijkt te pakken :)
2 maanden geleden
Ik testen voor het weekend licht positief maar na een miskraam in juni wou ik eerst even door testen... vanochtend mooi donker lijntje, en cb wekenindicator gaf 2-3 aan, morgen zou mijn nod zijn maar al de verloskundige gebeld en heb een echo op 19 september staan zou dan 7 weken zijn na had van me laatste menstruatie daarna plannen we een intake in , heel spannend dit 🤞
2 maanden geleden
Beetje zenuwachtig, pas 10 september eerste echo maar afgelopen weekend voelde ik opeens een inwendig bultje( hard erwtje) bij mijn baarmoedermond vanmorgen toch even huisarts geweest en die heeft mij doorgestuurd naar het ziekenhuis/ gynaecoloog , beetje eng en maak mij zorgen 😞 hopelijk niks geks.
2 maanden geleden
Reactie op sarah322
Heb je een foto van je oploop?
Nu is het dit, maar ik zie ook dat het lijntje van vandaag niet helemaal duidelijk lijkt te zijn, het bovenste stukje is donker daaronder vaag. Gisteren was mijn NOD :) ik denk zelf even paar dagen afwachten en dan pas opnieuw testen
2 maanden geleden
Reactie op mammie2025
Beetje zenuwachtig, pas 10 september eerste echo maar afgelopen weekend voe ...
Ah wat spannend.. hopen op het beste! 🫶🏼
2 maanden geleden
Reactie op Duifje2011
Ah wat spannend.. hopen op het beste! 🫶🏼
Ziekenhuis zojuist al gebeld of ik direct wil komen. Ene kant fijn andere kant die spoed die erachter zit is weer eng