375 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Ziekenhuis zojuist al gebeld of ik direct wil komen. Ene kant fijn andere k ...
Ah hopelijk niets aan de hand! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Duifje2011

Gefeliciteerd. Afgelopen weekend had ik een aantal positieve testen. Dinsd ...
Hey! Let er op dat als er alcoholvrij op staat er alsnog vaak 0,5% in zit 🫤 Wanneer er 0,0 op staat zit er echt geen alcohol in. Fijne verjaardag!🥳

2 maanden geleden

Reactie op babysparkles

Ah hopelijk niets aan de hand! ❤️
Gelukkig was alles goed! Hebben zelfs inwendig gehad maar helaas was er nog geen zwangerschap te zien. Wel verdikte baarmoederslijm en dat is een goed teken. Maar dus nog te vroeg om iets te kunnen zien jammer!

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

Gelukkig was alles goed! Hebben zelfs inwendig gehad maar helaas was er nog ...
Ahh nou dat is in ieder geval voor nu positief. Jammer dat ze nog niets zagen, maar vroeg natuurlijk!

2 maanden geleden

Reactie op babysparkles

Ahh nou dat is in ieder geval voor nu positief. Jammer dat ze nog niets zag ...
De gynaecoloog vroeg zelf of ze een echo mocht maken omdat ze zulke vroege zwangerschappen niet vaak had en benieuwd was hoe het eruit zag! Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen… had gehoopt op meer maargoed, het is inderdaad te vroeg en hoef mij echt geen zorgen te maken zei ze

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

De gynaecoloog vroeg zelf of ze een echo mocht maken omdat ze zulke vroege ...
Ah dat is wel leuk/lief dat ze dat wilde!

2 maanden geleden

Reactie op mammie2025

De gynaecoloog vroeg zelf of ze een echo mocht maken omdat ze zulke vroege ...
Ah dat is fijn! Positief

2 maanden geleden

Reactie op Duifje2011

Gefeliciteerd. Afgelopen weekend had ik een aantal positieve testen. Dinsd ...
Ik zeg op borrels dat ik niet kan drinken omdat ik ‘s avonds nog ga sporten of zwemmen! Gefeliciteerd! Wij moeten ook 16 september voor de eerste echo 🥹☺️

2 maanden geleden

Reactie op 2025mom

Ik zeg op borrels dat ik niet kan drinken omdat ik ‘s avonds nog ga sporten ...
wel een slimme reactie! Alleen drink ik liever wijn dan dat ik sport haha. Ik denk dat ik de smoes van blaasonsteking en antibiotica binnekort ga inzetten. aangezien ik toch een mini blaas heb en ik dit meerdere malen eerder heb gehad. Jij ook gefeliciteerd en wat leuk ook 16 september! 😊

2 maanden geleden

19 september eerste echo, wachten duurt lang... maar heel veel zin in.

2 maanden geleden

Ik ga vrijdag (dan is m’n NOD) bellen. Ik heb eerdere miskraam gehad dus hoop ergens midden september rond de 6,5 week al een echo te mogen hebben.

2 maanden geleden

18 september, spannend!!

2 maanden geleden

Hier 25 september een echo. Zou dan rond de 8 weken zijn. Liefst wat eerder gehad ivm miskraam, maar is niet anders:)

2 maanden geleden

Reactie op MM✨

18 september, spannend!!
Hier ook 18 september. Ineens duren die 3 weken heel lang 🫣

2 maanden geleden

Ik heb op 9 september mijn eerste echo. Ik ben dan 6+3 weken en heb hierna wekelijks een echo tot 10 weken ivm eerdere miskramen. Ik kijk er heel erg naar uit maar houd er zeker ook rekening mee dat er wellicht nog geen hartje klopt. Zolang het in die week op de goede plek zit ben ik tevreden :)dat hartje zien we daarna wel, stapje voor stapje :)

2 maanden geleden

Wij hebben 13 september de eerste echo met (zelfuitgerekend) precies 7 weken. Heel spannend inderdaad en wachten duurt zo lang! Hopelijk gaan de komende 2 weken snel voorbij.

2 maanden geleden

Wij hebben pas 30 september een eerst Echo, ze kwam op 4+1 maar ik kwam op 4+5 uit dus ben benieuwd haha. Ik moet zeggen dat ik het allemaal veel sneller vind gaan dan vorige (eerste) zwangerschap.

2 maanden geleden

Wat hebben jullie allemaal vroeg je eerste echo! 😍 zelf hebben we hem pas 10 oktober gepland staan. Als het goed is ben ik 06-05 uitgerekend.

2 maanden geleden

Op 24 september onze eerste echo. Ik ben dan 7w + 6d volgens mijn eigen berekening. Wat duurt wachten dan ineens lang..

2 maanden geleden

Ik heb net de verloskundige gesproken aangezien ik zo bang ben voor opnieuw een miskraam. Ik mag 17 september komen (6w5d) voor een eerste echo.