375 Reacties
2 maanden geleden
18 september eerste echo met 6w3d (volgens eigen telling). Ben zo benieuwd of alles goed is. Hoe gaan jullie de tijd doorkomen? 3 weken is best lang wachten...
2 maanden geleden
Ik heb geen idee haha, wij gaan gelukkig nog even op vakantie.. maar mag, ondanks eerdere miskramen, pas 7+4 komen voor eerste echo (23 september). Beetje spannend dus, maar we gaan het zien... dan is er in ieder ge al, als alles goed is, sowieso een hartje lijkt me!
2 maanden geleden
Reactie op Online1989
18 september eerste echo met 6w3d (volgens eigen telling). Ben zo benieuwd ...
Zeg dat wel! Normaal roep ik altijd dat de dagen veel te snel gaan. Nou, ik heb maandag positief getest en moet ook tot 18 september wachten. De dagen lijken EEUWIG te duren 😩
2 maanden geleden
Reactie op Peach_
Ik ook pas 23 sept met 7 wk 3 dagen. Zo spannend! Heb 2 keer een miskraam g ...
Nou samen komen we er vast doorheen 🥰
2 maanden geleden
Reactie op Mama-1989
Toevallig! Ik mag 18 september met 6 weken en 6 dagen. Wij lopen precies ge ...
Ik loop ook met jullie tegelijk! 18/9 echo met 6+6!
2 maanden geleden
Vandaag 4+4 weken zwanger (naar verwachting). Ik mag as. Dinsdag met 5.0 al komen voor een vroege echo om te kijken of dat het op de juiste plek zit. Dit ivm eerdere bbz en miskramen 🤭 ik vind het zoooo spannend. Afgelopen al meerdere keren wat krampen gehad dus ben echt angstig 🥲
2 maanden geleden
Reactie op Rondav
Vandaag 4+4 weken zwanger (naar verwachting). Ik mag as. Dinsdag met 5.0 al ...
🍀✨
2 maanden geleden
Ik ben nu 5 weken +4 zwanger en ik moet nog wachten tot 20 september voor mijn eerste echo
Het is onze eerste keer dus ik vind het echt heel moeilijk om geduldig te zijn 😅❤️