Hoi lieve dames,
Ik heb gisteren een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad! Dolgelukkig zijn wij het was voor ons de 1e poging voor ons derde kindje en direct raak. Ik kan het nog steeds niet beseffen.
Nu ben ik 3 dagen voor mijn NOD dus het lijkt erop dat ik pas ergens tussen de 3 en 4 weken zwanger ben.
Nu begint het wachten dus op die 1e echo die waarschijnlijk dus pas over een maandje is . Ik vind dit zo spannend, zit er wel echt iets? Klopt het hartje? Gaat het goed?
Ik dacht misschien zijn er meer dames die aan het wachten zijn op de eerste echo en is het misschien fijn elkaar te steunen
2 oktober de eerste echo, vandaag ongeveer 5 weken zwanger. Hoe komen jullie deze dagen door? Vindt het zooo spannend en het wachten duurt zo ontzettend lang🥲
2 oktober de eerste echo, vandaag ongeveer 5 weken zwanger. Hoe komen julli ...
Drama hé. Ik ben als het goed is ook vandaag 5 weken. 25 september de eerste afspraak.
Ik probeer echt afleiding te zoeken. En continu te bedenken..."weer een dag dichterbij"." Komende maandag nog maar ongeveer 2 weken"
En ook wel ergens blijven bedenken dat een vroegere echo soms ook alleen maar meer stress met zich mee brengt dan even deze 3 weken te wachten.
Afgelopen maandag en woensdag een positieve test, vandaag verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor de vitaliteitsecho op 25 september! Vandaag 4 + 2 week.
Eerste zwangerschap en bewust nog niet mega veel verdiept in alles (heb altijd grote angst gehad nooit zwanger te kunnen worden), dus ik had eigenlijk verwacht te moeten wachten tot ergens in oktober voor de eerste echo dus ik ben al helemaal blij dat het zo ‘snel’ kan haha.
Ook mijn eerste reactie in de community, dus hoi allemaal!
1 oktober eerste echo duurt me nu al te lang hahah😅
Spannend, hier ook 1 oktober de eerste echo. Pff duurt nog zo lang 🙈. Ben volgens mijn berekening 3+6 weken vandaag. Dus echt nog heel erg pril. Vind het super spannend, het is mijn 2e zwangerschap.