2 Reacties

5 dagen geleden

Wat ontzettend onzeker en heftig inderdaad.. nu maar hopen op het beste. Meer kun je helaas niet doen :( wel kun je eens googlen op innesteling bloeding. Dat heb ik gehad rond dezelfde tijd +\- 6 weken maar dat ging niet gepaard met heftige kramp toentertijd volgens mij. Dat is nu 3 jaar geleden dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Alleen dacht ik wel van oh ik ben ongesteld geworden.. deze zwangerschap niet gehad.

5 dagen geleden

Wat rot voor je, zelf heb ik een miskraam gehad in 2021 en helaas klinkt het hetzelfde. Bij mij begon het eerst met bloedverlies 2 dagen, dan ineens heftige krampen waarbij ik moeilijk adem kon halen en een houding aannemen, wel inclusief stolsels (bleken dus later weeën) en ik heb het vruchtje toen ook opgevangen met een maandverbandje. Het was een enorm verdrietige periode, dus ik duim ontzettend hard voor je mee dat het geen miskraam is en dat je over anderhalve week een positieve echo mag hebben. Hopelijk heb je genoeg steun aan je partner en praat er ook eventueel over met familie of vrienden. Ik duim voor je. 😘