Met de aankomende Halloween kinder disco kan ik zo zonder kostuum mee als spook want ik zie lijkwit en m’n wallen hangen tot m’n knieën👻🧌. Ik ben misselijk en vermoeid met erg vaak hoofdpijn (ook soms snel geïrriteerd🔥😂🫣)
Daarnaast heb ik een koortslip, ontstoken tandvlees, een loopneus met keelpijn en een schimmelinfectie in mn vagigi🫠👍🏼 ik eet net zoveel groente als een konijn en slik sinds vandaag maar een dubbele dosis zwangerschaps vitamine.
Een maand geleden heb ik een verkeerde sprong gemaakt op een drijvende unicorn in het water waardoor ik me knie niet kan strekken, erg vervelend met uitrekken als je wakker word en ik loop dus nu alvast als een waggelend eend😂 en 2 dagen geleden werd ik wakker met een stijve nek waardoor ik niet meer naar links kan kijken.
Gister avond kwam ik na het douchen in bed liggen en toen vroeg mn partner jeezzz wat ruik ik? Euhm nou dat is een mengel moes van zo’n muffige geur van een verwarmd pitjeskussen en dampoo/fix en neusspray met eucalyptus en hoestdrank met dropsmaak en zo een verwarmde spier crème en parfum en zelfbruinende bodylotion 😂😵💫
Verder haalt manlief gewoon nog steeds carpaccio, filet américaine en ossenworst in huis. Ik ben er gek op maar mag het niet eten 🤬
Vandaag en mega drukke dag op werk ik hoop dat ik het einde van de dag haal haha. Nou dit was m wel zo’n beetje denk ik😂 ik moet zeggen het voelt wel fijn om het met van me af te schrijven haha maar ik ben me er ook heel goed van bewust dat het voor sommige minder makkelijk lukt om zwanger te worden of helaas niet lukt dus dat we deze kwaaltjes allemaal voor lief moeten nemen en ook deze dames kunnen hier lekker klagen❤️
Fijne dag allemaal